Ah, Max is aan het karten op vakantie.quote:
Dan had Sharon de enige geweest die had mogen winnen, waar ik ook prima mee had kunnen leven overigensquote:Op woensdag 21 december 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, de winnaar heeft uiteindelijk altijd gelijk. Maar ik zou het wel meenemen als ik hier een keuze voor had moeten maken.
En is een val van je concurrent en topfavoriet mazzel?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, de winnaar heeft uiteindelijk altijd gelijk. Maar ik zou het wel meenemen als ik hier een keuze voor had moeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
What else is new..quote:
Dan was deze beterquote:Op woensdag 21 december 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg hier een soort Passion gevoel bij.
Ze hadden ook gewoon een berichtje op nos.nl kunnen zetten.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Deze show hadden ze ook in een kwartier kunnen afronden.
MvG heeft wel tieten maar is geen vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef Silven het volgende:
is dus zojuist iemand waar ik nooit van gehoord heb sportvrouw van het jaar geworden. Maargoed, ze zal dit jaar ook wel meerdere wereldrecords gebroken hebben en een kleine 30 toernooien gewonnen zoals MvG.
Ja, ik vind ook dat Van Gerwen sportvrouw van het jaar had moeten worden.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef Silven het volgende:
is dus zojuist iemand waar ik nooit van gehoord heb sportvrouw van het jaar geworden. Maargoed, ze zal dit jaar ook wel meerdere wereldrecords gebroken hebben en een kleine 30 toernooien gewonnen zoals MvG.
Ik zie hem anders ook wel altijd in de keuken.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
MvG heeft wel tieten maar is geen vrouw.
die begint, een tirade over de Graafschapquote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoeveel lezers krijgen we nog?
Straks komt Sjaak Swart ook nog, dan kun je met zekerheid voor een uurtje wegzappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |