Ja klopt, van het lesgeven en opvangen en helpen van vluchtelingen word je echt rijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oke, jij wordt er dus voor betaald. Speelt dat mee in je oordeel?
Ik lees namelijk overal dat ' de zieligheidsindustrie' goed verdient aan alle vluchtelingen
Ik bedoel meer dat vrijwilligers er steeds meer moeite mee krijgen door de bedreigingen en agressie etc, maar van betaalde medewerkers hoor je alleen positieve geluiden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja klopt, van het lesgeven en opvangen en helpen van vluchtelingen word je echt rijk.
Oh zo, ja er zullen vast bedrijven zijn die er op hun manier een slaatje uit willen slaan, maar dat zijn niet de mensen die het werk op de vloer doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vrijwilligers er steeds meer moeite mee krijgen door de bedreigingen en agressie etc, maar van betaalde medewerkers hoor je alleen positieve geluiden.
Vraag me af waar dat aan ligt.
En nee rijk niet op persoonlijk vlak , maar het is onderhand een hele industrie geworden
Op je CV kun je het niet zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:01 schreef john2406 het volgende:
Om maar te zwijgen over de werkervaring die het oplevert.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op je CV kun je het niet zetten.
Denk ook dat ieder mens waardering zoekt en werken op vrijwillige basis wordt snel minder leuk als je steeds meer te maken krijgt met vervelende randzaken, dan maakt geld, hoe weinig ook , wel degelijk verschil.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh zo, ja er zullen vast bedrijven zijn die er op hun manier een slaatje uit willen slaan, maar dat zijn niet de mensen die het werk op de vloer doen.
Wat betreft dat eerste, geen idee. Ik neem aan dat woordvoerders van bepaalde organisaties niet altijd de waarheid zullen zeggen en als je ergens betaald krijgt zonder vast contract maar beter niet je hart op je tong kan hebben.
Juist wel, ik denk dat je heel veel (levens) ervaring op doetquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet als je serieus genomen wilt worden.
Liever dat op mijn cv, dan jouw post history.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet als je serieus genomen wilt worden.
Natuurlijk, bovendien laat het zien dat je zeer maatschappelijk betrokken bent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Juist wel, ik denk dat je heel veel (levens) ervaring op doet
Sterker nog als men bemerkt dat het alleen dweilen met de kraan open kan zijn, geeft men het op, en is er alleen nog maar voor het geld wat het opbrengt!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk ook dat ieder mens waardering zoekt en werken op vrijwillige basis wordt snel minder leuk als je steeds meer te maken krijgt met vervelende randzaken, dan maakt geld, hoe weinig ook , wel degelijk verschil.
Denk jij echt dat ik dat nodig heb?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, solliciteer er voor, heb je wat over in de maand.
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 14:58:12Full pledge of allegiance by Berlin attacker. I already wrote about it in recent @ForeignPolicy & @akhbar articles: https://t.co/fLi5tK3YQQ reageer retweet
Wat stond hier? Desnoods in PM?quote:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-cabine-vrachtwagenquote:In de cabine van de truck waarmee de aanslag in Berlijn werd gepleegd is niet alleen de portemonnee, maar ook het mobieltje van Anis Amri gevonden. De telefoon werd pas een dag na de aanslag gevonden.
Dat meldt het weekblad Der Spiegel op zijn website.
Zorgvuldigheid voor snelheid
Dat het zo lang duurde voordat het toestel werd gevonden heeft te maken met de procedures, waarbij zorgvuldigheid voor snelheid gaat. Toen het mobieltje eenmaal gevonden was, werd het wel met de hoogste prioriteit op sporen onderzocht, meldt het blad.
Een terrorisme-deskundige zei tegen persbureau AP dat het niet zo vreemd is dat Amri zijn papieren achterliet in de truck. "Waarschijnlijk liet hij een spoor achter, zodat de aanslag geclaimd kan worden."
Marokko waarschuwde voor Amri
Al snel na de aanslag werd duidelijk dat de Algerijn achter de aanslag moest zitten. Pijnlijk voor de autoriteiten was dat hij lange tijd in de gaten was gehouden door de Duitse inlichtingendienst, maar uit beeld was geraakt. Marokko gaf vandaag zelfs aan de afgelopen maanden de Duitse inlichtingendienst liefst twee keer concreet te hebben gewaarschuwd voor Amri.
Ow die stond ook al in dit topic. Treffende video.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De video die op Geenstijl staat. http://www.geenstijl.nl/m(...)ligion_of_peace.html
Tja, dit soort dingen kon je al way back voorspellen in september 2015 hè, dat is het trieste.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-cabine-vrachtwagen
Acht verschillende aliassen; acht verschillende telefoons?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef Geralt het volgende:
Telefoon gevonden in de truck? Eerdere berichten nadat die ene verdachten niet de dader bleek te zijn was dat de politie zijn telefoon aan het tracken was om hem op te sporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |