Nee, de vluchtelingenstroom kwam al veel eerder op gang en vond z'n oorzaak in het ontheemd raken van miljoenen mensen. Die zoeken vervolgens de plek waar het het beste toeven is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar is wel spraken van. Oproep. Ophaalservice.
Passief zijn is een actieve keuze. Besluiten dat men mag blijven is actief.
Mooie sprekende bruine ogen ik kan ze nog steeds niet lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze video gaf mij wel wat hoop.
Waar men actief toegelaten wordt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, de vluchtelingenstroom kwam al veel eerder op gang en vond z'n oorzaak in het ontheemd raken van miljoenen mensen. Die zoeken vervolgens de plek waar het het beste toeven is.
Heel goed ja, ik ben voor, eens kijken of er dan nog moslims graag naar het westen willenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is 1 ventje maar er lopen nog honderden van deze mannetjes rond. Wat er moet gebeuren:
- immigratiestop voor moslims
- sluiten van moskeeën, islamitische scholen en AZC's
- remigratiebeleid voor moslims naar landen van herkomst
- verbod op uitingen van islamitisch geloof als hoofddoeken, boerka's, nikab etc
- verbod op koran
- verbod voor moslims van het bekleden van publieke functies, het bezit van huizen/grond en toetreding tot universiteiten
- extra belasting op moslims (Jizya belasting)
Al deze regels zijn normaal in moslimlanden voor andersgelovigen, ik weet zeker dat het aantal terroristische aanslagen zal dalen tot het nulpunt.
Wat al een heel ander verhaal is dan importeren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar men actief toegelaten wordt.
Doet me denken aan de Amerikaanse imam die met soortgelijk geleuter aan kwam zetten en een jaar later in de krant stond omdat ie z'n vrouw haar kop van dr romp had gehakt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze zoeken. En wij moeten ze gewoon terugsturen naar de eigen regio.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, de vluchtelingenstroom kwam al veel eerder op gang en vond z'n oorzaak in het ontheemd raken van miljoenen mensen. Die zoeken vervolgens de plek waar het het beste toeven is.
Een bedrijf dat importeert haal ook niet per se zijn eigen goederen op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat al een heel ander verhaal is dan importeren.
Dat ga je niet allemaal tegenhouden met die bevolkingsexplosie in omliggende werelddelen, ze komen ons hoe dan ook bezoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:31 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze zoeken. En wij moeten ze gewoon terugsturen naar de eigen regio.
Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, wij hebben een heel andere, namelijk het stemmen op een partij die voor strengere immigratie zorgt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die wordt niet genegeerd, er wordt juist zoveel mogelijk gedaan met de voorhanden zijnde middelen. Die zijn echter ook beperkt, je kunt immers ook niet iedere asielzoeker 2 maanden lang screenen. Of tenminste, dat kan wel, maar daarvoor ontbreekt het aan mankracht en geld.
Heb jij je verantwoordelijkheid al genomen en extra geld overgemaakt naar het betreffende ministerie?
We mogen iig ons best een beetje doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat ga je niet allemaal tegenhouden met die bevolkingsexplosie in omliggende werelddelen, ze komen ons hoe dan ook bezoeken.
[ afbeelding ]
Nee, maar het belt wel om iets te bestellen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een bedrijf dat importeert haal ook niet per se zijn eigen goederen op.
Dat zou ik ook willen, maar die enorme hang naar dat giftige gedachtegoed blijft irritant. Hij zal het misschien goed bedoelen, maar heeft vervolgens een paar kinderen die ook weer in die doctrine en met dat enorme belang aan religie worden opgevoed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, wij hebben een heel andere, namelijk het stemmen op een partij die voor strengere immigratie zorgt.
Dat ligt er maar aan hoe zwak wij ons opstellen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat ga je niet allemaal tegenhouden met die bevolkingsexplosie in omliggende werelddelen, ze komen ons hoe dan ook bezoeken.
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk om inderdaad je linkse warme hart te warmen zonder zelf iets bij te dragen, of ik heb het mis en u bent wel een weldoener, dan mag u mij terechtwijzen.quote:
Zou Merkel Clinton niet gebeld hebben dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar het belt wel om iets te bestellen.
Op zich heb ik nu wel zin om kebab te bestellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar het belt wel om iets te bestellen.
Ben benieuwd hoeveel kamers hij beschikbaar stelt voor de vluchtelingen die deze kant op komenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om inderdaad je linkse warme hart te warmen zonder zelf iets bij te dragen, of ik heb het mis en u bent wel een weldoener, dan mag u mij terechtwijzen.
Hou het lekker Europees kerel. Italiaanse pizza bv.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op zich heb ik nu wel zin om kebab te bestellen
In principe zouden we een soort Atlantikwall kunnen bouwen langs de Middellandse Zeekustenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe zwak wij ons opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |