Stabiel, en met jij meneer?quote:
Je mag hier wel in zitten als je onder de 60kg weegt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hondenslee is ook leuk jagewoon allebei
mét kleding? oke over hoeveel weken vertrekken we?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mag hier wel in zitten als je onder de 60kg weegt.
[ afbeelding ]
Heb die toen live gezienquote:
Ja:als het lampje blijft knipperen issie stuk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier verstand van Playstation?
quote:
Die projectie op de achtergrondquote:
Inclusief glitterbroek (dank je yvie..) en slaapzakjas.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mét kleding? oke over hoeveel weken vertrekken we?
En als het lampje niet aan gaat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja:als het lampje blijft knipperen issie stuk.
Ik heb toen ook wel erg lang in de wacht gestaan ja, was gelukkig in Nieuwegein toen en theater was nog niet zo lang open toen dus gelukkig minder druk dan ik had verwacht, zat nog redelijk vooraan toen ook nog.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Hier in het theater hadden ze loting voor try-out van Jochem Myjer. Toen hadden ze zoveel aanmeldingen binnen gekregen dat ze er 30 avonden mee zouden kunnen vullen![]()
oke dan ga ik vanaf nu niets meer eten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Inclusief glitterbroek (dank je yvie..) en slaapzakjas.
Kuthoerenplaystationquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook stuk, net een vrouw. Het is nooit goed.
Je moet bij cabaret nooit vooraan willen zitten toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb toen ook wel erg lang in de wacht gestaan ja, was gelukkig in Nieuwegein toen en theater was nog niet zo lang open toen dus gelukkig minder druk dan ik had verwacht, zat nog redelijk vooraan toen ook nog.
Als die het al niet doen zou ik niet aanraden om er uit het niets een stekker in te doen.quote:
Zit in januari 1e rij bij Hans Teeuwen... ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet bij cabaret nooit vooraan willen zitten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |