Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch?
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder is
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.
En wat is bijzonder?
Dat is dus de echte reden. Dan had je eigenlijk geen date moeten voorstellen, want in dat opzicht is het ook maar 'zielig' om haar enkel te gebruiken als sociaal verzetje. Of er nu wel een raakvlak zou geweest zijn, het zou toch geen verschil hebben gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet worden
"DatIsJammurZeg"quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minutenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.
Dat is ook eng. Meestal loop ik dan weg van zo'n mensen.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minuten.
Wat mijn dates betreft; beide dames zijn en vinden mij leuk, nu moet ik gaan kiezen met wie ik verder wil.. Dilemma
Mwah.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er kan toch meer uitgroeien?
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.
[..]
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.
Net ook gelezen.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.
Niet degene waar ik mezelf voor omdraai als ze op straat loopt. Ik kom zat meer leuke dames tegen van mijn leeftijd die wat sprankelender zijn.
Ik heb iig liever dat ze het gewoon aangeeft dan wanneer ze het met tegenzin laat gebeuren. Volgende keer wordt gewoon een dagje door de stad dolen met zijn tweeën en verder rustig aan. Ik heb iig geen haast.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?![]()
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment.
Meer dat ze zichzelf nu indekt. Eerste keer schatte ik de situatie helemaal verkeerd in (zij steeds langzamer lopen en dralen bij afscheid, ik een poging gedaan tot zoenen, paniek in dr ogen en ik dus meteen afgekapt, awkward...), nu wil ze dat voorkomen. Dikke prima.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delen
Een AVG maaltijd in een doodstil huis!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Topper.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heeft hij toch ook al 400x beantwoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vindenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
Waarom blijven jullie Deezertje nog steeds aandacht geven?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vindenNu nog de poging wagen dit om te zetten naar wat blijvends en mogelijk relationeel.
Ik heb het ook over omgang met collega's op bijbaan. Match wordt opgeheven door geen romantische klik, maar dates waren vaak wel gezellig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af.) Volgens mij heb jij geen flauw benul hoe je overkomt.
Goede voornemens voor 2017 dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Die zijn doorgaans rap de deur uit als het me niet meer aanstaat. Ik wil gewoon 1-2 keer per week met hem afspreken en dan zie ik over paar maanden wel of ik het nog leuk vind. Het is te pril om te kunnen voorspellen hoe dit verloopt en ik zit niet zo te wachten op 'een relatie' op dit moment. Dus voorlopig geen gedoe met vrienden en familie erbij. Hij is wel beetje verliefd merk ik, ik vind hem wel heel leuk maar van verliefdheid nog geen sprake. We'll see, ik doe lekker kalm aan.quote:
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Ja, als het gewoon leuk en gezellig is en het tot zover allemaal goed zit, wat is er zo erg aan om elkaars vrienden te ontmoeten? Je hoeft niet meteen een verloving aan te kondigen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.
Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.
Soap continues. We hadden sowieso al ergens in de planning om het Rijksmuseum te bezoeken samen. Na de slechte boodschap voorgesteld om toch dat bezoek te doen, als eenmalig vriendschappelijk afscheid (afgelopen maandag). Ging verder prima, kon het goed scheiden op dat moment. Na de lunch afscheid genomen van elkaar en ik dacht een prima einde zo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?
----
date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
Ik ben voor hem "oud" met mijn 30 jaar maar nog steeds sprankelend hoor!!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.quote:
Mannen hebben het met ouder wordeb nu eenmaal makkelijker. Als je jong zoekt iig.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Dat ligt compleet aan wat jouw verwachtingen zijn en die van haar.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:22 schreef dezze het volgende:
Ben nu ruim een jaar geleden begonnen met Tinder. Ongeveer 1 a 2 dates per maand gehad via de app. Hoewel ongeveer een kwart nog doorging tot een 2de of 3de date liep al dat daten op niets uit. In een deel van de gevallen had ik geen interesse na de eerste date, maar voor het meerendeel was dat niet het geval. Misschien doe ik iets verkeerd?![]()
Waar zou het aan kunnen liggen? Schep ik een verkeerd beeld over chat? Ben ik niet fysiek genoeg op de eerste date?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Dat zijn kutnachten...quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komenquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuk, wat gaan jullie doen?
Ik heb morgen en donderdag een date
Go get her tigerquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen![]()
Nice! Veel plezier!
Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopenquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ja echtquote:
Dank je wel, ga ervoorquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen![]()
Nice! Veel plezier!
Geen idee. Ik heb haar net even opgebeld om te vragen wat er precies is gebeurd aangezien ik nu weer helemaal nuchter ben. Ik was blijkbaar mijn slllllllllllllllllllllleutel kwijt (die gewoon in mijn portemonnee zat!quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen
Je bent verkracht, ik zou aangifte doen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
En jij krijgt de beste wensen, en jij krijgt de beste wensen, jullie krijgen allemaal de beste wensen!quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Merk er niks van. Zelfs minder.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Nee manquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Nee maar ik wens jou wel de beste wensen!!quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Alle matches zeggen dat ze goede seks gemist hebben in 2016 maar dit in 2017 met jou goed kunnen makenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Die waar ik leuk mee aan het praten ben momenteel ga ik wel een gelukkig nieuwjaar wensen. Wat verwaterd is is verwaterd, daar verandert oud en nieuw niet echt iets aan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Het is wel een goede match.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.
Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.
Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.quote:
http://markmanson.net/fuck-yesquote:Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.
Buiten dat is er een verschil tussen de manier van elkaar leren kennen / voorstellen aan vrienden. Daardoor is de complete verhouding tussen elkaar "zoek" en hangt de weegschaal door naar een kant.
Wens je het allerbeste, vrees echter dat dit niet gaat werken.
Blijft een goed stuk zelfevaluatie imo.quote:
Hehe thanks.quote:
Neeeee!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:12 schreef Cue_ het volgende:
"lag maar, de bus reet niet eerder"
"Lasteg"
Helemaal geen date gehad.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
Wiewatwaarhoe? Cue een rampdate gehad?
Mijn Nederlands is heel goed.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal geen date gehad.
Deze teksten zijn van een jongen die ik gisteravond ontmoet heb. Niet heel interessant, maar merk wel dat ik dergelijke spelling wel echt een afknapper vind.
Consequent brak typen (en overal xD achter plakken) wekt bij mij ook weerzin op ja. Snap niet dat mensen dat überhaupt doen, je wil toch een beetje intelligent overkomen?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal geen date gehad.
Deze teksten zijn van een jongen die ik gisteravond ontmoet heb. Niet heel interessant, maar merk wel dat ik dergelijke spelling wel echt een afknapper vind.
Niet alleen je aandacht als je niet oppastquote:Op zondag 1 januari 2017 18:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bij deze heb je mijn aandacht getrokken
I like to live dangerousquote:Op zondag 1 januari 2017 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet alleen je aandacht als je niet oppast
Nouja, als je niet beter weet, kan je het moeilijk anders doen.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:29 schreef Trashcanman het volgende:
Consequent brak typen (en overal xD achter plakken) wekt bij mij ook weerzin op ja. Snap niet dat mensen dat überhaupt doen, je wil toch een beetje intelligent overkomen?
Dat klopt, alleen vermoed ik dat dat niet per se voor alle slecht Nederlands typende mensen opgaat. Ik mik eerder op gemakszucht oidquote:Op zondag 1 januari 2017 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, als je niet beter weet, kan je het moeilijk anders doen.
Klopt. Ben ik soms ook wel, maar let daar in het begin van contact vaak wel wat meer op.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen vermoed ik dat dat niet per se voor alle slecht Nederlands typende mensen opgaat. Ik mik eerder op gemakszucht oid
Wie nietquote:Op zondag 1 januari 2017 18:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik soms ook wel, maar let daar in het begin van contact vaak wel wat meer op.
Ik ken hem net een weekje, beetje vroeg om jouw eigen projecties daarop los te laten. Wat voor jou werkt, werkt voor mij totaal niet. Ik ben in ieder geval niet het type dat zenuwachtig wordt als er niet rasse schreden vooruit gezet worden, daar is het nu sowieso te vroeg voor. En hij is heel relaxed, ben ik ook. Eerst maar eens van elkaar genieten.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als jij dat vind dan mag dat. Ik zie en lees het anders. Iemand postte hier ook een linkje naar "hell Yes" oid, dat komt er bij jou niet uit naar voren.
Buiten dat is er een verschil tussen de manier van elkaar leren kennen / voorstellen aan vrienden. Daardoor is de complete verhouding tussen elkaar "zoek" en hangt de weegschaal door naar een kant.
Wens je het allerbeste, vrees echter dat dit niet gaat werken.
Nee. Zie je verkeerd.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ken hem net een weekje, beetje vroeg om jouw eigen projecties daarop los te laten. Wat voor jou werkt, werkt voor mij totaal niet. Ik ben in ieder geval niet het type dat zenuwachtig wordt als er niet rasse schreden vooruit gezet worden, daar is het nu sowieso te vroeg voor. En hij is heel relaxed, ben ik ook. Eerst maar eens van elkaar genieten.
Lolwhut?quote:Op maandag 2 januari 2017 22:30 schreef Tommeke het volgende:
Ben na 5 jaar weer vrijgezel, het lukt me tot dusver aardig goed om dates te regelen.
Maar ik heb natuurlijk ook Tinder en Happn. En daar wel een paar leuke matches. Wat is ongeveer volgens de etiquette het moment om iemand voor een date te vragen?
Bitchslap met gietijzeren handschoen heb je nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is
Dat dacht ik tot voor kort ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?
Dacht dat jij halfgetrouwd was?
Maar goed, gewoon tijdens je fietsavonturen vaker knip ogen naar andere vrouwen op de fiets
Ah, daar ging het foutquote:
Maar verder niks verwachten he.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bitchslap met gietijzeren handschoen heb je nodig.
Nou ja hindernis 1 is thuis afspreken en hindernis 2 blijven slapen. Die lijken hier al ontnomen op haar iniatief... dus daarom; als ze ineens besluit tóch de laatste trein te pakken weet je dat je gewoon moet kappen met datenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar verder niks verwachten he.
Thnx! Hoe weet jij zulke dingen btw? Ik ben niet zo anoniem als ik denk volgens mijquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, daar ging het fout
Jammer man, maar binnenkort al een date mooi
Succes
Hoe fix je dat toch telkens?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als het goed is dit weekend een date. En vanwege 'praktische redenen' kan ze niet meer thuiskomen of heel vroeg al vertrekken, dus blijft ze op haar iniatief hier overnachten. Iets zegt mij dat ze uit is op meer, maar toch moet ik niet te hoopvol zijn of de boel juist alsnog weten te verpesten. Eigenlijk weet ik dat als ze tóch eerder de benen neemt die avond de date dan mislukt is
Dat heb ik ook ooit eens gedaan. Leuke middag, vervolgens wilt ze niet gewoon daten want dat vond ze suf.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot voor kort ook
Maar ja, vrouwen...
Dat knipogen lukt wel aardig. Zaterdag een fietsdate haha.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Thnx! Hoe weet jij zulke dingen btw? Ik ben niet zo anoniem als ik denk volgens mij
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot voor kort ook
Maar ja, vrouwen...
Dat knipogen lukt wel aardig. Zaterdag een fietsdate haha.
maar ga je nu wéér thuis op de bank zitten gewoon?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
In de film leert ie ervan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 07:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Moet iemand ook aan Groundhog Day denken? Net zo lang tweaken tot het lukt?
o jahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 07:00 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het had over bijna getrouwd enzo.
Hophop. Fietsen met je donder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 05:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens gedaan. Leuke middag, vervolgens wilt ze niet gewoon daten want dat vond ze suf.
En nu is het winter en te koud
Ik ben vanmorgen naar de zaak gereden hoor pannekoek.quote:
Dan is ze je niet waardquote:Op dinsdag 3 januari 2017 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen naar de zaak gereden hoor pannekoek.
Het was voor mevrouw te koud.
Hoezo preuts?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Wijven zonder circulatie
Donderdag tweede date met mijn "preutse" date met een beetje mazzel, contact per app is heel leuk, ik lig steeds te laat in bed en lach als een idioot met haar visie op veel dingen. Dat is een goed teken.
De andere, meer intense date lijkt een beetje dood te bloeden.
Er zijn maar heel weinig vrouwen mij waard lijkt het welquote:
Geen idee. gewoon voorstellen. Werkt verbazend goed.. nu is ook wel een tijd dat veel mensen willen afspreken.quote:
Gaf vooraf aan dat ik bij onze tweede date niets moet verwachten, aangezien ik op onze eerste dat haar getreuzel en gedraai net voor het station verkeerd inschatte en haar probeerde te zoenen tot ze me verschrikt aankeekquote:
Jep. Ben gestopt met drankjes in de stad doen, dat was te geforceerd. Net uitgevraagd door een dame om als eerste date naar de bioscoop te gaan maar ik voel nog geen fysieke klik op basis van haar foto's en dagelijkse bezigheden. Eerst die andere date van komende vrijdag afwachten. Maakt de eventuele ik kan toch niet afwijzing wat makkelijker.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 07:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ga je nu wéér thuis op de bank zitten gewoon?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaf vooraf aan dat ik bij onze tweede date niets moet verwachten, aangezien ik op onze eerste dat haar getreuzel en gedraai net voor het station verkeerd inschatte en haar probeerde te zoenen tot ze me verschrikt aankeek
quote:Maar goed, contact verloopt dus prima en we lijken wel iets van een klik te hebben.
Mijn inschatting. Was even awkward over en weer, ze is daarna wel lang blijven hangen en gaf me een stevige knuffel bij afscheid toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is diembt haar reactie of mbt jouw actie? @SS
Aan de ene kant vraag ik me altijd af waarom mensen zo lang wachten, aan de andere kant heb ik zelf altijd moeite met inschatten wat een goed moment is dus maak ik maar contact en kijk hoe het loopt. Little to lose and all, right?quote:
Bioscopen zou ik persoonlijk later doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Jep. Ben gestopt met drankjes in de stad doen, dat was te geforceerd. Net uitgevraagd door een dame om als eerste date naar de bioscoop te gaan maar ik voel nog geen fysieke klik op basis van haar foto's en dagelijkse bezigheden. Eerst die andere date van komende vrijdag afwachten. Maakt de eventuele ik kan toch niet afwijzing wat makkelijker.
Als je het tegen mij hebt: beetje mee spelen. Nu wordt er per app vooral geplaagd en grappen gemaakt, beetje aftasten en kijken met afstand en nabijheid over en weer. Maar ik heb wel het idee dat ze me oprecht leuk vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:43 schreef Tommeke het volgende:
Zelf een beetje hard to get spelen is ook wel goed
Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen. Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel. Ze komt ook best onzeker over.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bioscopen zou ik persoonlijk later doen.
Maar iets buiten doen, wandelen, museum, iets bezoeken zodat je wat te praten hebt terwijl je bezig bent ipv thuis hangen met je verwachtingen en aannames lijkt me handig. Drankjes kan heel gezellig zijn maar het geforceerde zit vooral bij jezelf gok ik.
Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen. Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel. Ze komt ook best onzeker over.
Meeste dates kunnen alleen in de avond dus een wandeling of rondleiding wordt al lastiger. Activiteit vaak kostbaar.
Lekker thuis. Hoeft hij alleen een extra slavink te kopen en wat extra aardappels te schillenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.
Malloot
In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren. iemand in het dagelijkse leven ontmoeten kan je vaak wel inschatten of het je een drankje waard is. online nog altijd even afwachten..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het mag allemaal niks kosten, ze moet eigenlijk precies zijn zoals jij het wil en het liefste direct bij jou thuis met de benen wijd zonder dat het ook maar een euro kost.
Malloot
Daten kost nou eenmaal altijd geld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In het verleden te vaak gehad dat het op niks uitdraait en dan besteed ik mijn geld toch liever anders. En thuis zijn de boodschappen ook niet gratis hoor. Twintig of dertig euro voor een date met een dame waar ik eigenlijk niks voor voel is gewoon zonde. Thuis behalve tijd niet veel verloren. iemand in het dagelijkse leven ontmoeten kan je vaak wel inschatten of het je een drankje waard is. online nog altijd even afwachten..
Dit. Ja, daten kost geld. Hoeft niet eens veel te zijn. Je hoeft ook niet alles voor de date te betalen. Maar het kost geld. Maar het levert je op zijn minst een leuke middag/avond op.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
___! Je hebt toch een leuke avond. of het nou wel of niet iets word. En je dan druk maken om een klein beetje geld
Sommige mensen vinden het prettig eerst iemand te leren kennen voordat er uberhaupt iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja bioscoop vind ik ook redelijk akward voor een eerste date. Al is ze wel echt in de interviewmodus nu dus daar ben ik ook al snel klaar mee. Snap best dat je vooraf weet met wie je te maken hebt maar ga echt niet alles vertellen.
Die spanning kan ook komen als je eerst een tijdje lult. Ik kan gevoelens krijgen voor hoe iemand reageert en als haar manier van kijken naar de wereld blijkt uit haar gesprekken.quote:Zeker als ik nog geen gezonde spanning voel.
Oordeel en in jouw geval niet de meest eerlijke.quote:Ze komt ook best onzeker over.
Bull, ik heb onlangs met mijn date gewoon een avond door Amsterdam geslenterd omdat ze de stad nog niet zo goed kent en ik er sinds mijn 3e kom.quote:Meeste dates kunnen alleen in de avond dus een wandeling of rondleiding wordt al lastiger. Activiteit vaak kostbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |