Dat ligt compleet aan wat jouw verwachtingen zijn en die van haar.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:22 schreef dezze het volgende:
Ben nu ruim een jaar geleden begonnen met Tinder. Ongeveer 1 a 2 dates per maand gehad via de app. Hoewel ongeveer een kwart nog doorging tot een 2de of 3de date liep al dat daten op niets uit. In een deel van de gevallen had ik geen interesse na de eerste date, maar voor het meerendeel was dat niet het geval. Misschien doe ik iets verkeerd?![]()
Waar zou het aan kunnen liggen? Schep ik een verkeerd beeld over chat? Ben ik niet fysiek genoeg op de eerste date?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Dat zijn kutnachten...quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ik werd vanochtend wakker in de keuken van een ex date. We hebben nog koffie gedronken en toen naar huis. Ze was nog wel blij. Ik weet er niks meer van.
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komenquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuk, wat gaan jullie doen?
Ik heb morgen en donderdag een date
Go get her tigerquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen![]()
Nice! Veel plezier!
Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopenquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
Ja echtquote:
Dank je wel, ga ervoorquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een drankje in de stad. Eerste date. We hebben elkaar al heel vaak gematched. Dus nu moet het er maar eens van komen![]()
Nice! Veel plezier!
Geen idee. Ik heb haar net even opgebeld om te vragen wat er precies is gebeurd aangezien ik nu weer helemaal nuchter ben. Ik was blijkbaar mijn slllllllllllllllllllllleutel kwijt (die gewoon in mijn portemonnee zat!quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, oké dan.. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen
Je bent verkracht, ik zou aangifte doen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:22 schreef PeneGrande het volgende:
En jij krijgt de beste wensen, en jij krijgt de beste wensen, jullie krijgen allemaal de beste wensen!quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Merk er niks van. Zelfs minder.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik merk dat ik enorm goed in de markt lig. Blijkbaar klopt het toch dat er ergens rond je dertigste een omslagpunt is qua daten, terwijl ik altijd dacht dat dat een fabeltje was. Al doe ik (helaas voor de dames in kwestie die het proberen) niets met de aandacht die ik krijg.
Nee manquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Hoe dat nu te doen met oud en nieuw? Is het gebruikelijk alle matches een berichtje te sturen met de beste wensen enzo?
Nee maar ik wens jou wel de beste wensen!!quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Alle matches zeggen dat ze goede seks gemist hebben in 2016 maar dit in 2017 met jou goed kunnen makenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
Die waar ik leuk mee aan het praten ben momenteel ga ik wel een gelukkig nieuwjaar wensen. Wat verwaterd is is verwaterd, daar verandert oud en nieuw niet echt iets aan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef sanger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |