Ah, Max is aan het karten op vakantie.quote:
Dan had Sharon de enige geweest die had mogen winnen, waar ik ook prima mee had kunnen leven overigensquote:Op woensdag 21 december 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, de winnaar heeft uiteindelijk altijd gelijk. Maar ik zou het wel meenemen als ik hier een keuze voor had moeten maken.
En is een val van je concurrent en topfavoriet mazzel?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, de winnaar heeft uiteindelijk altijd gelijk. Maar ik zou het wel meenemen als ik hier een keuze voor had moeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
What else is new..quote:
Dan was deze beterquote:Op woensdag 21 december 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg hier een soort Passion gevoel bij.
Ze hadden ook gewoon een berichtje op nos.nl kunnen zetten.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Deze show hadden ze ook in een kwartier kunnen afronden.
MvG heeft wel tieten maar is geen vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef Silven het volgende:
is dus zojuist iemand waar ik nooit van gehoord heb sportvrouw van het jaar geworden. Maargoed, ze zal dit jaar ook wel meerdere wereldrecords gebroken hebben en een kleine 30 toernooien gewonnen zoals MvG.
Ja, ik vind ook dat Van Gerwen sportvrouw van het jaar had moeten worden.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef Silven het volgende:
is dus zojuist iemand waar ik nooit van gehoord heb sportvrouw van het jaar geworden. Maargoed, ze zal dit jaar ook wel meerdere wereldrecords gebroken hebben en een kleine 30 toernooien gewonnen zoals MvG.
Ik zie hem anders ook wel altijd in de keuken.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
MvG heeft wel tieten maar is geen vrouw.
die begint, een tirade over de Graafschapquote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoeveel lezers krijgen we nog?
Straks komt Sjaak Swart ook nog, dan kun je met zekerheid voor een uurtje wegzappen.
Gewoon een mooie pruik kopen en dan maakt hij kans.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Van Gerwen sportvrouw van het jaar had moeten worden.
Dan was het geen show.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Deze show hadden ze ook in een kwartier kunnen afronden.
Die zijn ze nu aan het bejubelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Geen verkiezing talent van het jaar deze avond?
In dat geval was het dus sportman van het jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Van Gerwen sportvrouw van het jaar had moeten worden.
Is er geen pijltjesgooien vanavond?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:46 schreef Silven het volgende:
Heel die prijs is sinds dit jaar en deze beslissing overigens totaal waardeloos en ongeloofwaardig geworden.
hij is niet zo snel ........quote:
Geen idee. Ben wel darts aan het kijken nu!quote:Op woensdag 21 december 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er geen pijltjesgooien vanavond?
Een val van de evenwichtsbalk vind ik niet echt vergelijkbaar. Van der Breggen heeft dan wel weer enorm geluk gehad dat Van Vleuten viel in gewonnen positie.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En is een val van je concurrent en topfavoriet mazzel?
Beetje overdreven allemaal jaquote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef swimmie86 het volgende:
Niet het NOS NOCNSF Sportgala, maar het grote JC gala.
Hier slaan ze echt volledig de plank mee mis.
MADquote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef swimmie86 het volgende:
Grootste Nederlandse sporter aller tijden.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef swimmie86 het volgende:
De bekendste met name.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Grootste Nederlandse sporter aller tijden.
Logisch.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:51 schreef marcodej het volgende:
Dit item van een kwartier, duurt 14 minuten te lang.
Dat ze die man noemen, prima, maar het gaat nu al een eeuwigheid over die vent.quote:
Dat doen ze natuurlijk expres.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:51 schreef marcodej het volgende:
Dit item van een kwartier, duurt 14 minuten te lang.
Dit.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan onderschat je Anton Geesink.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit.
Zijn naam is waarschijnlijk vaker genoemd dan alle namen van alle andere Nederlandse sporters bij elkaar opgeteld.
Dan geef m lekker zn eigen herdenkingsshow. Daar draait het hier nu niet om.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Is ie dan al dood?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
Over 10 jaar zo'n item voor van Gerwen
Stel je aan zegquote:Op woensdag 21 december 2016 21:52 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dan geef m lekker zn eigen herdenkingsshow. Daar draait het hier nu niet om.
Ja maar dan kunnen ze hem nooit vinden.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk in, vooral tijdens de Tour wordt die nog vaak aangehaald.
Kom, nu. NPO1 enzo.quote:
Ik zag hem pas nog een bord boerenkool opscheppen anders.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die leeft niet gezond.
heeft een wit schermquote:
In de meeste landen ben je al zowat afgeschreven als turnster met 18....quote:Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
ben je met 18 nog een talent in de turnwereld of is dat een normale topleeftijd?
Ze is rustig ingeslapen.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze is te jong om zo laat nog in de zaal te mogen zitten?
Wat een naam.quote:
Thorsdottir is het ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat een naam.![]()
Wel schattig meisje verder.
IJslandsquote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat een naam.![]()
Wel schattig meisje verder.
IJslands voor de dochter van Thor.quote:
JOH!! ÉÉÉCHT???quote:Op woensdag 21 december 2016 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
IJslands voor de dochter van Thor.
Doet me denken aan dat programma met Barbie en Sterretje enzoquote:
budget was op denk ikquote:
Alsof je naar RTV Rijnmond zit te kijkenquote:
*dochter van Donar.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
IJslands voor de dochter van Thor.
Makkelijkste categorie lijkt me. Max overduidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:59 schreef franklop het volgende:
De lastigste categorie. Zeg het maar
Ik denk Dorian
Dat. En verdient het het meest, 2x Os, beide keren al VOOR de medalrace. Wat moet ie anders nog doen?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:59 schreef franklop het volgende:
Ik denk Dorian
ik hoop hetquote:Op woensdag 21 december 2016 21:59 schreef franklop het volgende:
Ik denk Dorian
Neequote:Op woensdag 21 december 2016 22:00 schreef marcodej het volgende:
NOS heeft alleen de beelden van Brazilië gekocht
nee hoorquote:Op woensdag 21 december 2016 22:00 schreef marcodej het volgende:
Hij had een bord voor z'n kop.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:01 schreef Remzz het volgende:
Wat zal die Griek zich nog wel eens voor de kop slaan zo slecht is nog bijna nooit iemand gefinisfhed bij het zwemmen.
"Als F1 uitgezonden zou worden bij NOS hadden er 16 miljoen mensen gekeken" - Jan de Jongquote:Op woensdag 21 december 2016 22:00 schreef marcodej het volgende:
Geen bijzonder jaar?3 individuele wereldtitels behaald, dat heeft ie niet vaak gedaan hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
Kramer geen bijzonder jaar, Max kan nog beter. Tom net niet. Die winnen hem dus niet.
Ja, maar dan wel naar RTL Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2016 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
"Als F1 uitgezonden zou worden bij NOS hadden er 16 miljoen mensen gekeken" - Jan de Jong
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Dorian gaat later wel de tv presentatielarij in.. die jongen heeft een tv kop (en humor).
Mart is ook ex-sporterquote:Op woensdag 21 december 2016 22:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom kunnen Nederlandse sporters niet praten in het openbaar, terwijl ze bij de BBC de ene na de andere ex-sporter in dienst nemen als presentator?
Wel prima grapjes van Frank.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom kunnen Nederlandse sporters niet praten in het openbaar, terwijl ze bij de BBC de ene na de andere ex-sporter in dienst nemen als presentator?
Volgens mij rijdt Frank zelf niet naar huis vandaagquote:Op woensdag 21 december 2016 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Frank de Boer slechtste coach van 2016.
Tweede keus, hij is pas van de week gevraagd.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Wie verzint het om hem die prijs te laten uitreiken?!
Die was ik ook best wel vergetenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:03 schreef franklop het volgende:
Men vergeet even Tom zijn ritzeges in de Giro
WANT DAT KENT MEN NIET
Ik meende toch gehoord te hebben dat Apeldoorn genoemd werd hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:03 schreef franklop het volgende:
Men vergeet even Tom zijn ritzeges in de Giro
WANT DAT KENT MEN NIET
Sven zal op training zijn, Max was aan t werkquote:
Flopshow inderdaad.quote:
Baasquote:Op woensdag 21 december 2016 22:05 schreef franklop het volgende:
"Helaas kan ik er niet bij zijn"
Je wou er niet eens bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |