abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167513060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Duitsland deed het tot nu toe ook "goed". Dit is de eerste islam-terroristische aanslag met burgerdoden daar.
Dat is ook iets anders, dat is gewoonweg niet te voorkomen.

Het beeld dat net door een andere poster dat werd geschept, dat Nederland achterloopt op de rest van Europa en een soort toevluchtsoord is voor terroristen en extremisten lijkt me volstrekt uit de lucht gegrepen.
pi_167513087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon laten, ik denk dat Japie ook wel weet dat dit soort dingen iedere normale redenering tart.
Nou hij heeft het dus niet in de gaten

Hij heeft bewezen prima voor zichzelf na te kunnen denken . Maar wanneer maatschappelijk onrecht ter sprake komt knapt er iets in hem . Waardoor die niet meer voor rede vatbaar is en hem ook blind maakt voor zijn eigen hypocrisie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_167513113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik niet, de Haagse Schilderswijk is niet zo ver verwijderd van een zelfde soort enclave te worden waar allerlei uitschot dekking kan zoeken, en zo zijn er nog wel enkele in wording.
U komt daar vaak en weet hoe het daar gaat? Geloof maar dat de AIVD die wijk zeer goed in de gaten houdt.
pi_167513141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat is ook iets anders, dat is gewoonweg niet te voorkomen.

Het beeld dat net door een andere poster dat werd geschept, dat Nederland achterloopt op de rest van Europa en een soort toevluchtsoord is voor terroristen en extremisten lijkt me volstrekt uit de lucht gegrepen.
Al lees ik net dat in het geval van deze Anis hij wel al bekend was. Zelfs gevraagd heeft aan een undercover agent of die wapens kon kopen en dan Duitsland hem graag wilde uitzetten. Dus lijkt er op alsof de Duitse diensten er goed bovenop zitten. Alleen erg jammer dat hij nu nog niet is gevonden.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:38:02 #180
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167513215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja slecht gaat het hier zeg in NL betreft beveiliging en inlichtingendiensten. Ene aanslag na de andere :')
Meer geluk dan wijsheid.
Denk ik. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167513229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klopt. Maar er zitten ook genoeg Afrikanen tussen die er vandoor gaan om thuis gewoon niks te verdienen is. En ik vind dat eigenlijk helemaal geen vreemde gedachte. Ben nooit in Tunesië geweest maar kan mij zo voorstellen dat er veel armoede is. Misschien ook wel veel werkeloosheid. Een Tunesiërs die meer wilt zal dan iets anders gaan proberen ja.

Dacht trouwens ook dat de grote onrust in Tunesië ontstond omdat de voedselprijzen ineens zo stegen?
Het grootste probleem is, denk ik, dat al die Afrikanen voor hun besluit om te vertrekken een rad voor de ogen gedraaid word. Die mensen word verteld dat hier in Europa het geld bij wijze van spreken op straat ligt en dat alles gratis is. En dat terwijl al die mensen, bijna zonder uitzondering, hier kansloos zijn op de arbeidsmarkt, en ook hier in armoede zullen wegkwijnen, waardoor de kans dat ze in de criminaliteit verdwijnen ook weer een stuk realistischer begint te worden. Als die mensen daar ter plekke overtuigd kunnen worden dat ze in Europa geen enkele toekomst hebben, zullen ze ook wellicht niet zo snel in zo'n bootje springen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167513248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou hij heeft het dus niet in de gaten

Hij heeft bewezen prima voor zichzelf na te kunnen denken . Maar wanneer maatschappelijk onrecht ter sprake komt knapt er iets in hem . Waardoor die niet meer voor rede vatbaar is en hem ook blind maakt voor zijn eigen hypocrisie
Ja, eigenaardig toch, dit heeft niets met links-rechts te maken.
I´m back.
pi_167513307
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het grootste probleem is, denk ik, dat al die Afrikanen voor hun besluit om te vertrekken een rad voor de ogen gedraaid word. Die mensen word verteld dat hier in Europa het geld bij wijze van spreken op straat ligt en dat alles gratis is. En dat terwijl al die mensen, bijna zonder uitzondering, hier kansloos zijn op de arbeidsmarkt, en ook hier in armoede zullen wegkwijnen, waardoor de kans dat ze in de criminaliteit verdwijnen ook weer een stuk realistischer begint te worden. Als die mensen daar ter plekke overtuigd kunnen worden dat ze in Europa geen enkele toekomst hebben, zullen ze ook wellicht niet zo snel in zo'n bootje springen.
Mja denk dat als je ze de waarheid vertelt ze alsnog willen komen. Denk dat ze de waarheid ook niet zullen geloven. Zeker uit gebieden waar het echt echt slecht is. En stel dat ze hier in armoede terecht komen zijn ze misschien nog beter af dan dat ze uit de droogst mogelijke gebieden komen.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:40:29 #184
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167513321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik niet, de Haagse Schilderswijk is niet zo ver verwijderd van een zelfde soort enclave te worden waar allerlei uitschot dekking kan zoeken, en zo zijn er nog wel enkele in wording.
Zit je weer euforisch te kletsen? Ik kom er geregeld. Je kunt er goed eten. De infrastructuur is er perfect. Het feit dat ik gemiddeld meer hoofddoeken zie dan in het dorp van oom Tjedde zie ik niet als probleem. Maar goed, ik negeer mijn onderbuik bij dit soort zaken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 december 2016 @ 22:40:56 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167513341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Al lees ik net dat in het geval van deze Anis hij wel al bekend was. Zelfs gevraagd heeft aan een undercover agent of die wapens kon kopen en dan Duitsland hem graag wilde uitzetten. Dus lijkt er op alsof de Duitse diensten er goed bovenop zitten. Alleen erg jammer dat hij nu nog niet is gevonden.
Zo goed er bovenop dat hij een vrachtwagen kon kapen, vele uren later er een aanslag mee kon plegen en dagenlang arrestatie kan ontwijken ;(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_167513425
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo goed er bovenop dat hij een vrachtwagen kon kapen, vele uren later er een aanslag mee kon plegen en dagenlang arrestatie kan ontwijken ;(
Mja dat vergeet ik dan idd te zeggen. Helaas blijkbaar bij gebrek aan bewijs niet doorgezet. Wat opzich ook wel logisch is want geen bewijs. Niet kunnen uitzetten omdat Tunesie hem blijkbaar toen niet herkende als staatsburger. Vandaag ineens wel las ik ook. En hem laten gaan als die vraagt of die wapens kan kopen :{
pi_167513431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

U komt daar vaak en weet hoe het daar gaat? Geloof maar dat de AIVD die wijk zeer goed in de gaten houdt.
Vaak genoeg geweest, paar vrienden gehad die daar woonden, maar dat waren betere tijden. Ik zit zelf in Overvecht, daar waar de laatste tijd zo'n achterlijke salafistenschool het nieuws heeft gehaald door uitspraken als "geef criminele moslims niet aan bij de politie". Dan weet je gewoon dat je met hetzelfde slag mensen te maken hebt als daar in Molenbeek. Geef dat soort lieden de ruimte, en je ondergraaft je eigen samenleving.
pi_167513440
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zit je weer euforisch te kletsen? Ik kom er geregeld. Je kunt er goed eten. De infrastructuur is er perfect. Het feit dat ik gemiddeld meer hoofddoeken zie dan in het dorp van oom Tjedde zie ik niet als probleem. Maar goed, ik negeer mijn onderbuik bij dit soort zaken. :{

En er zijn pro IS demonstraties.
pi_167513562
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat je er goed kunt eten is ook echt een graadmeter van wat voor broeinest het daar aan het worden is. :')
  woensdag 21 december 2016 @ 22:46:55 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167513631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En er zijn pro IS demonstraties.
Demonstraties, een grondrecht in de beschaafde wereld. Als je je daar al over gaat opwinden. :{

Ja, laten we net als IS worden (en alle grondrechten verbieden) om dit probleem op te lossen. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 december 2016 @ 22:48:45 #191
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_167513724
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Demonstraties, een grondrecht in de beschaafde wereld. Als je je daar al over gaat opwinden. :{

Ja, laten we net als IS worden (en alle grondrechten verbieden) om dit probleem op te lossen. :N

Ja, ik maak me ook niet druk om pro Hitler demonstraties joh :W
pi_167513744
quote:

[..]

Nja mensen met IS gedachtegoed hebben hier echt weinig te zoeken.
pi_167513764
quote:

[..]

Demonstraties van groeperingen die de westerse samenleving willen ontwrichten heb ik inderdaad moeite mee ja, maar dat jij dat niet begrijpt vind ik niet eens gek, jij hebt een legendarisch bord voor je kop.
pi_167513766
quote:

[..]

Ik zeg enkel dat ze er zijn beste BB. Je voelt je nogal aangevallen? Interessant.
pi_167513783
Vind het wel opmerkelijk dat het individu dat gezocht wordt zijn ID heeft achtergelaten. Dat moet bijna wel met opzet zijn gedaan, maar waarom? Zou het een dwaalspoor zijn?
  woensdag 21 december 2016 @ 22:50:02 #196
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167513785
quote:

[..]

Wat denk je dat die pro-IS demonstranten willen? :')
pi_167513841
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Wat denk je dat die pro-IS demonstranten willen? :')
Die willen gewoon lekker eten in de Schilderswijk met zijn fantastische infrastructuur, begrijp dat dan.
pi_167513875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die willen gewoon lekker eten in de Schilderswijk met zijn fantastische infrastructuur, begrijp dat dan.
Nou die 2 dingen kloppen wel :P Maar het is teveel een wijk geworden waar men niet meer uit de wijk hoeft om dingen te regelen.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:54:01 #199
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167513928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel opmerkelijk dat het individu dat gezocht wordt zijn ID heeft achtergelaten. Dat moet bijna wel met opzet zijn gedaan, maar waarom? Zou het een dwaalspoor zijn?
Is ook opmerkelijk.
En deze verdachte is wel bijna een te perfecte verdachte.
Maar wat voor voordeel zou het opleveren qua "dwaalspoor"?

Meeste terroristen zijn dommige crimineeltjes die makkelijk op te jutten zijn. Die maken wel eens foutjes
pi_167513958
Hoe lang was die Abdeslam nou ook alweer op de vlucht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')