Geen idee, dan staat die op twee.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Is er ook weer TopSR volgende week? Met van te voren opgenomen radioshows in de nacht?
Ze wacht gewoon op die éne keer dat haar grote droom uitkomt. Het bed in met zo'n type.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
Wat ik van Roos nooit zo snap is dat ze die dingen van bijvoorbeeld New Wave (en andere gare hip-hop dingen) helemaal te gek vindt. Probeert ze jong te doen ofzo? Leuk vinden is één ding, maar het hypen als een gek is gewoon kut.
Laatst had ze het over Killer Kamal, dat kan je als 40-jarige vrouw toch niet leuk vinden? Niet dat ik niet open-minded ben ofzo, maar ja..
Hier ook, en op RTL7.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, dan staat die op twee.
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef noodgang het volgende:
Veel plezier met t Hollands uurtje! Ik duik mn bed in
Als ze graag doodgedrukt willen worden moeten ze dat vooral doen jaquote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze wacht gewoon op die éne keer dat haar grote droom uitkomt. Het bed in met zo'n type.
Zij van 3fm.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:58 schreef richolio het volgende:
Heeft 3FM het van die andere landen, of hebben zij het van 3FM?
Ja, zit op zich ook wel een format in, iets gezamenlijks.quote:
Ja, alleen in NL gaat het achteruit helaas.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zit op zich ook wel een format in, iets gezamenlijks.
Geen idee hoe of wat.
3x het mijnequote:
Gewoon wakker blijven.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
Was alweer vergeten hoe vroeg die wekker staat als ik normale diensten draai.....
Nog 6u slapen als ik nu mn ogen sluit...... hmz.. keuzes.......
15.000 keer mijn zakgeld.quote:
Ik zeg: Trustenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
Was alweer vergeten hoe vroeg die wekker staat als ik normale diensten draai.....
Ik deed dat gisteren...uiteindelijk sliep ik 3,5uur.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |