Doodsbedreiging, TR gemachtquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek een mes in je oog als ik je zie
Het jaar is bijna voorbijquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zetten jullie me onder druk :s
Het duurt maar 30 seconden, hoezo druk?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zetten jullie me onder druk :s
Happn is nu in, oudjequote:
Zelfvertrouwen -100%quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ontleen je dus je zelfvertrouwen aan.
Ahhhhquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat hoor poepie
Hoe oud zijn jullie allebei nou. Geef elkaar een knuffel en bedenk dat Jezus ook voor jouw zonden geboren is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef wickedmen het volgende:
Pharkus wil je aan Wietparkiet vragen of hij niet meer tegen mij wilt praten
ik geil altijd op chloroquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wickedmen het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op Chloro als er geen fatsoenlijke chimi's zijn.
Remqo plsquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het duurt maar 30 seconden, hoezo druk?
Ik geloof niet in Jezus. Net zo min ik geloof dat Maria een maagd wasquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie allebei nou. Geef elkaar een knuffel en bedenk dat Jezus ook voor jouw zonden geboren is.
Ik geil altijd op Chloroquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wickedmen het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op Chloro als er geen fatsoenlijke chimi's zijn.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten echt allemaal neuken
quote:
Waar ben je vanavond geweestquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
Lekker die kerkklokken zo laat
Asociaal bah bah
Neuken?quote:
Zappa's en Grand café Arnhemquote:
hee ;o lang niet gezien pikquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat hoor poepie
Knusquote:
haha ik heb wp in juli nog gezienquote:
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?quote:
Heb je daar wel eens gehosseltquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopmanquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Is prima, zon zin had ik ook niet vandaagquote:
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopman
Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keer
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalenquote:
Apartquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
trein frikandellen deuren dicht wp wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik heb wp in juli nog gezien
nee dat was 2014quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
trein frikandellen deuren dicht wp weg
Haha wtfquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
waren kroketten trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |