Wat draag je precies bij dan, 2 euro acceptgiro aan een of ander goed doel en het dagelijks bashen van rechtse personen op fok zeker, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik draag al wat bij, maar dat zie ik rechtse figuren niet doen. Al is het maar een financiėle bijdrage leveren aan het ministerie wat verantwoordelijk is voor de screening. Maar nee, in plaats daarvan wordt er lekker gekankerd. Nederland op z'n best.
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat draag je precies bij dan, 2 euro acceptgiro aan een of ander goed doel en het dagelijks bashen van rechtse personen op fok zeker, laat me niet lachen.
Chinezen naaien ons stilletjes. Een grote malafide organisatie, die Chineze groep hier. Maar voor de rest weinig last van inderdaad. Laten zich ook makkelijker verwesteren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Willen we hier meer of minder Chinezen?
Hoe komt het dat Chinezen zich niet kansloos voelen? Dikke bakken hebben die lui altijd trouwens.
Faal jij dan niet al, als jij de westerse normen en waardes niet verder geeft?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.
De Nederlandse wet is niet van toepassing in Ch. Ind. restaurants, dus ze overtreden geen wetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Chinezen naaien ons stilletjes. Een grote malafide organisatie, die Chineze groep hier. Maar voor de rest weinig last van inderdaad. Laten zich ook makkelijker verwesteren.
Wat een onzin. Er zijn er genoeg die op kosten van het gastland aan de universiteit studeerden of gestudeerd hebben, goede toekomstperspectieven hadden, goed presteerden, een baan, de looks, gewoon een schitterend leven hadden en konden maken. Maar ze zijn vanaf hun geboorte fucked up tussen de oren met religieuze haat. Dat is het probleem en dat is er niet uit te halen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf dan ook nooit opgeblazen. Hoogeplaatste malloten heb je altijd maar het zijn de uitzichlozen die zichzelf opofferen die heilig gaan geloven in de malloten.
Mocht dat zou zijn is dat zeker te waarderen, vrijwilligerswerk of? Merk je ook dat veel asielzoekers overigens totaal geen moeite doen om te integreren. Falende integratie is 1 van mijn grootste problemen met de migratie op dit moment.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.
Zodra je een paar in huis neemt kunnen we verder pratenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wordt voor deze meneer wat lastig aangezien zijn vrouw al vermoord is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Amerikaanse imam die met soortgelijk geleuter aan kwam zetten en een jaar later in de krant stond omdat ie z'n vrouw haar kop van dr romp had gehakt.
Nee, ik krijg er voor betaald. En dat klopt op zich wel, zeker bij mensen die geen vrouw of kinderen hebben. Als er wel kinderen in het spel zijn hebben de ouders vaak ook geen incentive om direct te integreren, zeker bij gezinnen uit Afrika is die drempel een stuk hoger. Maar ja, dat is de generatie daarop alweer anders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht dat zou zijn is dat zeker te waarderen, vrijwilligerswerk of? Merk je ook dat veel asielzoekers overigens totaal geen moeite doen om te integreren. Falende integratie is 1 van mijn grootste problemen met de migratie op dit moment.
Blijkbaar niet. Het verergert zelfs per generatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
Maar ja, dat is de generatie daarop alweer anders.
Alles wijst juist op het tegendeel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Het verergert zelfs per generatie.
Daarom zijn het ook vooral hele oude mannen die afreizen om voor IS te strijden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alles wijst juist op het tegendeel.
Nee. Dat was het plan uiteraard. Eerste generatie afschrijven, hun kinderen hier op de scholen omprogrammeren. Maar dat werkt dus niet. De kinderen zijn radicaler dan de ouders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee. Dat was het plan uiteraard. Eerste generatie afschrijven, hun kinderen hier op de scholen omprogrammeren. Maar dat werkt dus niet. De kinderen zijn radicaler dan de ouders.
De onderzoeken die ik heb gelezen wijzen anders uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oof-dan-ouders.dhtmlquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De onderzoeken die ik heb gelezen wijzen anders uit.
Volgens hun ouders zijn deze daders niet eens moslim. Ze drinken, feesten, blablabla. Bij deze gast ook weer. Maar ondertussen worden ze gefilmd bij de salafistische moskee. Doei.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.
http://www.omroepwest.nl/(...)uichen-aanslagen-toequote:Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oof-dan-ouders.dhtml
Daar hebben we meneer struisvogel ook weer. Zit dat lekker zo met je kop in het zand?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je doet eerst uitspraken over moslims in het algemeen en nu kom je weer met anekdotes aanzetten...quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)uichen-aanslagen-toe
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ant-muziek-is-haram/
http://joostniemoller.nl/(...)erslag-van-dichtbij/
http://www.volkskrant.nl/(...)edekt-rond~a3352325/
Etc. Overal hetzelfde verhaal. Belgiė, Duitsland, Frankrijk, Engeland, USA, Rusland, ...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:09 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Daar hebben we meneer struisvogel ook weer. Zit dat lekker zo met je kop in het zand?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oof-dan-ouders.dhtml
2 moslims verkrachten en vermoorden twee meisjesquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je doet eerst uitspraken over moslims in het algemeen en nu kom je weer met anekdotes aanzetten...
Duitse media, politici en politie zijn veelvoudig betrapt op liegen, manipuleren en het onderdrukken van feitelijkheden wanneer het islamitische migranten en hunner daden betreft. Het zou mij niet verbazen als er op enige wijze een poging is gewaagd een voor hen bruikbaar beeld te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met het geloven dat hij zijn paspoort kwijt is geraakt tijdens de worsteling met in de vrachtwagen met de pool?
Dat is wat nu.nl bericht.
Denk dat hij het vinden ervan bewust veiliggesteld heeft in de veronderstelling dat hij kapot geschoten zou worden. Hij had op meer weerstand gerekend van de Duitse politie. Of het wordt een BNW scenario, dat de huurmoordenaar een identiteit en afschrijving van het personage 'de dader' is verzekerd door de opdrachtgever.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met het geloven dat hij zijn paspoort kwijt is geraakt tijdens de worsteling met in de vrachtwagen met de pool?
Dat is wat nu.nl bericht.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:18 schreef frietenstamp het volgende:
Is er eigenlijk al wel een dode dader gezien of alleen een isolatiedeken waar hij onder zou moeten liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zag ze toch liever niet, als namelijk niet dan was er niks gebeurt!
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zag ze toch liever niet, als namelijk niet dan was er niks gebeurt!
Weet je ook eens hoe wij ons voelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:30 schreef john2406 het volgende:
Dat toelaten is toch niet verkeerd?
Wat ernaar komt of komen kan is echter voor mij wel verkeerd.
Ze spreken in gemeenschap nog steeds hun moedertaal, waar ik dus geen woord, nog, van meekrijg!
Wil jij dat ik het in Limburgs probeer?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij ons voelen.
Ter onderbouwing van mijn verhaal. En ik denk niet de IS deze gegevens niet terug vindt in de internationale media, maar wel op het FOK! forum, Dus kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt, waarom post je zijn foto dan nog ergens anders; nu zien nóg meer mensen die foto.
Geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wil jij dat ik het in Limburgs probeer?
En wij wie zijn wij of bedoel jij in het geval wat jij schrijft IK.
Ik heb lak aan ik bij deze!
Nou daar zal hij vast wakker van liggen, zeker als het van een sujet als u komt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat jij voor mij nog minder bent als de rotzooi welke ik onder mijn nagels draag!
Oke, jij wordt er dus voor betaald. Speelt dat mee in je oordeel?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er voor betaald. En dat klopt op zich wel, zeker bij mensen die geen vrouw of kinderen hebben. Als er wel kinderen in het spel zijn hebben de ouders vaak ook geen incentive om direct te integreren, zeker bij gezinnen uit Afrika is die drempel een stuk hoger. Maar ja, dat is de generatie daarop alweer anders.
Ja klopt, van het lesgeven en opvangen en helpen van vluchtelingen word je echt rijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oke, jij wordt er dus voor betaald. Speelt dat mee in je oordeel?
Ik lees namelijk overal dat ' de zieligheidsindustrie' goed verdient aan alle vluchtelingen
Ik bedoel meer dat vrijwilligers er steeds meer moeite mee krijgen door de bedreigingen en agressie etc, maar van betaalde medewerkers hoor je alleen positieve geluiden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja klopt, van het lesgeven en opvangen en helpen van vluchtelingen word je echt rijk.
Oh zo, ja er zullen vast bedrijven zijn die er op hun manier een slaatje uit willen slaan, maar dat zijn niet de mensen die het werk op de vloer doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vrijwilligers er steeds meer moeite mee krijgen door de bedreigingen en agressie etc, maar van betaalde medewerkers hoor je alleen positieve geluiden.
Vraag me af waar dat aan ligt.
En nee rijk niet op persoonlijk vlak , maar het is onderhand een hele industrie geworden
Op je CV kun je het niet zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:01 schreef john2406 het volgende:
Om maar te zwijgen over de werkervaring die het oplevert.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op je CV kun je het niet zetten.
Denk ook dat ieder mens waardering zoekt en werken op vrijwillige basis wordt snel minder leuk als je steeds meer te maken krijgt met vervelende randzaken, dan maakt geld, hoe weinig ook , wel degelijk verschil.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh zo, ja er zullen vast bedrijven zijn die er op hun manier een slaatje uit willen slaan, maar dat zijn niet de mensen die het werk op de vloer doen.
Wat betreft dat eerste, geen idee. Ik neem aan dat woordvoerders van bepaalde organisaties niet altijd de waarheid zullen zeggen en als je ergens betaald krijgt zonder vast contract maar beter niet je hart op je tong kan hebben.
Juist wel, ik denk dat je heel veel (levens) ervaring op doetquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet als je serieus genomen wilt worden.
Liever dat op mijn cv, dan jouw post history.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet als je serieus genomen wilt worden.
Natuurlijk, bovendien laat het zien dat je zeer maatschappelijk betrokken bent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Juist wel, ik denk dat je heel veel (levens) ervaring op doet
Sterker nog als men bemerkt dat het alleen dweilen met de kraan open kan zijn, geeft men het op, en is er alleen nog maar voor het geld wat het opbrengt!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk ook dat ieder mens waardering zoekt en werken op vrijwillige basis wordt snel minder leuk als je steeds meer te maken krijgt met vervelende randzaken, dan maakt geld, hoe weinig ook , wel degelijk verschil.
Denk jij echt dat ik dat nodig heb?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, solliciteer er voor, heb je wat over in de maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |