euh neh. laten we dat maar niet doen.quote:
neuj ik wil nog ff luisteren dus pleur vanzelf in slaap.quote:
ook zoiets.....quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deed dat gisteren...uiteindelijk sliep ik 3,5uur.
Luisteren kan, kijken lijkt me moeilijk in slaap vallen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik wil nog ff luisteren dus pleur vanzelf in slaap.
ik kijk ook niet.... ik lees FOK!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Luisteren kan, kijken lijkt me moeilijk in slaap vallen.
Ze begrijpt gewoon dat zij de trends moet volgen, kinderen luisteren echt net meer naar de radio om nieuwe muziek te ontdekken.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
Wat ik van Roos nooit zo snap is dat ze die dingen van bijvoorbeeld New Wave (en andere gare hip-hop dingen) helemaal te gek vindt. Probeert ze jong te doen ofzo? Leuk vinden is één ding, maar het hypen als een gek is gewoon kut.
Laatst had ze het over Killer Kamal, dat kan je als 40-jarige vrouw toch niet leuk vinden? Niet dat ik niet open-minded ben ofzo, maar ja..
nah viel er afgelopen nachten ook vrij snel bij in slaapquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 21 december 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah viel er afgelopen nachten ook vrij snel bij in slaap
Roos heeft 3voor12 echt de afgrond in geworpen met haar gehype op mainstream nederhop en Flume-achtige zogenaamd 'hippe muziek' (begrijp me niet verkeerd, Flume zelf is WEL tof)quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef richolio het volgende:
Wat ik van Roos nooit zo snap is dat ze die dingen van bijvoorbeeld New Wave (en andere gare hip-hop dingen) helemaal te gek vindt. Probeert ze jong te doen ofzo? Leuk vinden is één ding, maar het hypen als een gek is gewoon kut.
Laatst had ze het over Killer Kamal, dat kan je als 40-jarige vrouw toch niet leuk vinden? Niet dat ik niet open-minded ben ofzo, maar ja..
quote:
quote:
voordeel om gewoon via de radio te luisteren.quote:
Net zag ze er leuker uit.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef richolio het volgende:
Dit is ook Ingelou Stol, trouwens;
[ afbeelding ]
WAT WAT WTA ?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef Nizno het volgende:
ach nee, komt de toverballenkneus echt?
Ja.. Ik vind het ook wel echt aids ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos heeft 3voor12 echt de afgrond in geworpen met haar gehype op mainstream nederhop en Flume-achtige zogenaamd 'hippe muziek' (begrijp me niet verkeerd, Flume zelf is WEL tof)
Het is echt niet meer spannend, met Eric was het mwah, nu is het echt. Kut. KUT. KUUUUUT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |