Hahaha, heb je eens succes....quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Of bedoelde je toch bespeelbaar maken.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook heel goed. Uiteraard heeft het zijn voor- en nadelen, bespreekbaar (autocorrectie maakte er "bespeelbaar" van 😂) maken van is ook heel veel waard en rustig aan doen heeft ook pluspunten
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Zoals ik gisteren zei was ze mijn type niet. En dat gaat ook niet groeien ben ik bang. Ook zielig om haar alleen te gebruiken voor wat romantiek.. daarom dus beter afkappen. Zie mezelf ook geen beste buddies met haar worden, daar hadden we te weinig raakvlakken voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omg. Waarom meteen aansturen op een relatie? Elkaar beter leren kennen kan toch ook..
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder isquote:Op donderdag 29 december 2016 15:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, heb je eens succes....
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Of bedoelde je toch bespeelbaar maken.![]()
![]()
[..]
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Blijven afspreken.. voor wat dan? Als je 't niet voelt, voel je het niet toch?
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet blijven afspreken, ik vind het een raar argument van jou om te vermelden. Misschien wou ze jou gewoon beter leren kennen en zien welke raakvlakken er wel nog zouden zijn die je misschien nog niet meteen had ontdekt.
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Met en 29-jarige die vergeleken met mijn leeftijdsgenoten niet zo bijzonder is
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ben je toch de hele tijd bezig over haar leeftijd.
En wat is bijzonder?
Dat is dus de echte reden. Dan had je eigenlijk geen date moeten voorstellen, want in dat opzicht is het ook maar 'zielig' om haar enkel te gebruiken als sociaal verzetje. Of er nu wel een raakvlak zou geweest zijn, het zou toch geen verschil hebben gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor mij was het anders wel: drie jaar ouder en geen fysieke aantrekkingskracht. Dat gaat 'm niet worden
"DatIsJammurZeg"quote:Op donderdag 29 december 2016 14:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minutenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Subpoena het volgende:
Ik zou het toch vrij vreemd antwoord vinden als ik haar was. Na 1 (korte) date (waarbij er niets gebeurde) meteen al beginnen over relaties en dat het sowieso niets zal worden.
Dat is ook eng. Meestal loop ik dan weg van zo'n mensen.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb het vaak zat gehoord van dames die ik een keer ontmoet heb, gingen ook meteen strooien met het woord "relatie". Zo eng meteen na een eerste date van pakweg 45 minuten.
Wat mijn dates betreft; beide dames zijn en vinden mij leuk, nu moet ik gaan kiezen met wie ik verder wil.. Dilemma
Mwah.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijft het lastig als dat al van tevoren aangegeven wordt.. dag spontaniteit, je zit nu al in de friendzone
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er kan toch meer uitgroeien?
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probeer je wat meer in te leven in haar en het niet te veel op jezelf te betrekken.
Ze heeft wat minder leuke ervaringen gehad met daten dat er over haar grens is gegaan. Ze geeft nu aan waar haar grenzen zijn. Ze wilt rustig aan beginnen. Juist door hier nu rekening mee te houden is de kans op dat het gaat slagen juist groter, niet?
Hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Dit. Ze geeft vooral aan dat ze het rustig aan wil doen en me wel wil leren kennen. Niet tegen zoenen en dergelijke is maar niet te snel wil gaan. Dat respecteer ik wel.
[..]
Precies. En mijn doel is niet zo snel mogelijk in bed belanden. Ik keur het niet af als het gebeurt maar ik kan ook prima daten zonder meteen in bed te duiken.
Net ook gelezen.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef KaBuf het volgende:
https://speld.nl/2016/12/(...)te-date-mocht-er-op/
De Speld leest hier mee.
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken tot oudere meiden.
Niet degene waar ik mezelf voor omdraai als ze op straat loopt. Ik kom zat meer leuke dames tegen van mijn leeftijd die wat sprankelender zijn.
Ik heb iig liever dat ze het gewoon aangeeft dan wanneer ze het met tegenzin laat gebeuren. Volgende keer wordt gewoon een dagje door de stad dolen met zijn tweeën en verder rustig aan. Ik heb iig geen haast.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet leuk meer als je al de signalen en aanrakingen op de date zelf moet afblokken omdat hij te snel wil gaan. Dan is het vooraf even zeggen toch veel beter dan het moment zelf en hij al met een broek vol goesting zit?![]()
Voor mij betekenen die woorden juist veel als ik wil wachten en mij niet meteen laat leiden door the heat of the moment.
Meer dat ze zichzelf nu indekt. Eerste keer schatte ik de situatie helemaal verkeerd in (zij steeds langzamer lopen en dralen bij afscheid, ik een poging gedaan tot zoenen, paniek in dr ogen en ik dus meteen afgekapt, awkward...), nu wil ze dat voorkomen. Dikke prima.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is al iets meer informatie dan alleen "zoenen zit er niet in"... Rustig leren kennen is prima, doe ik nu ook, al kan ik mijzelf niet in tweeën delen
Een AVG maaltijd in een doodstil huis!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw benul van je waarde op de datingmarkt... Die jonge sprankelendere vrouwen hebben minimaal 10 mannen achter zich aan. Wat heb jij hen te bieden wat die andere mannen niet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |