Een vrouw met jonge kinderen is vrij lastig (en dat bedoel ik niet verkeerd), hoop geregel en gedoe.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen.
Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.quote:
Ik zou zeggen, doei datequote:Op woensdag 28 december 2016 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duurt nog even. Familiebezoek tot na oud en nieuw.
En een date die valt over het feit dat andere Nederlands herkenbaar waren aan het roepen van hoeren en sletten tien jaar terug op Rock Werchter waar ik een anekdote over vertelde. Daar zou mijn vrouwbeeld namelijk door bepaald kunnen zijn.
Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga?quote:
Top-combiquote:Op woensdag 28 december 2016 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.
Don't stick your dick in crazyquote:Op woensdag 28 december 2016 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis iig een rode vlag. Als je daar zo gevoelig voor bent... Dan krijg ik zeker ook hoeken als zij droomt dat ik vreemdga?
Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voorquote:
Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Bereft kinderen verhaal,
Een jonge moeder zal geen tijd hebben om te date. Zeker het eerste jaar niet. Daar heb je het veel te druk voor, zeker een moeder alleen.
Nog niet eens gezoend dus relax. Ik denk dat ze gewoon op dat gebied heel gevoelig is.quote:
Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Onzin. Ook een moeder alleen kan zo af en toe oppas regelen. Het zal alleen minder vaak zijn, en zal ze dus kieskeuriger zijn.
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doel meer op date voor een relatie. Geloof me daar heb je echt geen tijd voor. Het is altijd baby tijd wat de klok slaat.
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).
Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het is maar net hoe je er zelf in staat. Er zijn heel veel ouders die hun kind(eren) al na een paar weken minimaal één nacht per week naar opa en oma brengen zodat ze zelf uit kunnen gaan. (ik zeg expres ouders en niet enkel moeders omdat ik ook echt genoeg stellen ken die dat doen).
Ik sta er persoonlijk hetzelfde in als jij, voor mij is het ook altijd baby/kindertijd. Maar er zijn echt een hele hoop ouders die daar anders in staan, voor wie uit gaan nog steeds een hoge prioriteit heeft ondanks dat ze kinderen hebben.
Dit. Het is mij een raadsel waarom zij kinderen hebben genomen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Precies. Iets met nuance.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
Idem.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje date moe hier... Geen zin in, geen tijd voor
Wat is dit nu voor flauwekul.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist de types die je niet moet willen daten naar mijn mening.
Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke ouders.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor flauwekul.
Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vermeend oordeel over verantwoordelijkheidsgevoel van dergelijke er de ouders.
Nee. Maar ook daar zul je gradaties in hebben.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Want je moet als je moeder bent maar achter de geraniums gaan zitten ofzo?
Oh absoluut, ik veroordeel de ouders die het wel zo doen als ik beschreef trouwens absoluut niet. Ik doe het anders maar dat betekent niet dat ik het persé beter doe..quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is ook nogal een flink gebied daartussen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |