doe gvd eens niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jouw vriendin die geen seks met jou wilt ook
Ahahahaq was het maar zon feestquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Krijgt fushia hem niet omhoog?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahaq was het maar zon feest
Waarom basht die man altijd op anderen terwijl die fok op leven heeftquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
doe gvd eens niet zo kinderachtig
hij basht niet, maakt zo nu een dan een schijtlollige grap, niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Waarom basht die man altijd op anderen terwijl die fok op leven heeftals ik vragen mag
Heb je het niet zo op kinderen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo maar weer even beneden chillen. Kinderen zullen nu wel weg zijn denk ik.
veel plezier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo maar weer even beneden chillen. Kinderen zullen nu wel weg zijn denk ik.
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker en ze waren echt vet hard aan het schreeuwen enz.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je het niet zo op kinderen?
Het leukste aan vidite met kinderen is emt de kinderen spelenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Hij basht zeker wel mij hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
hij basht niet, maakt zo nu een dan een schijtlollige grap, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker en ze waren echt vet hard aan het schreeuwen enz.
Klopt welquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Het leukste aan vidite met kinderen is emt de kinderen spelen
Inb4 je bent zelf een kind vandaar
Ik speel het liefst met babies peuters en kleutersquote:
Bedank Tijn maar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, weer 8,7 miljoen naar de maan.
Ik speel het liefst met mezelfquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik speel het liefst met babies peuters en kleuters
Kinderen vanaf 6/7 jaar zijn tegenwoordig echt brutaal, luid, verwend en vervelend
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze heeft al een relatie met een Fokker dus je hoeft niet stoer te doen
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestomptquote:
Ja blijkbaar, bizar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestompt
Zit je alles door elkaar te kijken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
deathnote wel ziek man pfff
wat een teringjoch
Bitch plsquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef wickedmen het volgende:
Waarom negeren jullie kwaliteitsusers als ik en geven jullie de shit users aandacht
Vroegah was alles betah
huhquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit je alles door elkaar te kijken?
Hmmmm wist ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |