wist niet dat jij ook Excelsior fan wasquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Van cachet 2 kaartjes voor PSV - Excelsior gekregen![]()
![]()
Kan ze mooi bobben, hatseeeee
De enige club van Rotterdam tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat jij ook Excelsior fan was
wel fijn voor jou dat het een mindere tegenstander betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Elke wedstrijd is een finalequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
wel fijn voor jou dat het een mindere tegenstander betreft.
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze hasjiejejejjesss is goeeeeed
wow zeer tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet van
Ik wist dat jij dit cadeau zou krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Mss heb jij het gewoon verkeerd, donderse veganboyquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
Gvd al vier gangen op, wachten op de rest
Dat zou heel goed kunnen hoor, lijkt me alleen zo ver van elkaar af staan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mss heb jij het gewoon verkeerd, donderse veganboy
hopen dat wel een hoertje opendoet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OH OH DEN HAAG
MOOIE STAD
ACHTER DE DUINUH
1: bamiquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
Voor mij staan ze in de rijquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
hopen dat wel een hoertje opendoet?
Je lijkt net op catkillerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
zeker zekerquote:
alsof ik een leven hebquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef HRC2020 het volgende:
Wat doen jullie hier allemaal op FOK!, stelletje gekken
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
1: bami
2: foejonghai
3: bami speciaal
4: babi panggang
5: ???
Bedankt voor dit compliment, ik wil graag op zeer lijken namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je lijkt net op catkiller
Ook tijdje geen seks gehad?
Hey Elliot Rodgerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compliment, ik wil graag op zeer lijken namelijk.
breek me de bek er niet over openquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je lijkt net op catkiller
Ook tijdje geen seks gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |