abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167572957
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
pi_167573049
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Hell To The Liars
pi_167573112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Wat is The last of us? Een game?
pi_167573211
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Groot voordeel is dat ik na de film fijn tegen m aankruip want hoewel ik ze geweldig vind vind ik ze ook heel eng. Dus ik kijk ze alleen met een leuke man erbij zodat ik tegen m aan kan kruipen als het te spannend is.

Ja maar ik vind ze ook eng 😅
Hoewel zombie en horror wel 2 andere genres zijn.

Ja het is van de beste spellen op de ps4 waarbij je, met een briljant verhaal en acteerwerk, moet overleven tussen de zombies (clickers vooral zijn nogal eng 😢)
Hell To The Liars
pi_167573255
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

ja een game :D
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:04:51 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167573309
quote:

[..]

Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he? :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167573319
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ja maar ik vind ze ook eng 😅
Hoewel zombie en horror wel 2 andere genres zijn.

Ja het is van de beste spellen op de ps4 waarbij je, met een briljant verhaal en acteerwerk, moet overleven tussen de zombies (clickers vooral zijn nogal eng 😢)
Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.

Dat klinkt als een vette game. Die zou ik wel met iemand samen spelen. Als ik een ps4 had. Heb dat vroeger wel veel gedaan, samen gamen.
pi_167573354
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet wel wat je mannen nu aanreikt he? :D
Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?
pi_167573408
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik kijk heel graag horrorfilms, en dan bij voorkeur met zombies. Niet van die langzame maar zoals in 28 days later.

Dat klinkt als een vette game. Die zou ik wel met iemand samen spelen. Als ik een ps4 had. Heb dat vroeger wel veel gedaan, samen gamen.
Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅
Ze mogen overal aankomen behalve de controller ;)

Toevallig gisteren 7 days to die gekocht
Die kan je wel samen spelen

Maar ontopic:
Heel veel daten staat op de planning voor 2017.
Alles op de rit in mijn leven, tijd om op te bouwen in plaats van te repareren
Hell To The Liars
pi_167573497
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hoho..kom niet aan zijn man zijn playstation he 😅
Ze mogen overal aankomen behalve de controller ;)

Toevallig gisteren 7 days to die gekocht

Maar ontopic:
Heel veel daten staat op de planning voor 2017.
Alles op de rit in mijn leven, tijd om op te bouwen in plaats van te repareren
Klinkt goed!
Hoe ga je t aanpakken?

Is ook wel iets, je levenop orde hebben voor je gaat daten.
Ik moet zelf een nieuwe baan zoeken maar ga ervan uit dat dat wel goed komt eigenlijk. Houdt me niet tegen om te gaan daten.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:20:09 #11
12888 Skull-splitter
pi_167573521
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Hahaha. Maar als ik n man toch al leuk vind is het toch een win-win?
Oh zeker.

Zombiefilmpje kijken?
pi_167573548
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Hoe ga je t aanpakken?

Is ook wel iets, je levenop orde hebben voor je gaat daten.
Ik moet zelf een nieuwe baan zoeken maar ga ervan uit dat dat wel goed komt eigenlijk. Houdt me niet tegen om te gaan daten.
1. Positieve mindset
2. In mijn omgeving het laten vallen (ik heb een bepaalde gun factor dus mensen zouden mij wel aanraden)
3. Het motto hanteren wie weinig verwacht krijgt veel
4. Hopen dat jij mij een dm stuurt

Ik heb trouwens per februari waarschijnlijk ook geen baan meer, maar daar ga ik echt pas in mei een keer mij zorgen om maken.
Hell To The Liars
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:36:00 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167573714
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:
Zombiefilms kijken 😣
The last of Us spelen 😊
TLOU _O_ Moet ik hoognodig weer eens mee verder :) Ligt hier alweer even te verstoffen vanwege anders games :P
pi_167573812
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh zeker.

Zombiefilmpje kijken?
Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:47:50 #15
12888 Skull-splitter
pi_167573858
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ha, ik weet nog niet of ik jou leuk vind. Je bent wel n man. Das al de helft.
Leer me kennen zou ik zeggen. Andersom weet ik ook nog niks van jou buiten zombiefilms en SF ;)
pi_167573911
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

1. Positieve mindset
2. In mijn omgeving het laten vallen (ik heb een bepaalde gun factor dus mensen zouden mij wel aanraden)
3. Het motto hanteren wie weinig verwacht krijgt veel
4. Hopen dat jij mij een dm stuurt

Ik heb trouwens per februari waarschijnlijk ook geen baan meer, maar daar ga ik echt pas in mei een keer mij zorgen om maken.
Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!

Ik zou wel n beetje oppassen dat je niet jezelf teveel wegcijfert. Das mijn valkuil n beetje. Dan ben ik te aardig.

Same here met werk betreft. Nu heb vrij lang recht op ww dus ech zorgen maak ik me niet maar 3 maanden thuis zitten lijkt me niks.
pi_167573936
Er wordt hier gehosseld bij het leven.
pi_167574021
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Een positieve instelling is denk ik wel t belangrijkste. Gunfactor is handig!

Ik zou wel n beetje oppassen dat je niet jezelf teveel wegcijfert. Das mijn valkuil n beetje. Dan ben ik te aardig.

Same here met werk betreft. Nu heb vrij lang recht op ww dus ech zorgen maak ik me niet maar 3 maanden thuis zitten lijkt me niks.
Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.

Geloof me als ik zeg iemand zal nooit meer nummer 1 kunnen worden; dat ben ik zelf (door levenservaring geleerd).

Daarom ging ik ook niet akkoord met met een voorstel van mijn werkgever en trek ik mijn eigen plan.

I know what I bring to the table and I am not afraid to eat alone.

en heb fok referenties, maar of dat waard is 😅
Hell To The Liars
pi_167574232
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik weet heel erg goed wat ik wel wil/ trek en wat ik niet wil.

Geloof me als ik zeg iemand zal nooit meer nummer 1 kunnen worden; dat ben ik zelf (door levenservaring geleerd).

Daarom ging ik ook niet akkoord met met een voorstel van mijn werkgever en trek ik mijn eigen plan.

I know what I bring to the table and I am not afraid to eat alone.

en heb fok referenties, maar of dat waard is 😅
Mooie instelling!

Ik heb t zelf eigenlijk precies zo, behalve de fok referenties. En ja ik vind t wel n beetje eng om weer te gaan daten.

Mijn laatste date was niet zo'n succes en dat was ook de enige in de periode dat ik nu single ben. Maar geen reden om het nu af te houden.
pi_167574266
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?

----

date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167574341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Science fiction.... de vraag is: Star Wars of Star Trek?

----

date was gister gezellig. Wijn geproefd, gegeten, afscheid genomen met een zoen. Helaas net te horen gekregen dat er toch die klik/spanning miste. Jammer.
:{w Star Wars science fiction noemen. Das space opera.

Jammer dat die klik miste. Maar volgende keer beter.
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:35:07 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574549
De vrienden hebben t afgezegd ivm drukte :') goh wat verwacht je dan op kerstmiddag :+
pi_167574570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
De vrienden hebben t afgezegd ivm drukte :') goh wat verwacht je dan op kerstmiddag :+
Wat had je afgesproken dan? Double date?
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:42:01 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574664
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Wat had je afgesproken dan? Double date?
Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.
Maar blijkbaar zijn ze wat wispelturig want nu gaan ze ineens weer wel :')
pi_167574705
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, met hem en z'n vrienden kerstmiddag in.
Maar blijkbaar zijn ze wat wispelturig want nu gaan ze ineens weer wel :')
Fijne vrienden.
Ga je nog mee?
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:47:52 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167574758
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

Fijne vrienden.
Ga je nog mee?
Ja, zie niet in waarom niet
pi_167574785
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, zie niet in waarom niet
Oh ja misschien had je inmiddels wat anders gepland ofzo.

Veel plezier iig!
pi_167575497
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
pi_167575813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef Bananenpap het volgende:
Maandag een date.
Maar m'n verstandskiezen zijn getrokken en mijn smoel zit nog vol hechtingen. :') :')
Romantisch samen soep slurpen? *O*
pi_167576170
quote:
Maandag een date.
I know dat feel, behalve dat ze bij mij gesneden zijn (oké en geen date)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 december 2016 @ 13:53:55 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167576211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
Die van mij ook! Zelfde reden.
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:00:08 #32
12888 Skull-splitter
pi_167576354
quote:
Maandag een date.
Lekker ruiken ook ;)
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:03:43 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167576438
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die van mij ook! Zelfde reden.
En gaan ze ook alsnog wel?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 december 2016 @ 14:30:48 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167577003
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En gaan ze ook alsnog wel?
Nee.
pi_167577344
Ik ben er vandoor, kerst vieren enzo. Fijne kerstdagen allemaal!
pi_167581563
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.

Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.
Kortom, een Fok!ker dus :')

Succes hier :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:46:27 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167582627
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee.
Dat is wel kut.
Hier Uber gezellig gehad miss zo nog naar Enschede.
pi_167584666
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat klinkt idd wel goed. En sowieso is weken appen denk ik niet de beste manier. Dan heb je al allerlei verwachtingen van elkaar en kan t haast alleen maar tegenvallen.
Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaan
pi_167586449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef zealot het volgende:

[..]

Ik date dan ook liever snel dan wekenlang appen. Vind het zowiezo moeilijk beoordelen aan de hand van een chat of iemand echt leuk is. En die gesprekken zijn een stuk minder spontaan
Jup, dat ook. Weken appen en dan als 'beloning' elkaar een keer zien vraagt gewoon vaak om problemen. Of teveel verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden, of gewoon niks meer horen na de ene ontmoeting terwijl je voorheen dagelijks contact had. Natuurlijk baal ik een beetje dat ik meteen na gisteravond vandaag unmatched ben, maar aangezien er geen vooraf geschiedenis was kan ik dit veel makkelijker opzij zetten en doorgaan met leven. Als zo snel blijkt dat er geen klik is, is dat alleen maar mooi om er zo snel achter te komen :) Ik app al een paar weken met een meid maar alles zegt als we elkaar gaan ontmoeten dit alleen maar tegen kan vallen want zij blijft het gesprek op gang houden terwijl ik eigenlijk al klaar met d'r ben...

Tinder lijkt echt te kampen met kerststress :p 3 matches op een rij net... :')

[ Bericht 5% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 24-12-2016 22:21:36 ]
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:00:03 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167587682
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?

Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat. :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_167587951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom kap je het dan niet af D.? Nu doe jij toch hetzelfde als al die meiden bij jou altijd doen?

Ik app/chat liever een tijdje met iemand hoor. Als gesprekken alleen maar oppervlakkig blijven hoeft het voor mij sowieso niet. Weet graag hoe iemand over bepaalde dingen denkt en in het leven staat. :@
Dat vind ik zielig voor haar, maar ik ben er wel klaar mee dat het zo lang moet duren voordat er een ontmoeting komt, graag of wil niet dan. Waren al lang voor de feestdagen in gesprek. En dat zielig vinden maakt blijkbaar niks uit, want als er vanuit de andere kant geen klik is zitten ze er ook niet mee om je ineens te gaan ghosten...

Hoe meer ik date des te minder ik behoefte heb aan vooraf chatten eigenlijk. Wat heb je aan weken informatie delen, dan een date en daarna nooit meer wat te horen? Alles voorgekauwd en weet je al wat je enigszins kan verwachten. Dan heb je het idee dat je iemand beter kent dan zonder voorgeschiedenis. En ik ben dan in dates veel opener en ook daadwerkelijk verrast over hoe iemand in het leven staat zoals gisteren dan dat de gespreksstof een herhaling van zetten gaat worden.

Spontane ontmoetingen werken voor mij dus het best want geen verwachtingen en geen teleurstellingen achteraf, maar dan liefst wel online geregeld :P Zie Tinder tegenwoordig meer als online kroeg :D Beetje ouwehoeren en er happen vanzelf mensen zoals gisteravond.
pi_167588040
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat vind ik zielig voor haar,
Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten. ;)

Verder vind ik wel dat je (ondanks kleine dingen waar ik je mening niet deel) dat je wel lekker bezig bent en wat meer realistischer wordt hoe het werkt in het leven en qua daten.

Stukje zelfvertrouwen opgebouwd??
Hell To The Liars
pi_167588322
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Geef jij even een prima antwoord op veel vragen die je in vroegere topics had over de dames die deden ghosten. ;)

Verder vind ik wel dat je (ondanks kleine dingen waar ik je mening niet deel) dat je wel lekker bezig bent en wat meer realistischer wordt hoe het werkt in het leven en qua daten.

Stukje zelfvertrouwen opgebouwd??
Geen idee of je het zelfvertrouwen kan noemen, ik denk gewoon: niks te verliezen en ik reken bij voorbaat al niet meer op een tweede date omdat die er simpelweg niet zijn gekomen de laatste maanden/jaren. Misschien zie ik de geregelde dates zelfs niet eens meer als dates, ook omdat ik alleen nog maar thuis heb afgesproken de laatste maanden. Heb geen ongemakkelijke situaties gehad van tegenover elkaar zitten in een cafeetje, aan dat soort dates heb ik echt een pesthekel. En ik weet gewoon heel duidelijk dat ik snel wil afspreken om geen verwachtingen te kweken. Ben de afgelopen zes jaar zoveel tijd verloren aan steeds meer gesprekken beginnen of in stand houden...

Heel ironisch maar dit gaat de zoveelste kerst worden dat ik weer alleen ben en alsnog jammer dat ik 'nog steeds' single ben, maar aan de andere kant heb ik zoveel dates gehad de laatste maanden dat het ook best fijn is om te ervaren dat die het dus allemaal níet zijn. Ik weet langzamerhand wel wat ik zoek.
pi_167588477
Laat ik het anders zeggen.
Je leert ervan ;)

Misschien een andere aanpak?
Hell To The Liars
pi_167589551
Contact met mensen is geen middel naar een bonusprijs. Het contact ís de bonus.

Ook uit weken chatten kun je waardevolle dingen halen, als je daar voor open staat.

Ik heb -nog afgezien van fok en irc denk ik met wel zo'n 50 mensen langdurig contact (gehad). Altijd duidelijk gemaakt dat daten hem niet ging worden (vrij in het begin) dus dat ik het begreep als ze de match wilden verbreken. Gebeurde af en toe ook, maar het gros van de mensen blijft toch plakken voor een periode van vrij intensief contact waar ik veel aanhad...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 25 december 2016 @ 00:53:35 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167589633
De date is best nog wel leuk :o
pi_167590395
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:53 schreef Cue_ het volgende:
De date is best nog wel leuk :o
Bevlekte ontvangtenis *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_167598976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Tyler-Girl het volgende:

Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te spreken :{w Ik vind dat veel stommer en tijdrovender dan gewoon paar weken diepgaande gesprekken voeren en een band opbouwen. Dan heb ik sowieso goed vertrouwen over de date en verder contact. :D

Ik had eigenlijk vrijdag een date, maar hadden elkaar al een week niet meer gehoord en hij zei er ook niets meer over... (stiekem wel blij dat het niet doorging) :@ Hij vroeg dat ook na 2 dagen contact en na een week chatten wist ik ook... dit gaat hem niet worden.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167599768
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Bij mij is dat ook zo. Vroeger nog vaak op date geweest na 2-3 dagen contact en dat werkte gewoon nooit voor mij. Dan besef je na een paar uur dat er geen klik is (zelfs niet vriendschappelijk), en hou je het maar uit tot de date gedaan is. Had dat liever na een week chatten ontdekt ipv er eerst nog mee af te spreken :{w Ik vind dat veel stommer en tijdrovender dan gewoon paar weken diepgaande gesprekken voeren en een band opbouwen. Dan heb ik sowieso goed vertrouwen over de date en verder contact. :D

Ik had eigenlijk vrijdag een date, maar hadden elkaar al een week niet meer gehoord en hij zei er ook niets meer over... (stiekem wel blij dat het niet doorging) :@ Hij vroeg dat ook na 2 dagen contact en na een week chatten wist ik ook... dit gaat hem niet worden.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de date op zich is. Al heb je geen klik kan het nog best leuk zijn, dan zou ik het geen tijdverspilling noemen :)
Ik kan me in beide kanten wel vinden hoor, ben wat dat betreft ook niet zo heel kieskeurig :P
  zondag 25 december 2016 @ 16:45:05 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167600400
Al met al een erg leuke middag/avond gehad. Kijken of we nog wat van hem horen.
pi_167606111
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken :')
pi_167606315
Weinig knappe vrouwen vandaag op Tinder
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 26 december 2016 @ 00:48:55 #53
12888 Skull-splitter
pi_167609467
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
pi_167610773
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
heb ik ook...

vast een dds aanval van een boze nerd :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 december 2016 @ 08:38:28 #55
12888 Skull-splitter
pi_167611781
Geen idee, maar lichtelijk apart is het wel.

Niet tinder me veel oplevert qua matches en dus eigenlijk niet interessant.

Vanavond een stadswandeling met ergens een biertje gepland, krijg alleen niet zo goed hoogte van deze dame.
pi_167611815
Happn bugt ook... heb al 3 maanden ofzo geen match meer gehad ;(
pi_167612665
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk! :+ :@
pi_167613033
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk! :+ :@
Yay! *O*
pi_167613773
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken :')
Beggars can't be choosers.
pi_167629295
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden. 8-)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  maandag 26 december 2016 @ 23:54:25 #61
12888 Skull-splitter
pi_167629764
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 23:36 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden. 8-)
Smooth.
pi_167657932
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
pi_167658104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match :')
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.

Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Hell To The Liars
pi_167658227
quote:
Vind leeftijd niet zo heel belangrijk meer.. ben de 30 voorbij maar kan soms met iemand van 25 een beter gesprek voeren als iemand van 35 :+
pi_167658295
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.

Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
pi_167658395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/2/9. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.

Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Hell To The Liars
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:41:12 #67
12888 Skull-splitter
pi_167658400
quote:
Ben 33, in beginsel wil ik vooral niet te jong daten, iets ouder vind ik allemaal geen probleem. Het gaat me om de klik.
Ik heb nu bijvoorbeeld contact met een meid van 25, wat ik eigenlijk wel erg jong vind, maar wel erg goed klikt. Maar ook rustig met een dame van 37 contact gehad.

Gewoon niet druk om maken en kijken wat het brengt.
pi_167661035
Als de initiële klik er is, date ik bijna alles. Leeftijd maakt mij geen ene bal uit! Heb zo hele interessante mensen ontmoet, van bijna alle leeftijden :D.

Al merk ik wel dat ik een aantal jaar jonger dan ik, niet fijn vind om te daten. Doe mij maar iets ouder.

Moraal van het verhaal, leeftijd = onbelangrijk. Het gaat om de persoon, wat hij of zij heeft meegemaakt en daarmee omgaat en in het leven staat.

Gewoon van genieten! O+
pi_167661036
quote:
Komt dat in jou geval niet door de intimidatie door de relationele en seksuele ervaring die de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd of ouder al heeft?

Je bent je datingpool wel (onnodig) aan het verkleinen door volslanke en oudere vrouwen bij voorbaat af te schrijven.
pi_167661173
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Droopie het volgende:

[..]

Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.

Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
pi_167661409
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Ik sluit het niet uit.
Of je het dan uiteindelijk trekt is een ander geval.
Hell To The Liars
pi_167661791
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.

Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen.. :+ ;)
  woensdag 28 december 2016 @ 06:45:57 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167664417
quote:

[..]

Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschreven :D Wat er in die paar jaar niet kan gebeuren :P
Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167664843
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.

Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen.. :+ ;)
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?
  woensdag 28 december 2016 @ 08:37:38 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167664877
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Heeft dan daten uberhaupt nog zin :')
  woensdag 28 december 2016 @ 08:41:25 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167664910
quote:
Nee ik date ze alleen van 16 en jonger.
Wat denk je zelf :')
quote:

[..]

Gelukkig heb jij geen bagage _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167665070
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Collega-date en ik hebben het er al kort over gehad tijdje terug via whatsapp. Hij ziet zeker kinderen in zijn toekomst en ik bijna zeker van niet.
Lijkt mij geen goede basis voor een relatie nee.
pi_167665111
Ik heb bewust geen kinderen, nooit zin in gehad. Maar als ik iemand tegenkom die ze wel heeft vind ik dat niet erg. Ligt een beetje aan hoe hij zijn leven heeft ingericht en hoe oud die kinderen zijn.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:31:38 #79
12888 Skull-splitter
pi_167665505
Ik ben daar volledig neutraal in. Ik hoef geen kinderen, maar mocht het ervan komen dan is dat wellicht prima. En dames met een kind zou ik ook niet meteen uit de weg gaan.

Scheelt dat ik zelf ook een stiefvader heb wellicht.
quote:
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:41:34 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167665655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt van zijn nestdrang af gok ik. Als hij dat nu op de app zegt zou ik het ook eens face to face bespreken.
Komt vast nog wel een keer ter sprake. Eerst vrijdag maar eens afwachten.
pi_167669869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ja, hier wel in ieder geval :) Hangt er helemaal vanaf hoe je daar zelf in staat natuurlijk.
Ik snap het ook wanneer mensen daar helemaal niks van moeten weten.

Dit had ik een jaar geleden ook niet gedacht of mezelf voorgesteld, daar moet ik ook eerlijk in zijn. Als je het aan haar vraagt komt ze precies met hetzelfde antwoord

Iets met verliefdheid enzo :P *;
  woensdag 28 december 2016 @ 12:37:17 #82
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167670179
Afgelopen weekend tijdens het stappen leuke meid ontmoet en daarna tussen de verplichte nummers door een paar keer afgesproken. Vanavond zie ik haar waarschijnlijk weer. :)
pi_167670305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:37 schreef escalatie het volgende:
Afgelopen weekend tijdens het stappen leuke meid ontmoet en daarna tussen de verplichte nummers door een paar keer afgesproken. Vanavond zie ik haar waarschijnlijk weer. :)
Verplichte nummers met haar al gelijk?
Lambo of Rekt
  woensdag 28 december 2016 @ 12:45:41 #84
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167670381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Verplichte nummers met haar al gelijk?
Nee, dat zou wel erg snel zijn... we hadden beide verplichte nummers (los van elkaar) en daar tussen door hebben we paar keer afgesproken. ;)
pi_167671177
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?
Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zit :P
pi_167671932
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep. :') Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.

We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden. :') Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
  woensdag 28 december 2016 @ 13:58:01 #87
12888 Skull-splitter
pi_167672489
Als er een toegankelijke SW film is om mee te beginnen dan is het RO wel, meteen door naar huis voor de rest ;)

Maar veel gemeen hebben scheelt best een hoop. Die jonge dame die ik dat matcht op echt belachelijk veel, leuk contact en leuke gesprekken. En bloedmooi, maar das voor mij nooit het hoogste doel geweest.
  woensdag 28 december 2016 @ 14:08:16 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167672813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja, op mijn bijbaan. En daar hoor je meestal ook snel of ze vrijgezel of bezet zijn. Genoeg meiden die online helemaal op hun profiel niks van een vriend hebben of leuke foto's samen maar in het echt gewoon bezet zijn. Dus voordat je alle hoop op je nieuwe crush gooit eerst eens checken hoe het zit :P
Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?

Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 14:12:03 #89
12888 Skull-splitter
pi_167672962
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat kun je toch gewoon vragen in een gesprek. Heb je een relatie? Heb je kinderen?

Ik plemp zelf m'n Facebook niet vol met allerlei persoonlijke informatie die iedereen maar kan zien.
De meeste moeders pik je er zo tussenuit als je daar problemen mee hebt.

Vaak (terecht) trots en blij met hun kind dat het of op beeld of in schrift gewoon zichtbaar is.

Kinderwens (en de eventuele ongeduldigheid daartoe) laat zich moeilijker peilen.

Maar je bent nog jong dus daar zul je wat minder snel last van hebben dan zoekende dertigplussers.

(Overigens lijk ik meer een probleem te hebben met zelf kinderen te verwekken dan met een kind wat er al is...)
pi_167673557
Je kunt toch gewoon bij je instellingen instellen tussen welke leeftijden je matches wilt ontvangen. Ik merk als twintiger helemaal niks van die moeders hoor. :')
pi_167673710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen kerst een leuke date gehad. We gingen naar de film en in mijn enthousiasme werd dat StarWars waar ze in mee stemde. Bleek in de pauze dat ze nog geen enkel deel gezien had en er niks van begreep. :') Ik voelde mij best schuldig maar vond het ook wel lief dat ze toch ook naar die film mee wilde. Uiteraard even goed uitgelegd hoe het zat.

We hadden zoveel gemeen dat ik het op een gegeven moment een beetje eng begon te vinden. :') Onze karakters lijken zo op elkaar, maar weten elkaar ook prima aan te vullen, geen idee hoe ik dit moet uitleggen. Alles kon besproken worden, ook uitgebreid over drugsgebruik gehad terwijl ik dat normaal nooit zo snel zal delen met iemand. Ook afgesproken om eens naar een festival te gaan en iets te gebruiken.
Wat leuk O+ *O*

Ben op kerstavond trouwens ook naar Rogue One geweest met m'n vriend. Moet zeggen dat ik Star Wars af en toe ook nog wel lastig te volgen vind ook al heb ik alle films nu gezien. :')
pi_167673753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:26 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt toch gewoon bij je instellingen instellen tussen welke leeftijden je matches wilt ontvangen. Ik merk als twintiger helemaal niks van die moeders hoor. :')
Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.
Ik zie bij een aantal dertigers toch wel 1 of meer kinderen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite (meer) mee, maar ik heb zelf dan ook een dochter van 4. Als je mij dezelfde vraag 6+jaar geleden had gesteld, had ik vermoed ik wel anders geantwoord.

En ach, niets mis met een lekkere milf, toch? :+
pi_167673876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef zealot het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je in de twintig zit. Vooraan zul je dat minder hebben als achteraan.
Ik zie bij een aantal dertigers toch wel 1 of meer kinderen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite (meer) mee, maar ik heb zelf dan ook een dochter van 4. Als je mij dezelfde vraag 6+jaar geleden had gesteld, had ik vermoed ik wel anders geantwoord.

En ach, niets mis met een lekkere milf, toch? :+
Maar D. geeft aan op jonger te vallen, dus neem ik aan dat hij ook niet heeft ingesteld dat hij rond de dertig wil daten.
pi_167674315
quote:
Voor mij zou het dat niet hebben. Ik start geen relatie waarvan ik weet dat hij bij voorbaat tijdelijk is.

Vind het wel eng dat ik nu met iemand ben die ze erg graag gewild had maar die de boot heeft gemist en zichzelf nu te oud vindt... daar kan ik echt al nachtmerries van hebben :'(

Ik wil gewoon geen kinderen als vast onderdeel van mijn leven. Echt niet. Dus als iemand ze echt graag wil of al heeft, dan houdt het op. Tenzij het gelijk duidelijk is dat het een fuckbuddy kan worden. Maar die komen bij mij altijd uit dates, maar dat is dan meer per toeval, ik date nooit om een fuckbuddy te zoeken.
pi_167674402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:

O+ met je schatje aan de pillen O+
pi_167674555
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verliefd zijn en zo'n pilletje. Ben benieuwd.
pi_167674877
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O-
pi_167675378
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = prima :)
pi_167675578
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou, de kinderen vliegen daar al bijna uit, dus dat valt wel mee. Ik zie mijzelf überhaupt niet samenwonen, latten = prima :)
Dat is natuurlijk weer een andere situatie dan een vrouw met jonge kinderen. :)
pi_167675838
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee je hebt mensen die gooien echt alles online en sommige weer niets. Maar als je iemand in real treft hoor je vaak wel na een paar zinnen een paar bekende woorden als 'vriend' 'schoonfamilie' etc. Dan weet ik: leuk persoon, maar verder niet te veel van verwachten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')