Kijk als je dat doet, heb je mijn respect. Oprecht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel kamers hij beschikbaar stelt voor de vluchtelingen die deze kant op komen
Geloof niet dat die zo hypocriet is hoor
Chinees is ook oké imhoquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hou het lekker Europees kerel. Italiaanse pizza bv.
Ik draag al wat bij, maar dat zie ik rechtse figuren niet doen. Al is het maar een financiële bijdrage leveren aan het ministerie wat verantwoordelijk is voor de screening. Maar nee, in plaats daarvan wordt er lekker gekankerd. Nederland op z'n best.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om inderdaad je linkse warme hart te warmen zonder zelf iets bij te dragen, of ik heb het mis en u bent wel een weldoener, dan mag u mij terechtwijzen.
Dan wel een bufferzone opeisen in N-A en Turkije. Zo'n lelijk ding komt niet in Europa te staan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In principe zouden we een soort Atlantikwall kunnen bouwen langs de Middellandse Zeekusten
[ afbeelding ]
Het is een beetje een Trump-idee, maar het is een beginnetje.
Wat draag je precies bij dan, 2 euro acceptgiro aan een of ander goed doel en het dagelijks bashen van rechtse personen op fok zeker, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik draag al wat bij, maar dat zie ik rechtse figuren niet doen. Al is het maar een financiële bijdrage leveren aan het ministerie wat verantwoordelijk is voor de screening. Maar nee, in plaats daarvan wordt er lekker gekankerd. Nederland op z'n best.
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat draag je precies bij dan, 2 euro acceptgiro aan een of ander goed doel en het dagelijks bashen van rechtse personen op fok zeker, laat me niet lachen.
Chinezen naaien ons stilletjes. Een grote malafide organisatie, die Chineze groep hier. Maar voor de rest weinig last van inderdaad. Laten zich ook makkelijker verwesteren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Willen we hier meer of minder Chinezen?
Hoe komt het dat Chinezen zich niet kansloos voelen? Dikke bakken hebben die lui altijd trouwens.
Faal jij dan niet al, als jij de westerse normen en waardes niet verder geeft?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.
De Nederlandse wet is niet van toepassing in Ch. Ind. restaurants, dus ze overtreden geen wetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Chinezen naaien ons stilletjes. Een grote malafide organisatie, die Chineze groep hier. Maar voor de rest weinig last van inderdaad. Laten zich ook makkelijker verwesteren.
Wat een onzin. Er zijn er genoeg die op kosten van het gastland aan de universiteit studeerden of gestudeerd hebben, goede toekomstperspectieven hadden, goed presteerden, een baan, de looks, gewoon een schitterend leven hadden en konden maken. Maar ze zijn vanaf hun geboorte fucked up tussen de oren met religieuze haat. Dat is het probleem en dat is er niet uit te halen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf dan ook nooit opgeblazen. Hoogeplaatste malloten heb je altijd maar het zijn de uitzichlozen die zichzelf opofferen die heilig gaan geloven in de malloten.
Mocht dat zou zijn is dat zeker te waarderen, vrijwilligerswerk of? Merk je ook dat veel asielzoekers overigens totaal geen moeite doen om te integreren. Falende integratie is 1 van mijn grootste problemen met de migratie op dit moment.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik doe iets in de opvang van daklozen, waaronder illegalen en asielzoekers en heb er vrijwel dagelijks contact mee.
Zodra je een paar in huis neemt kunnen we verder pratenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wordt voor deze meneer wat lastig aangezien zijn vrouw al vermoord is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Amerikaanse imam die met soortgelijk geleuter aan kwam zetten en een jaar later in de krant stond omdat ie z'n vrouw haar kop van dr romp had gehakt.
Nee, ik krijg er voor betaald. En dat klopt op zich wel, zeker bij mensen die geen vrouw of kinderen hebben. Als er wel kinderen in het spel zijn hebben de ouders vaak ook geen incentive om direct te integreren, zeker bij gezinnen uit Afrika is die drempel een stuk hoger. Maar ja, dat is de generatie daarop alweer anders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht dat zou zijn is dat zeker te waarderen, vrijwilligerswerk of? Merk je ook dat veel asielzoekers overigens totaal geen moeite doen om te integreren. Falende integratie is 1 van mijn grootste problemen met de migratie op dit moment.
Blijkbaar niet. Het verergert zelfs per generatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
Maar ja, dat is de generatie daarop alweer anders.
Alles wijst juist op het tegendeel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Het verergert zelfs per generatie.
Daarom zijn het ook vooral hele oude mannen die afreizen om voor IS te strijden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alles wijst juist op het tegendeel.
Nee. Dat was het plan uiteraard. Eerste generatie afschrijven, hun kinderen hier op de scholen omprogrammeren. Maar dat werkt dus niet. De kinderen zijn radicaler dan de ouders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alles wijst juist op het tegendeel.
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee. Dat was het plan uiteraard. Eerste generatie afschrijven, hun kinderen hier op de scholen omprogrammeren. Maar dat werkt dus niet. De kinderen zijn radicaler dan de ouders.
De onderzoeken die ik heb gelezen wijzen anders uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oof-dan-ouders.dhtmlquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De onderzoeken die ik heb gelezen wijzen anders uit.
Volgens hun ouders zijn deze daders niet eens moslim. Ze drinken, feesten, blablabla. Bij deze gast ook weer. Maar ondertussen worden ze gefilmd bij de salafistische moskee. Doei.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het merendeel is juist minder dogmatisch, minder religieus en minder conservatief.
http://www.omroepwest.nl/(...)uichen-aanslagen-toequote:Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oof-dan-ouders.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |