Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Ja maar ik vind ze ook eng 😅quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.
Wat is The last of us? Een game?
ja een gamequote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.
Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind ze ook eng 😅
Hoewel zombie en horror wel 2 andere genres zijn.
Ja het is van de beste spellen op de ps4 waarbij je, met een briljant verhaal en acteerwerk, moet overleven tussen de zombies (clickers vooral zijn nogal eng 😢)
Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he?
Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.
Dat klinkt als een vette game. Die zou ik wel met iemand samen spelen. Als ik een ps4 had. Heb dat vroeger wel veel gedaan, samen gamen.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅
Ze mogen overal aankomen behalve de controller
Toevallig gisteren 7 days to die gekocht
Maar ontopic:
Heel veel daten staat op de planning voor 2017.
Alles op de rit in mijn leven, tijd om op te bouwen in plaats van te repareren
Oh zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?
1. Positieve mindsetquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hoe ga je t aanpakken?
Is ook wel iets, je levenop orde hebben voor je gaat daten.
Ik moet zelf een nieuwe baan zoeken maar ga ervan uit dat dat wel goed komt eigenlijk. Houdt me niet tegen om te gaan daten.
TLOUquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh zeker.
Zombiefilmpje kijken?
Leer me kennen zou ik zeggen. Andersom weet ik ook nog niks van jou buiten zombiefilms en SFquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.
Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
1. Positieve mindset
2. In mijn omgeving het laten vallen (ik heb een bepaalde gun factor dus mensen zouden mij wel aanraden)
3. Het motto hanteren wie weinig verwacht krijgt veel
4. Hopen dat jij mij een dm stuurt
Ik heb trouwens per februari waarschijnlijk ook geen baan meer, maar daar ga ik echt pas in mei een keer mij zorgen om maken.
Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!
Ik zou wel n beetje oppassen dat je niet jezelf teveel wegcijfert. Das mijn valkuil n beetje. Dan ben ik te aardig.
Same here met werk betreft. Nu heb vrij lang recht op ww dus ech zorgen maak ik me niet maar 3 maanden thuis zitten lijkt me niks.
Mooie instelling!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.
Geloof me als ik zeg iemand zal nooit meer nummer 1 kunnen worden; dat ben ik zelf (door levenservaring geleerd).
Daarom ging ik ook niet akkoord met met een voorstel van mijn werkgever en trek ik mijn eigen plan.
I know what I bring to the table and I am not afraid to eat alone.
en heb fok referenties, maar of dat waard is 😅
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?
----
date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
Wat had je afgesproken dan? Double date?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
De vrienden hebben t afgezegd ivm druktegoh wat verwacht je dan op kerstmiddag
Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat had je afgesproken dan? Double date?
Fijne vrienden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.
Maar blijkbaar zijn ze wat wispelturig want nu gaan ze ineens weer wel
Ja, zie niet in waarom nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Fijne vrienden.
Ga je nog mee?
Romantisch samen soep slurpen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen.![]()
I know dat feel, behalve dat ze bij mij gesneden zijn (oké en geen date)quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen.![]()
Die van mij ook! Zelfde reden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
De vrienden hebben t afgezegd ivm druktegoh wat verwacht je dan op kerstmiddag
Lekker ruiken ookquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Kortom, een Fok!ker dusquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.
Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.
Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaanquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel goed. En sowieso is weken appen denk ik niet de beste manier. Dan heb je al allerlei verwachtingen van elkaar en kan t haast alleen maar tegenvallen.
Jup, dat ook. Weken appen en dan als 'beloning' elkaar een keer zien vraagt gewoon vaak om problemen. Of teveel verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden, of gewoon niks meer horen na de ene ontmoeting terwijl je voorheen dagelijks contact had. Natuurlijk baal ik een beetje dat ik meteen na gisteravond vandaag unmatched ben, maar aangezien er geen vooraf geschiedenis was kan ik dit veel makkelijker opzij zetten en doorgaan met leven. Als zo snel blijkt dat er geen klik is, is dat alleen maar mooi om er zo snel achter te komenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef zealot het volgende:
[..]
Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaan
Dat vind ik zielig voor haar, maar ik ben er wel klaar mee dat het zo lang moet duren voordat er een ontmoeting komt, graag of wil niet dan. Waren al lang voor de feestdagen in gesprek. En dat zielig vinden maakt blijkbaar niks uit, want als er vanuit de andere kant geen klik is zitten ze er ook niet mee om je ineens te gaan ghosten...quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?
Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat.
Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor haar,
Geen idee of je het zelfvertrouwen kan noemen, ik denk gewoon: niks te verliezen en ik reken bij voorbaat al niet meer op een tweede date omdat die er simpelweg niet zijn gekomen de laatste maanden/jaren. Misschien zie ik de geregelde dates zelfs niet eens meer als dates, ook omdat ik alleen nog maar thuis heb afgesproken de laatste maanden. Heb geen ongemakkelijke situaties gehad van tegenover elkaar zitten in een cafeetje, aan dat soort dates heb ik echt een pesthekel. En ik weet gewoon heel duidelijk dat ik snel wil afspreken om geen verwachtingen te kweken. Ben de afgelopen zes jaar zoveel tijd verloren aan steeds meer gesprekken beginnen of in stand houden...quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten.
Verder vind ik wel dat je (ondanks kleine dingen waar ik je mening niet deel) dat je wel lekker bezig bent en wat meer realistischer wordt hoe het werkt in het leven en qua daten.
Stukje zelfvertrouwen opgebouwd??
Bevlekte ontvangtenisquote:
Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te sprekenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?
Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de date op zich is. Al heb je geen klik kan het nog best leuk zijn, dan zou ik het geen tijdverspilling noemenquote:Op zondag 25 december 2016 14:53 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te sprekenIk vind dat veel stommer en tijdrovender dan gewoon paar weken diepgaande gesprekken voeren en een band opbouwen. Dan heb ik sowieso goed vertrouwen over de date en verder contact.
![]()
Ik had eigenlijk vrijdag een date, maar hadden elkaar al een week niet meer gehoord en hij zei er ook niets meer over... (stiekem wel blij dat het niet doorging)Hij vroeg dat ook na 2 dagen contact en na een week chatten wist ik ook... dit gaat hem niet worden.
heb ik ook...quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
Yay!quote:Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk!![]()
Beggars can't be choosers.quote:Op zondag 25 december 2016 22:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken
Smooth.quote:Op maandag 26 december 2016 23:36 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden.
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match
Vind leeftijd niet zo heel belangrijk meer.. ben de 30 voorbij maar kan soms met iemand van 25 een beter gesprek voeren als iemand van 35quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.
Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/2/9. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenWat er in die paar jaar niet kan gebeuren
Ben 33, in beginsel wil ik vooral niet te jong daten, iets ouder vind ik allemaal geen probleem. Het gaat me om de klik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Komt dat in jou geval niet door de intimidatie door de relationele en seksuele ervaring die de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd of ouder al heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.
Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenWat er in die paar jaar niet kan gebeuren
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.
Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen..![]()
Nee ik date ze alleen van 16 en jonger.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gelukkig heb jij geen bagagequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenWat er in die paar jaar niet kan gebeuren
Lijkt mij geen goede basis voor een relatie nee.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Komt vast nog wel een keer ter sprake. Eerst vrijdag maar eens afwachten.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.
Ja, hier wel in ieder gevalquote:Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
Verplichte nummers met haar al gelijk?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:37 schreef escalatie het volgende:
Afgelopen weekend tijdens het stappen leuke meid ontmoet en daarna tussen de verplichte nummers door een paar keer afgesproken. Vanavond zie ik haar waarschijnlijk weer.
Nee, dat zou wel erg snel zijn... we hadden beide verplichte nummers (los van elkaar) en daar tussen door hebben we paar keer afgesproken.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Verplichte nummers met haar al gelijk?
Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zitquote:Op woensdag 28 december 2016 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?
Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zit
De meeste moeders pik je er zo tussenuit als je daar problemen mee hebt.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?
Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
Wat leukquote:Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep.Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.
We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden.Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:26 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt toch gewoon bij je instellingen instellen tussen welke leeftijden je matches wilt ontvangen. Ik merk als twintiger helemaal niks van die moeders hoor.
Maar D. geeft aan op jonger te vallen, dus neem ik aan dat hij ook niet heeft ingesteld dat hij rond de dertig wil daten.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef zealot het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.
Ik zie bij een aantal dertigers toch wel 1 of meer kinderen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite (meer) mee, maar ik heb zelf dan ook een dochter van 4. Als je mij dezelfde vraag 6+jaar geleden had gesteld, had ik vermoed ik wel anders geantwoord.
En ach, niets mis met een lekkere milf, toch?
Voor mij zou het dat niet hebben. Ik start geen relatie waarvan ik weet dat hij bij voorbaat tijdelijk is.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep.Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.
We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden.Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]met je schatje aan de pillen
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]met je schatje aan de pillen
Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = primaquote:Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = prima
Nee je hebt mensen die gooien echt alles online en sommige weer niets. Maar als je iemand in real treft hoor je vaak wel na een paar zinnen een paar bekende woorden als 'vriend' 'schoonfamilie' etc. Dan weet ik: leuk persoon, maar verder niet te veel van verwachtenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?
Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |