heb ik ook...quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Tinder bugt hier de laatste tijd flink. Tientallen dames in lijken te laden en dan niks meer. App handmatig sluiten en opnieuw opstarten is enige wat dan nog werkt.
Yay!quote:Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo heb je niemand en zo heb je er 2 die interesse in je tonen.. En ze zijn allebei leuk!![]()
Beggars can't be choosers.quote:Op zondag 25 december 2016 22:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gebruiken jullie weleens de Superlike? Ik nooit. Maar als ik er dan eens een krijg zijn het altijd van die (volslanke) dames die ik zelf nooit zou liken
Smooth.quote:Op maandag 26 december 2016 23:36 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal een schaatsdate met de jongen die ik zelf vroeg. Hij weet al dat hij mij zal moeten vasthouden.
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match
Vind leeftijd niet zo heel belangrijk meer.. ben de 30 voorbij maar kan soms met iemand van 25 een beter gesprek voeren als iemand van 35quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er ook mannen die met dames van dezelfde leeftijd of iets ouder daten? Blijf het raar vinden... toch komen er steeds meer van die dames als match
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Raar ja mensen die met iemand van dezelfde leeftijd daten.
Je was net zo lekker bezig man.
Niet opeens rare vragen gaan stellen he 😊
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/2/9. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenWat er in die paar jaar niet kan gebeuren
Ben 33, in beginsel wil ik vooral niet te jong daten, iets ouder vind ik allemaal geen probleem. Het gaat me om de klik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Komt dat in jou geval niet door de intimidatie door de relationele en seksuele ervaring die de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd of ouder al heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot je verliefd wordt en het je geen fuck kan schelen hoeveel kinderen ze of bagage ze heeft.
Tuurlijk kan het gecompliceerder zijn, maar liefde doet gekke dingen met mensen, zeker als het wederzijds is.
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel. Maar ik zie iemand die bewust kinderloos is niet gaan voor iemand die al kinderen heeft.
Kom je ook nog wel eens buiten internet een mens tegen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot mensen van 28/29. En daar moet je extra alert op zijn qua bagage, meeste hebben ergens heel sneaky verstopt dat ze al een kind hebben of mama zijn of nog vager omschrevenWat er in die paar jaar niet kan gebeuren
Zie jij jezelf ooit samenwonen met iemand met kinderen?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij steeds vaker kinderen in het spel zijn, dus dan schrijf je al snel een (groter wordende) groep af.
Ik ben bewust kinderloos, date nu iemand met 2 kinderen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |