abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167695604
edit: verkeerd gelezen

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2016 00:35:11 ]
pi_167695613
edit: verkeerd gelezen
  donderdag 29 december 2016 @ 08:53:11 #128
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167698555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.
Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.

En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel. :)

En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 29 december 2016 @ 09:11:05 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167698782
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.

En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel. :)

En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Exact. Bovendien heb je uitgaan en uitgaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 december 2016 @ 09:12:09 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167698795
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 29 december 2016 @ 09:15:59 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167698872
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...

Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.

Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 december 2016 @ 09:21:55 #132
438527 MissButterflyy
pi_167698959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden :)?
Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
  donderdag 29 december 2016 @ 09:23:07 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167698977
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:24:03 #134
438527 MissButterflyy
pi_167698994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?

Opvoedkunde niet voorbij zien komen
  donderdag 29 december 2016 @ 09:26:23 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167699031
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?

Opvoedkunde niet voorbij zien komen
Posts over daten, prima. Posts zoals de laatste paar hierboven, die van jou o.a., nee.

Einde discussie.
pi_167699621
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...

Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.

Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone :{
  donderdag 29 december 2016 @ 10:07:29 #137
438527 MissButterflyy
pi_167699696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone :{
Er kan toch meer uitgroeien?
pi_167699760
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Er kan toch meer uitgroeien?
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:18:57 #139
438527 MissButterflyy
pi_167699878
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
pi_167700132
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..

Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 december 2016 @ 10:44:28 #141
447051 crew  Peejtur
pi_167700405
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..

Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen ;)
pi_167700586
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:44 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen ;)
Prima en dat mag ook :). Heel veel plezier met de date!
pi_167700608
Als je fok leest is het ook in en ingemeen om als vrouw een man mee naar huis te vragen (omdat je niet wil dat de avond al voorbij is) zonder dat hij in je broekje mag, dus niet zo gek om dat alvast uit te sluiten...

Ik deed het ook en die mannen gingen allemaal mee, hielden allemaal hun handen thuis genoeg en gingen allemaal mee op vervolgdate.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 29 december 2016 @ 11:09:59 #144
438527 MissButterflyy
pi_167700968
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
pi_167701385
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, wil het gewoon delen, net als ieder ander hier zijn of haar dates / ervaring deelt. Schijnbaar omdat het zo zou kunnen gaan "struikelen" veel mensen erover.. Bedoel het niet verkeerd en gun iedereen leuke en gezellige dates :).
pi_167705868
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit? :9
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167706024
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Die wijsheid kan je natuurlijk ook op het afhoudende meisje toepassen.
Conscience do cost.
pi_167707806
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
pi_167708321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit? :9
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment. :)
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspunten ^O^
pi_167708367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie :)
Omg 8)7. Waarom meteen aansturen op een relatie? Elkaar beter leren kennen kan toch ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')