ok hopelijk valt t meequote:Op zondag 25 december 2016 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhh. Ja hij heeft een schaafwondje op zijn oog. Morgen na laten kijken als het nog pijn doet
hoop het ookquote:Op zondag 25 december 2016 11:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ok hopelijk valt t mee
ga je wat doen vandaag?
o gezelligquote:Op zondag 25 december 2016 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop het ook
Ik ga eind van de middag naar mijn ouders toe en daar eten, tot dan beetje chillen thuis.
Wat ga jij doen?
net ging je nog van vreetkick naar vreetkick wat is het nouquote:Op zondag 25 december 2016 11:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o gezellig
zelfde stad? woon je in sorority ofzo
ik ga niks bijzonders doen
ja dat is eigenlijk wel bijzonderquote:Op zondag 25 december 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[..]
net ging je nog van vreetkick naar vreetkick wat is het nou
Nee dorpje vlakbijquote:Op zondag 25 december 2016 11:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o gezellig
zelfde stad? woon je in sorority ofzo
ik ga niks bijzonders doen
o je bent in een dorpje geborenquote:Op zondag 25 december 2016 11:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dorpje vlakbij
en ik woon op kamers
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hierquote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o je bent in een dorpje geboren
wanneer ben je op jezelf gegaan?
Arnhemquote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hier
2,5 jaar geleden
Nee nog nooit gedaan, aanrader?quote:
o ok wel fijn om weer terug in een stad te zijn of niet?quote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hier
2,5 jaar geleden
Zal er wel een keer heen gaan, kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 25 december 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
als je van raw vegan shit houdt wel ja
quote:
Ja, geweldigquote:Op zondag 25 december 2016 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o ok wel fijn om weer terug in een stad te zijn of niet?
denk dat je het wel lekker vind, hangt iig wel relaxte sfeerquote:Op zondag 25 december 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal er wel een keer heen gaan, kan het altijd proberen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |