Een vrouw met jonge kinderen is vrij lastig (en dat bedoel ik niet verkeerd), hoop geregel en gedoe.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen.
Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.quote:
Ik zou zeggen, doei datequote:Op woensdag 28 december 2016 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.
En een date die valt over het feit dat andere Nederlands herkenbaar waren aan het roepen van hoeren en sletten tien jaar terug op Rock Werchter waar ik een anekdote over vertelde. Daar zou mijn vrouwbeeld namelijk door bepaald kunnen zijn.
Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga?quote:
Top-combiquote:Op woensdag 28 december 2016 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.
Don't stick your dick in crazyquote:Op woensdag 28 december 2016 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga?
Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voorquote:
Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Bereft kinderen verhaal,
Een jonge moeder zal geen tijd hebben om te date. Zeker het eerste jaar niet. Daar heb je het veel te druk voor, zeker een moeder alleen.
Nog niet eens gezoend dus relax. Ik denk dat ze gewoon op dat gebied heel gevoelig is.quote:
Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).
Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).
Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
Dit. Het is mij een raadsel waarom zij kinderen hebben genomen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Precies. Iets met nuance.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
Idem.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voor
Wat is dit nu voor flauwekul.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke ouders.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor flauwekul.
Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke er de ouders.
Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?
Oh absoluut, ik veroordeel de ouders die het wel zo doen als ik beschreef trouwens absoluut niet. Ik doe het anders maar dat betekent niet dat ik het persé beter doe..quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.
Exact. Bovendien heb je uitgaan en uitgaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.
En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel.
En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Daten met moeders hadden we het toch over?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden?
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
Posts over daten, prima. Posts zoals de laatste paar hierboven, die van jou o.a., nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?
Opvoedkunde niet voorbij zien komen
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzonequote:Op donderdag 29 december 2016 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...
Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.
Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
Er kan toch meer uitgroeien?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er kan toch meer uitgroeien?
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..quote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..
Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Prima en dat mag ookquote:Op donderdag 29 december 2016 10:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...quote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..
Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Dat zeg ik ook niet, wil het gewoon delen, net als ieder ander hier zijn of haar dates / ervaring deelt. Schijnbaar omdat het zo zou kunnen gaan "struikelen" veel mensen erover.. Bedoel het niet verkeerd en gun iedereen leuke en gezellige datesquote:Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Die wijsheid kan je natuurlijk ook op het afhoudende meisje toepassen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspuntenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?![]()
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment.
Omgquote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Hahaha, heb je eens succes....quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Of bedoelde je toch bespeelbaar maken.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspunten
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zoals ik gisteren zei was ze mijn type niet. En dat gaat ook niet groeien ben ik bang. Ook zielig om haar alleen te gebruiken voor wat romantiek.. daarom dus beter afkappen. Zie mezelf ook geen beste buddies met haar worden, daar hadden we te weinig raakvlakken voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omg. Waarom meteen aansturen op een relatie? Elkaar beter leren kennen kan toch ook..
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder isquote:Op donderdag 29 december 2016 15:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, heb je eens succes....
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Of bedoelde je toch bespeelbaar maken.![]()
![]()
[..]
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch?
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder is
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.
En wat is bijzonder?
Dat is dus de echte reden. Dan had je eigenlijk geen date moeten voorstellen, want in dat opzicht is het ook maar 'zielig' om haar enkel te gebruiken als sociaal verzetje. Of er nu wel een raakvlak zou geweest zijn, het zou toch geen verschil hebben gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet worden
"DatIsJammurZeg"quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minutenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.
Dat is ook eng. Meestal loop ik dan weg van zo'n mensen.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minuten.
Wat mijn dates betreft; beide dames zijn en vinden mij leuk, nu moet ik gaan kiezen met wie ik verder wil.. Dilemma
Mwah.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er kan toch meer uitgroeien?
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.
[..]
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.
Net ook gelezen.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.
Niet degene waar ik mezelf voor omdraai als ze op straat loopt. Ik kom zat meer leuke dames tegen van mijn leeftijd die wat sprankelender zijn.
Ik heb iig liever dat ze het gewoon aangeeft dan wanneer ze het met tegenzin laat gebeuren. Volgende keer wordt gewoon een dagje door de stad dolen met zijn tweeën en verder rustig aan. Ik heb iig geen haast.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?![]()
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment.
Meer dat ze zichzelf nu indekt. Eerste keer schatte ik de situatie helemaal verkeerd in (zij steeds langzamer lopen en dralen bij afscheid, ik een poging gedaan tot zoenen, paniek in dr ogen en ik dus meteen afgekapt, awkward...), nu wil ze dat voorkomen. Dikke prima.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delen
Een AVG maaltijd in een doodstil huis!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Topper.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heeft hij toch ook al 400x beantwoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vindenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen...Even een vraag voor jou, hoe denk jij dat jij in de datingmarkt ligt?
Waarom blijven jullie Deezertje nog steeds aandacht geven?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef yats het volgende:
Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In de datingmarkt geen idee. Sociale omgang gaat steeds beter... kan het met iedereen goed vindenNu nog de poging wagen dit om te zetten naar wat blijvends en mogelijk relationeel.
Ik heb het ook over omgang met collega's op bijbaan. Match wordt opgeheven door geen romantische klik, maar dates waren vaak wel gezellig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sociale omgang gaat beter? De match wordt steeds na één date opgeheven. (Nu een keer niet en kap jij het af.) Volgens mij heb jij geen flauw benul hoe je overkomt.
Goede voornemens voor 2017 dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Die zijn doorgaans rap de deur uit als het me niet meer aanstaat. Ik wil gewoon 1-2 keer per week met hem afspreken en dan zie ik over paar maanden wel of ik het nog leuk vind. Het is te pril om te kunnen voorspellen hoe dit verloopt en ik zit niet zo te wachten op 'een relatie' op dit moment. Dus voorlopig geen gedoe met vrienden en familie erbij. Hij is wel beetje verliefd merk ik, ik vind hem wel heel leuk maar van verliefdheid nog geen sprake. We'll see, ik doe lekker kalm aan.quote:
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:24 schreef Seven. het volgende:
Ik ben aan het daten met een leuke vent die vlakbij me woont. Weer eens wat anders dan iemand die in Griekenland zit. Ik hou het voorlopig maar even bij deze man, veel raakvlakken en ouwehoeren. Ik heb het goed naar mijn zin, hij wil het liefst mij nu al aan zijn vrienden voorstellen maar ik wil een paar maandjes om elkaar te leren kennen.
Ja, als het gewoon leuk en gezellig is en het tot zover allemaal goed zit, wat is er zo erg aan om elkaars vrienden te ontmoeten? Je hoeft niet meteen een verloving aan te kondigen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het geen match maar vind je de aandacht leuk en daar geniet je van? Dat lees ik tussen de regels door namelijk.
Mijn date zie ik zondag weer en volgende week ontmoet ze een paar vrienden van mij en dat binnen 4 weken. Voor mij werkt maanden daten echt niet, zonde van de tijd. We weten allebei dat het goed zit, dan ga ik de boel echt niet rekken.
Soap continues. We hadden sowieso al ergens in de planning om het Rijksmuseum te bezoeken samen. Na de slechte boodschap voorgesteld om toch dat bezoek te doen, als eenmalig vriendschappelijk afscheid (afgelopen maandag). Ging verder prima, kon het goed scheiden op dat moment. Na de lunch afscheid genomen van elkaar en ik dacht een prima einde zo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?
----
date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
Ik ben voor hem "oud" met mijn 30 jaar maar nog steeds sprankelend hoor!!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.quote:
Mannen hebben het met ouder wordeb nu eenmaal makkelijker. Als je jong zoekt iig.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |