Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.
Exact. Bovendien heb je uitgaan en uitgaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, een moeder die niet naar haar kinderen omkijkt en alleen maar feest is niet goed bezig vind ik.
Maar als je moeder bent van jonge kinderen hoef je niet alleen maar met de kinderen bezig te zijn.
En als mijn kinderen bij hun vader zijn vind ik het heel leuk om nog op stap te gaan of op vakantie te gaan. Er is meer in het leven. En m'n kinderen komen hierdoor niks tekort want als moeder zit ik dan ook meer happy in m'n vel.
En als ze bij me zijn doe ik genoeg leuke dingen met ze.
Daten met moeders hadden we het toch over?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic. Kan de focus daarnaar verplaatst worden?
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daten met moeders hadden we het toch over?
Past prima hier vind ik
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels meer over opvoedkunde, hoe iemand omvoedt en of iemand een goede ouder is. Daten met moeders, prima. De rest, nee.
Posts over daten, prima. Posts zoals de laatste paar hierboven, die van jou o.a., nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het toch alleen over uitgaan en moeders?
Opvoedkunde niet voorbij zien komen
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzonequote:Op donderdag 29 december 2016 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Jamaar feestdagen Samzz... dan staat alles op de pruttelmodus...
Andere date heeft me tijdens appen aangegeven niet teveel te verwachten tijdens date, qua zoenen en dergelijke. Which is fine really. Gesprekken zijn goed en hoewel ze bloedmooi is vind haar als persoon ook gewoon interessant.
Maar haar ervaring met andere mannen is kennelijk dat die primair op seks uit waren...
Er kan toch meer uitgroeien?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er kan toch meer uitgroeien?
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..quote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..
Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Prima en dat mag ookquote:Op donderdag 29 december 2016 10:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dat zijn jouw ervaringen. Genoeg mensen met andere ervaringen
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...quote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mij niet inleef, heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten en heb het toen ook rustig aan gedaan (bewust omdat ze dat zei). Kreeg nog een compliment dat ik er niet meteen bovenop dook, 3 weken later en 2 dates verder had ze een ander..
Doe wat voor jou en haar goed voelt, maar laat het zien en praat er niet alleen over, woorden zijn maar woorden en betekenen uiteindelijk niet veel.
Dat zeg ik ook niet, wil het gewoon delen, net als ieder ander hier zijn of haar dates / ervaring deelt. Schijnbaar omdat het zo zou kunnen gaan "struikelen" veel mensen erover.. Bedoel het niet verkeerd en gun iedereen leuke en gezellige datesquote:Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alles kan. Mijn ervaring is echter dat als er van tevoren al "grenzen" of kaders aan een date gegeven worden dan is het al snel niet leuk meer.
Die wijsheid kan je natuurlijk ook op het afhoudende meisje toepassen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat je die ervaring hebt gehad betekent niet dat het weer zal gebeuren...
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspuntenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?![]()
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment.
Omgquote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |