Ik had hier gewoon even zin inquote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Doe eens niet kapen zonder TT te veranderen.
en dat is leuk omdat?quote:
17x Blaf hoorde ikquote:
Ja, elke keer zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik had hier gewoon even zin in
De echt sterspeler van Serious Requestquote:
Zelfscanner doet altijd aan dat soort bagger.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef noodgang het volgende:
Probeer dan op zn minst een TT te verzinnen als je een topic kaapt
Nederlands uurtje oid in TT?quote:
ik wilde jampotglazen er in zetten want die heb die meid in dr brilquote:
gewoon een beetje normaal doen en niet steeds dom kapen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, niet zo zuur doen Nizno
Eensquote:
Ik kaap bijna nooit.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfscanner doet altijd aan dat soort bagger.
Dagoduck is ook walgelijk, die kaapt altijd zonder TT.
Echt walgelijk ben je dan.
deja vuquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef heloef het volgende:
Overmorgen de bruiloft in het Glazen Huis.
Kan niet helaasch, duurt 2 weken.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef heloef het volgende:
Als ze dat had gedaan was ze niet zwanger geweestquote:
De eerste SR in Utrecht was dat ook met Corton.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef heloef het volgende:
Bløf?quote:
Net zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef heloef het volgende:
zie TTquote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan was ze niet zwanger geweest
Dat zou ik niet tegelijkertijd doenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Nizno het volgende:
ow ja ik zou roken en tanden poetsen en zuks
Aparte combinatie.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Nizno het volgende:
ow ja ik zou roken en tanden poetsen en zuks
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze vannacht die ramen nog gelapt?
2007 geloof ik met Stenders. Ramen wassende meiden in bikini bij -x graden.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze vannacht die ramen nog gelapt?
Had ie niet eens even een trapje meegenomen, en dat was glazenwasser?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Maar JayJay kwam niet bij de bovenkant, was te klein.
2009quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
2007 geloof ik met Stenders. Ramen wassende meiden in bikini bij -x graden.
Ze vroegen "carwash" aan. Zo'n 7 meiden.
Nee, verder wel alle spullenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ie niet eens even een trapje meegenomen, en dat was glazenwasser?
Toen zag Eggdop er nog als een zwerver uitquote:
bij dorooktstiekem.gif is het nog ergerquote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bij dorooktstiekem.gif is het nog erger
Ik dit jaar niet. Zo spannend is het niet dit jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Paul het volgende:
En zijn er mensen hier die bijna de hele dag en nacht kijken? Zoals vroeger op FOK
Ik heb nu niet zo'n tijd, maar vind het best vermakelijk die paar uurtjes die ik zie op een dagquote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik dit jaar niet. Zo spannend is het niet dit jaar.
Ze was vandaag bij EenVandaagquote:
Ik zit er een beetje tussen, heb 2 diensten deze week, dus wil mijn ritme niet om zeep helpenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Paul het volgende:
En zijn er mensen hier die bijna de hele dag en nacht kijken? Zoals vroeger op FOK
Geweldige fotoquote:
twitter:jehadmaar1taak twitterde op woensdag 21-12-2016 om 22:53:56Je had maar één simpele taak! #1taak https://t.co/zyCNSE2i0Q reageer retweet
Geen idee, dan staat die op twee.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Is er ook weer TopSR volgende week? Met van te voren opgenomen radioshows in de nacht?
Ze wacht gewoon op die éne keer dat haar grote droom uitkomt. Het bed in met zo'n type.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
Wat ik van Roos nooit zo snap is dat ze die dingen van bijvoorbeeld New Wave (en andere gare hip-hop dingen) helemaal te gek vindt. Probeert ze jong te doen ofzo? Leuk vinden is één ding, maar het hypen als een gek is gewoon kut.
Laatst had ze het over Killer Kamal, dat kan je als 40-jarige vrouw toch niet leuk vinden? Niet dat ik niet open-minded ben ofzo, maar ja..
Hier ook, en op RTL7.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, dan staat die op twee.
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef noodgang het volgende:
Veel plezier met t Hollands uurtje! Ik duik mn bed in
Als ze graag doodgedrukt willen worden moeten ze dat vooral doen jaquote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze wacht gewoon op die éne keer dat haar grote droom uitkomt. Het bed in met zo'n type.
Zij van 3fm.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef richolio het volgende:
Heeft 3FM het van die andere landen, of hebben zij het van 3FM?
Ja, zit op zich ook wel een format in, iets gezamenlijks.quote:
Ja, alleen in NL gaat het achteruit helaas.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zit op zich ook wel een format in, iets gezamenlijks.
Geen idee hoe of wat.
3x het mijnequote:
Gewoon wakker blijven.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
Was alweer vergeten hoe vroeg die wekker staat als ik normale diensten draai.....
Nog 6u slapen als ik nu mn ogen sluit...... hmz.. keuzes.......
15.000 keer mijn zakgeld.quote:
Ik zeg: Trustenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
Was alweer vergeten hoe vroeg die wekker staat als ik normale diensten draai.....
Ik deed dat gisteren...uiteindelijk sliep ik 3,5uur.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
euh neh. laten we dat maar niet doen.quote:
neuj ik wil nog ff luisteren dus pleur vanzelf in slaap.quote:
ook zoiets.....quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deed dat gisteren...uiteindelijk sliep ik 3,5uur.
Luisteren kan, kijken lijkt me moeilijk in slaap vallen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik wil nog ff luisteren dus pleur vanzelf in slaap.
ik kijk ook niet.... ik lees FOK!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Luisteren kan, kijken lijkt me moeilijk in slaap vallen.
Ze begrijpt gewoon dat zij de trends moet volgen, kinderen luisteren echt net meer naar de radio om nieuwe muziek te ontdekken.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
Wat ik van Roos nooit zo snap is dat ze die dingen van bijvoorbeeld New Wave (en andere gare hip-hop dingen) helemaal te gek vindt. Probeert ze jong te doen ofzo? Leuk vinden is één ding, maar het hypen als een gek is gewoon kut.
Laatst had ze het over Killer Kamal, dat kan je als 40-jarige vrouw toch niet leuk vinden? Niet dat ik niet open-minded ben ofzo, maar ja..
nah viel er afgelopen nachten ook vrij snel bij in slaapquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 21 december 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah viel er afgelopen nachten ook vrij snel bij in slaap
Roos heeft 3voor12 echt de afgrond in geworpen met haar gehype op mainstream nederhop en Flume-achtige zogenaamd 'hippe muziek' (begrijp me niet verkeerd, Flume zelf is WEL tof)quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
quote:
quote:
voordeel om gewoon via de radio te luisteren.quote:
Net zag ze er leuker uit.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef richolio het volgende:
Dit is ook Ingelou Stol, trouwens;
[ afbeelding ]
WAT WAT WTA ?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef Nizno het volgende:
ach nee, komt de toverballenkneus echt?
Ja.. Ik vind het ook wel echt aids ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos heeft 3voor12 echt de afgrond in geworpen met haar gehype op mainstream nederhop en Flume-achtige zogenaamd 'hippe muziek' (begrijp me niet verkeerd, Flume zelf is WEL tof)
Het is echt niet meer spannend, met Eric was het mwah, nu is het echt. Kut. KUT. KUUUUUT.
nou ga rije danquote:Op woensdag 21 december 2016 23:07 schreef Uccie het volgende:
Ik zou eigenlijk in de auto moeten zitten om hier echt van te genieten.
quote:Op woensdag 21 december 2016 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we ook een stonerrockuurtje?
Ik heb ECHT gehuild om de song van het jaar van dit jaar. De afgelopen 2 jaar was de lijst niet boeiend, dit jaar echt... tsja walgelijk gewoon. Buiten de top 3 misschien 10 liedjes gehoord waar ik ECHT met plezier naar kon luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja.. Ik vind het ook wel echt aids ja.
En alsof die New Wave-doelgroep om half 10 's avonds naar Roosmarijn op 3FM luisteren![]()
Het boeit echt niemand.
In mijn blauwe pyjama met ijsbeertjes?quote:
Kom niet haten.quote:
Dat is nog steeds een publiekslijst hè? Je zal dus je medestemmers erop moeten aankijken.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ECHT gehuild om de song van het jaar van dit jaar. De afgelopen 2 jaar was de lijst niet boeiend, dit jaar echt... tsja walgelijk gewoon. Buiten de top 3 misschien 10 liedjes gehoord waar ik ECHT met plezier naar kon luisteren.
duo karst is ook mooiquote:
Weer op mute idd.quote:
ja wie let daar op dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn blauwe pyjama met ijsbeertjes?
"TROS"quote:Op woensdag 21 december 2016 23:09 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht elk moment een NPO SterrenNL-jingle tussen de muziek door te horen...
Klopt, maar de kleur van het platform 3voor12 is weldegelijk relevant voor de uitkomst van de lijstquote:Op woensdag 21 december 2016 23:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een publiekslijst hè? Je zal dus je medestemmers erop moeten aankijken.
Is meerr dat ik geen zin heb...en ik geen uur kan rondrijden zonder te tanken.quote:
dan ga je gewoon in de auto zitten zonder te rijdenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is meerr dat ik geen zin heb...en ik geen uur kan rondrijden zonder te tanken.
Vorig jaar was Tame Impala op 1 een meevaller, dat vond ik nog tof. Dit jaar heb ik niet echt de moeite genomen, ik weet alleen dat De Staat heeft gewonnen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ECHT gehuild om de song van het jaar van dit jaar. De afgelopen 2 jaar was de lijst niet boeiend, dit jaar echt... tsja walgelijk gewoon. Buiten de top 3 misschien 10 liedjes gehoord waar ik ECHT met plezier naar kon luisteren.
Zou dat getweetert zijn door Fredje Siebelink?quote:
Jup, ik hoor ook gewoon weinig echt toffe liedjes tijdens 3voor12radio meer als ik het nog wel eens op zetquote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Vorig jaar was Tame Impala op 1 een meevaller, dat vond ik nog tof. Dit jaar heb ik niet echt de moeite genomen, ik weet alleen dat De Staat heeft gewonnen.Het is niet echt 3voor12 meer, het is gewoon 3FM. En 3FM is er niet op vooruit gegaan.
Wardquote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
https://www.facebook.com/seriousrequest/posts/907842199346344
Ik kan hier goed mee levenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef Qunix het volgende:
Dit is wel lachen. Vreselijke muziek en daarom lachen
Ik doe nu mentaal polonaise met jou.quote:
Gezellig, ben benieuwd wie er aansluit.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe nu mentaal polonaise met jou.
Oh ja dit is dikke prima!quote:
ikke niet, 1 keer vind ik al erg genoeg..quote:
Die draait wel eens in Leeuwarden tussen concerten door, DJ Dikke Prima.quote:
euh.... het foute uur vind ik leuk. dit nietquote:Op woensdag 21 december 2016 23:17 schreef Qunix het volgende:
John de Bever
Q-Music met haar foute uurtje is hier niets bij
Beetje uit de buurt voor mij, maar zal vast goes zijnquote:Op woensdag 21 december 2016 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die draait wel eens in Leeuwarden tussen concerten door, DJ Dikke Prima.
"maar ik jank van binnen"quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... het foute uur vind ik leuk. dit niet
Nee, Leeuwarden, niet Goesquote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt voor mij, maar zal vast goes zijn
*hi5*quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... het foute uur vind ik leuk. dit niet
Allemaal provincie.quote:
Hihaho.quote:
Doeidoeiquote:
nog erger dan jankend.... gewoon instortingsgevaarquote:
Pokémon tune in de top2000.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT
Aids.quote:
ziggies hequote:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gezellig, ben benieuwd wie er aansluit.
Dat is jankend de vangrail in.quote:
Heb je die lach nog?quote:
kijk dit kan ik wel waarderenquote:
Ucciequote:
Ja... Was nog even 12 pagina's aan het teruglezen... Maar biertje in de hand, en de andere op de schouder voor me hoor! ☺️quote:
Toppertje!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan
Kijk je wel uit voor Uccie haar jurkje, die was duur. Niet knoeien.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:24 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Ja... Was nog even 12 pagina's aan het teruglezen... Maar biertje in de hand, en de andere op de schouder voor me hoor! ☺️
Opletten.....blauwe pyjama met ijsbeertjes.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor Uccie haar jurkje, die was duur. Niet knoeien.
Ja, jij loopt achter mij, dat zie ik toch niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Opletten.....blauwe pyjama met ijsbeertjes.
Hollandse avond en dure jurkjes 😂quote:Op woensdag 21 december 2016 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor Uccie haar jurkje, die was duur. Niet knoeien.
quote:Op woensdag 21 december 2016 23:25 schreef Nizno het volgende:
ik ga verlaten.... kan dit echt niet aan
Ja wat wil je nou.quote:
Nee.quote:
ik zwaai in de sfeer gedagquote:
Ga weg dan.quote:
Een Zeeman-original.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:26 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Hollandse avond en dure jurkjes 😂
Nehh, die is al geweest.quote:
Waarom? Ik zeg toch niet dat ik het niet leuk vindquote:
Je wilt 2 uur.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg toch niet dat ik het niet leuk vind
Dat ook, we zijn nu toch bezig.quote:
Ik heb ook zo'n panterbadjas.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:28 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Oh cool 😎 heb m'n foute kersttrui aan van de zeeman (2015 editie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |