Niet als ze vantevoren duidelijke instructies hebben gehad.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is ook opmerkelijk.
En deze verdachte is wel bijna een te perfecte verdachte.
Maar wat voor voordeel zou het opleveren qua "dwaalspoor"?
Meeste terroristen zijn dommige crimineeltjes die makkelijk op te jutten zijn. Die maken wel eens foutjes
Maanden maar die werd geholpen door de complete moslimgemeenschap.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe lang was die Abdeslam nou ook alweer op de vlucht?
Paar weken toch wel dacht ik?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe lang was die Abdeslam nou ook alweer op de vlucht?
Denk idd een dwaalspoor. Dit zei ik vanmiddag in een ander topic :quote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel opmerkelijk dat het individu dat gezocht wordt zijn ID heeft achtergelaten. Dat moet bijna wel met opzet zijn gedaan, maar waarom? Zou het een dwaalspoor zijn?
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef Razor21 het volgende:
Die terrorist zal wel een (vals) paspoort van iemand anders achter gelaten hebben in die vrachtwagen zodat de politie de jacht opent op de verkeerde persoon.
Waarom zou de terrorist zijn eigen paspoort achterlaten?
Met alle respect, ik heb het niet zo op euforisch geklets. Wat heeft het voor zin om mij op te stellen als een spijtoptant?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ze er zijn beste BB. Je voelt je nogal aangevallen? Interessant.
Alsof er ook maar iemand is die dat van jou verlangt.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, ik heb het niet zo op euforisch geklets. Wat heeft het voor zin om mij op te stellen als een spijtoptant?²
Die gasten lijken toch allemaal op elkaar?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk idd een dwaalspoor. Dit zei ik vanmiddag in een ander topic :
[..]
"Euforisch geklets"quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, ik heb het niet zo op euforisch geklets. Wat heeft het voor zin om mij op te stellen als een spijtoptant?²
Feiten zijn nu eenmaal racistisch , xenofobisch , antisemitisch , seksistisch , transfobisch ectquote:Op woensdag 21 december 2016 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op de achtergrond is het zeker van belang om achter de exacte gedachtegang van een extremist te komen omdat het beter is je vijand te kennen. Echter is een aanslag vergoeilijken door telkens de stelling in de groep te gooien dat de Westerse wereld het zelf schuld is ridicuul. Het getuigt ook van een gebrek aan realiteit en motivatie door er telkens op terug te komen.
Ik had begrepen dat het in de Haagse Schilderswijk tegenwoordig juist wel goed gaat. Er is een programma opgezet om tekenen van radicalisering onder moslimjongeren vroegtijdig te signaleren en het schijnt te werken. Wat ook helpt is dat IS steeds meer aan de verliezende hand is natuurlijk. Dan is het je aansluiten bij zo'n groepering ook minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik niet, de Haagse Schilderswijk is niet zo ver verwijderd van een zelfde soort enclave te worden waar allerlei uitschot dekking kan zoeken, en zo zijn er nog wel enkele in wording.
Eerst resultaat zien, dan geloven.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het in de Haagse Schilderswijk tegenwoordig juist wel goed gaat. Er is een programma opgezet om tekenen van radicalisering onder moslimjongeren vroegtijdig te signaleren en het schijnt te werken. Wat ook helpt is dat IS steeds meer aan de verliezende hand is natuurlijk. Dan is het je aansluiten bij zo'n groepering ook minder aantrekkelijk.
Project uit Haagse Schilderswijk tegen radicalisering wordt landelijk ingevoerd
Waarom verlang je in het geval van negatieve berichten niet ook resultaten? Dat snap ik dus niet. je zal me wel weer legendarisch vinden, maar dan moet dan maar.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerst resultaat zien, dan geloven.
Legendarisch ben je niet, daar is je gelaat te vochtig voor en zijn je reacties te euforisch. Heb ik nu de hele lijst gehad of ben ik er nog een vergeten?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom verlang je in het geval van negatieve berichten niet ook resultaten? Dat snap ik dus niet. je zal me wel weer legendarisch vinden, maar dan moet dan maar.²
Jason, laat nog even weten waarom je niet ook om resultaten vraagt in het geval van negatieve berichtgeving?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Legendarisch ben je niet, daar is je gelaat te vochtig voor en zijn je reacties te euforisch. Heb ik nu de hele lijst gehad of ben ik er nog een vergeten?
Bipolar is niet meer trending?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Legendarisch ben je niet, daar is je gelaat te vochtig voor en zijn je reacties te euforisch. Heb ik nu de hele lijst gehad of ben ik er nog een vergeten?
Waarom ga je helemaal troubadour op de legendarische BansheeBoy?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ow shit die was ik vergeten.quote:
Ik kan Jason niet meer serieus nemen, die heeft het ware geloof verlaten.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason, laat nog even weten waarom je niet ook om resultaten vraagt in het geval van negatieve berichtgeving?²
quote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom ga je helemaal troubadour op de legendarische BansheeBoy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |