Jongequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:10 schreef Drug het volgende:
ik kan niet stoppen met eten. gad voor 3 dagen gekocht, is nu al bijna op in 3 uur
Wow oké tot zover de kerstgedachtequote:
Verrassend. Nooit aan zien komen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:18 schreef wickedmen het volgende:
Krijg een bevel van het OM om DNA af te laten staan
Yup. Moest me een tijdje geleden melden op het bureau ivm een strafzaak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verrassend. Nooit aan zien komen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed, heb ook niks met die zaak te maken en weet van niks
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verrassend. Nooit aan zien komen.
Ik wens jou de beste kerst ooitquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké tot zover de kerstgedachte
Nu op veronicaquote:
Ik jou ookquote:
Ligt sof nog bij te komen?quote:
hou een doekje met chloroform voor zijn gezicht en neem hem mee naar huisquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Echt een knappe jongen net in het café pfff
ben alweer thuisquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou een doekje met chloroform voor zijn gezicht en neem hem mee naar huis
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Moest huilenen denkende aan treinmeidje
Keek net ff tinder gelijk wat likes gedaan zie ik ik ben gematched met een kanjer lekkere snol wtfff kan toch niet
Volgens mij is het een bot
En toenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
veel horeca is gewoon dicht hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.
Zeggen ze allemaal jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed, heb ook niks met die zaak te maken en weet van niks
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Toen niksquote:
Dat zijn die neppe cafe'squote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
veel horeca is gewoon dicht hoor
Moet ik Don Patron bellen bruur?quote:
Ik heb nog nooit in mijn leven kerstavond gevierd dus zo raar is het niet om niet bij familie te zijn tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
denk t ook geeltandquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zijn die neppe cafe's
[..]
Moet ik Don Patron bellen bruur?
ja ik ben er ook niet trots opquote:
Moeten wij de ouwe baas van het kamp even inlichten anders?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zijn die neppe cafe's
[..]
Moet ik Don Patron bellen bruur?
Jammer dat je niet terug zwaaidequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga douchen en aan mijn piemel trekken en dan huilend naar bed
samen huilenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga douchen en aan mijn piemel trekken en dan huilend naar bed
Samen aan mijn piemel trekkenquote:
oh waarom nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven kerstavond gevierd dus zo raar is het niet om niet bij familie te zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |