Is alweer 121 topics geleden dat we zo'n geweldige TT hadden hier.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
Matige tt kan een mod daar iets aan doen
Billboard denkt daar anders over.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
Komop mensen, dit is toch geen muziek?
Er luisteren kinderen johquote:Op woensdag 21 december 2016 13:42 schreef junkiesietze het volgende:
Gecensureerde versie van dit nr? waarom?
ok, raarquote:Op woensdag 21 december 2016 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet steeds aan Hey Ya van Outkast denken bij die Black Beatles track.
234 miljoen views op YouTube.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Billboard denkt daar anders over.
Muis is het met je eens.
quote:Op woensdag 21 december 2016 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet steeds aan Hey Ya van Outkast denken bij die Black Beatles track.
Psycho-Joram. Met een Serious Hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:00 schreef RipCity het volgende:
Wie is deze gast met petje? Beetje odd uitstraling.
Joram ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:00 schreef RipCity het volgende:
Wie is deze gast met petje? Beetje odd uitstraling.
Gaafquote:
Weten wequote:Op woensdag 21 december 2016 14:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Die Dieuwke Terpstra (ofzo) van het nieuws is ook wel een chick.
Goeie plaat.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit jaar heeft dit nummer zijn hoogste notering ooit in de top2000.
FM staat toch op 1 t/m 2000 toch?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit jaar heeft dit nummer zijn hoogste notering ooit in de top2000.
Het was wel even zweten hier vanochtend om de Kom In Actie-site in de lucht te houden. Op zóveel bezoek tegelijk is die site nu ook weer niet gebouwd.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Als Tijn zo doorgaat dan haalt ie zijn eentje de dagopbrengst van gisteren al op
meer dan 75.000 EUR al
Op 1 staat Kwien.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FM staat toch op 1 t/m 2000 toch?
Snap ikquote:Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel even zweten hier vanochtend om de Kom In Actie-site in de lucht te houden. Op zóveel bezoek tegelijk is die site nu ook weer niet gebouwd.
De Big Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel een top Fleetwood Mac voor.
Watt staat er dan op 1?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak een topic aan in MUZ en laat mensen stemmen. De FOK! top Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
The Chain op 1.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak een topic aan in MUZ en laat mensen stemmen. De FOK! top Fleetwood Mac.
Mijn mobiel liep er op vast jaquote:Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel even zweten hier vanochtend om de Kom In Actie-site in de lucht te houden. Op zóveel bezoek tegelijk is die site nu ook weer niet gebouwd.
quote:Op woensdag 21 december 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
MUZ / Het beste van het beste: de Fleetwood Mac top 67
Ik kom er op terug.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
MUZ / Het beste van het beste: de Fleetwood Mac top 67
quote:
quote:
Scooterdiefquote:Op woensdag 21 december 2016 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor Kim Feenstra
samequote:Op woensdag 21 december 2016 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor Kim Feenstra
Ik ook, zing verdomme alles mee! Krijg nooit wat.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mariah Carey kijkt altijd uit naar de periode na kerst. Wanneer ze haar royalties betaald krijgt.
geld ophalenquote:Op woensdag 21 december 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar wat doet hij nu met dat nagels lakken?
Dat was zijn oorspronkelijke actie, ondertussen doneren mensen ook gewoon geld om hem te steunen bij zijn actie en begint iedereen spontaan nagels te lakkenquote:Op woensdag 21 december 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb dat met Tijn maar half meegekregen. Zijn backstory wel, maar wat doet hij nu met dat nagels lakken?
Ik denk dat ze er wel 6 nodig hebben dit jaar!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:00 schreef Type-R het volgende:
En... Zijn er al 3 brievenbussen in het huis bijgeslepen? of zitten we nog bij de eerste.
Had ik ook vroeger, met een petjequote:Op woensdag 21 december 2016 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
een buitenboord-beugel, doen ze kinderen dat tegenwoordig nog aan ja?
Niet interessant, we zijn hier voor Tijn natuurlijkquote:
Een schoonheidsvlogster.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie was dat lekkere wijf net?
Ze gaan er alweer bijna uit man.quote:
Idd en ik wilde nog wel doneren voor hemquote:Op woensdag 21 december 2016 15:28 schreef noodgang het volgende:
De actiepagina van Tijn lijkt er een beetje uit te liggen
Met een kind aan één kant.quote:
Zo terug!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd en ik wilde nog wel doneren voor hem(had me voorgenomen dit jaar niet te doneren
) . Dan later nog maar eens kijken.
Geweldigquote:
Eens, maar dit is de popversie ;'( alsof de countryversie geen pop is.quote:
Hoewel een beetje plat vind ik dit best wel een slim liedje.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens, maar dit is de popversie ;'( alsof de countryversie geen pop is.
quote:
Is het ook.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel een beetje plat vind ik dit best wel een slim liedje.
Dat wordt geld donerenquote:Op woensdag 21 december 2016 15:36 schreef houdjemond het volgende:
Hmm.. nagels lakken stond nog wel op mijn to-doen list van vandaag..
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:43 schreef Urb het volgende:
Jammer joh pantersjaaltje, had je maar minder op de camera moeten letten.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik nu echt een broertje dotan
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:44 schreef Bronson het volgende:
Wil niet als een zuur figuur overkomen maarreDat weet ik zo nog niet, maar het scheelt wel een slok op een borrel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:44 schreef Bronson het volgende:
Wil niet als een zuur figuur overkomen maarreJe kunt het ook omdraaien: SR haalt dit soort dingen bij mensen naar boven, je eigen ellende terzijde schuiven voor het goede doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kunnen de mensen die weer dagen zuur zitten te wezen dat er ook geld naar voedselbanken en ouderen moeten een dikke punt aan zuigen. Want dat ze dan de vrijheid hebben om hun geld aan voedselbanken of ouderen te geven snappen ze niet, zeiken is immers makkelijkerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Tot kerst laten zitten dan en donerenquote:Op woensdag 21 december 2016 15:36 schreef houdjemond het volgende:
Hmm.. nagels lakken stond nog wel op mijn to-doen list van vandaag..
Kan wel een euro vanaf denk ik.. Maar meer omdat ik dit heul ontroerend vind.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tot kerst laten zitten dan en doneren
Wel maar 1 euro, is goedkoper dan niet lakken want dan wil Tijn dat je 10 euro doneertquote:
Barmhartig hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan wel een euro vanaf denk ik.. Maar meer omdat ik dit heul ontroerend vind.
Ik denk dat ik toch ga kiezen om aan het onderzoek te doneren. Daar heb ik meer feeling voor dan voor de kinderen in de verte.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan wel een euro vanaf denk ik.. Maar meer omdat ik dit heul ontroerend vind.
Zat ik ook aan te denken stiekem..quote:Op woensdag 21 december 2016 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch ga kiezen om aan het onderzoek te doneren. Daar heb ik meer feeling voor dan voor de kinderen in de verte.
En ja ik weet t daar gaat t nu niet om
Tijn is DE heldquote:
Onderzoek voor longontsteking? Of meer in het algemeen? Want het gaat er nu juist om dat kinderen met longontsteking in arme landen niet aan antibiotica kunnen komen, wat wel eens hun redding zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch ga kiezen om aan het onderzoek te doneren. Daar heb ik meer feeling voor dan voor de kinderen in de verte.
En ja ik weet t daar gaat t nu niet om
Veel te lang in dezelfde stinkende onesie onmogelijke hoeveelheden bier wegtanken is de Brabantse volkssportquote:Op woensdag 21 december 2016 15:57 schreef Urb het volgende:
Pikachu heeft ook een kater denk.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je even wat moet sleutelen aan je laatste zin.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Onderzoek voor longontsteking? Of meer in het algemeen? Want het gaat er nu juist om dat kinderen met longontsteking in arme landen niet aan antibiotica kunnen komen, wat wel eens hun redding zou kunnen zijn.
Het is ongelofelijk viral gegaan jaquote:Op woensdag 21 december 2016 15:58 schreef Kyran het volgende:
Vanmiddag was het nog 100 eur per keer dat ik op F5 drukte, nu is het gewoon ruim 1k per keer
Inderdaad, ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je even wat moet sleutelen aan je laatste zin.
Yup, moet iedere keer lachen als ik op die pagina zit.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk viral gegaan ja
Ik denk dat alle stichtingen die iets voor terminale kinderen doen nu in de rij staanquote:Op woensdag 21 december 2016 16:06 schreef houdjemond het volgende:
Las dat een andere stichting Tijn en zijn familie al een weekendje weg had aangeboden in hun vakantiehuisje.
Dit soort ontroerende hartverwarmende acties is wel stiekem waarom ik SR kijk..quote:Op woensdag 21 december 2016 16:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat alle stichtingen die iets voor terminale kinderen doen nu in de rij staan. Hoop ik iig en dat zijn er tegenwoordig wel een aantal, dus dan zou Tijn wel meerdere leuke dagen kunnen gaan hebben.
Die hebben wij ook gewoon op de deur hoor, wat moet je met al die folders die meteen weer het oud-papier in gaan?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:11 schreef Urb het volgende:
Wat hadden ze nou ook verwacht met die sticker op de brievenbus.![]()
[ afbeelding ]
dat is geen niet verkopen aan de deur sticker natuurlijk, die hebben een andere vorm. (ze lijken er wel erg op somsquote:Op woensdag 21 december 2016 16:11 schreef Urb het volgende:
Wat hadden ze nou ook verwacht met die sticker op de brievenbus.![]()
[ afbeelding ]
Huh, waar?quote:
Onderzoek tegen hersenstamkanker.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Onderzoek voor longontsteking? Of meer in het algemeen? Want het gaat er nu juist om dat kinderen met longontsteking in arme landen niet aan antibiotica kunnen komen, wat wel eens hun redding zou kunnen zijn.
Haal zelf wel ff, is goedkoper.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op de veilingincluis zakje wiet.
Die oproep van Heineken tijdens WK's om kratten in te leveren omdat ze tekort haddenquote:Op woensdag 21 december 2016 16:16 schreef DaMook het volgende:
Krat blijft eigendom van de brouwerij, ze hebben nu dus iets van mijn baas gevandalisseerd en te koop aangeboden.
132k kan wel die kant op.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, dat is wel nodig inderdaad. Daar weten we nog steeds veel te weinig vanaf.
Dat is dus wel iets waar bierbrouwerijen soms last van hebben, dat er te weinig terug komt op sommige momenten in het jaarquote:Op woensdag 21 december 2016 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die oproep van Heineken tijdens WK's om kratten in te leveren omdat ze tekort hadden
Nu komt het wel erg dichtbij allemaal he.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag vandaag nog een Jupiler-vrachtwagen rijden.
Zeker.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu komt het wel erg dichtbij allemaal he.
quote:
Mark is tof, maar volgens mij is het vooral het talent van Ramon dat hij zowel met Sander L, Timur en nu ook weer met Mark een goed duo kan vormenquote:
Klusjesmannen was ook altijd zo leuk.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mark is tof, maar volgens mij is het vooral het talent van Ramon dat hij zowel met Sander L, Timur en nu ook weer met Mark een goed duo kan vormen
Reteflauw, maar echt supergrappig inderdaad. Denk dat Sander L. en Ramon toch wel het beste duo vormden. Omdat ze allebei übermelig zijn versterkten ze elkaar enorm.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Klusjesmannen was ook altijd zo leuk.
Komen nog wel een stukjes voorbij op 101tv, blijf er dubbel om liggen.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Klusjesmannen was ook altijd zo leuk.
Dieuwke.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:36 schreef Urb het volgende:
hangjeugd rost op de ramen dwars door het nieuws heen.
[ afbeelding ]
Nu wordt het leukquote:Op woensdag 21 december 2016 16:50 schreef DaMook het volgende:
Owjee, die worden zat van een flesje.
Domien "Mag het echt niet..? Ohhh, wat ben jij netjes...."quote:Op woensdag 21 december 2016 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Domien net zo lang opnaaien tot hij het deed
Laten we het hopenquote:
Alleen Tijn denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:04 schreef heloef het volgende:
Hola. Heb ik vandaag nog wat gemist jongens?
Ik kijk het even terug, tering wat een sneu verhaal.quote:
BIER!quote:
Daar was ik net op tijd voor. Zag ook dat Ward Sinatra zijn 5000 binnen heeft.quote:
MaJo.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef MaJo het volgende:
Gedoneerd op Tijn's actie en een nummer aangevraagd. Mijn goede daad voor het jaar ook weer gedaan
Alleen jammer dat ik zelf financieel wat minder zit dus heb flink moeten snijden in de donatie
Hier meer donateurs of enkel luisteraars?
Vandaag voor het eerst echt even meegekregen op mijn vrije dag. Voor de rest hoor ik alleen een uurtje per dag in de auto. Wat is het toch een topactie
Eurotje voor Tijn, meer kan ik helaas echt niet missen, de afgelopen 10 jaar wel meer gedoneerd.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef MaJo het volgende:
Gedoneerd op Tijn's actie en een nummer aangevraagd. Mijn goede daad voor het jaar ook weer gedaan
Alleen jammer dat ik zelf financieel wat minder zit dus heb flink moeten snijden in de donatie
Vandaag voor het eerst echt even meegekregen op mijn vrije dag. Voor de rest hoor ik alleen een uurtje per dag in de auto. Wat is het toch een topactie
Yush dat was zijn verzoekjequote:Op woensdag 21 december 2016 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
was Roar nu Tijns favoriete liedje?
Cobraquote:
Net gedoneerd, 10 euro, via Tijn's actie. Om met het cliché 'het komt wel erg dicht bij' te spreken, een van m'n beste vriendinnen is de nicht van Tijn's vader. Ze is helemaal niet van de social media dus ik ben haar vandaag een beetje op de hoogte aan het houden hoe ontzettend viral de actie aan het gaan is. Maar het kan je eigenlijk nauwelijks ontgaan lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef MaJo het volgende:
Goede smaak qua vrouwen wel dusquote:
Elke euro is mooi meegenomen toch? Ik vind het ook goed dat Frank iets zei over iemand die "maar een tientje" had gedoneerd, alle beetjes helpen! In het verleden had ik wel het gevoel dat ze alleen blij waren met de grote bedragen, dat gevoel heb ik nu niet gehad.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eurotje voor Tijn, meer kan ik helaas echt niet missen, de afgelopen 10 jaar wel meer gedoneerd.
Heftig, wist je er wel van?quote:Op woensdag 21 december 2016 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net gedoneerd, 10 euro, via Tijn's actie. Om met het cliché 'het komt wel erg dicht bij' te spreken, een van m'n beste vriendinnen is de nicht van Tijn's vader. Ze is helemaal niet van de social media dus ik ben haar vandaag een beetje op de hoogte aan het houden hoe ongzettend viral de actie aan het gaan is. Maar het kan je eigenlijk nauwelijks ontgaan lijkt me.Familie is echt overdonderd.
Kan me voorstellen dat ze overdonderd zijn, het is ook wel echt een enorm succes. Lieve Tijnquote:Op woensdag 21 december 2016 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net gedoneerd, 10 euro, via Tijn's actie. Om met het cliché 'het komt wel erg dicht bij' te spreken, een van m'n beste vriendinnen is de nicht van Tijn's vader. Ze is helemaal niet van de social media dus ik ben haar vandaag een beetje op de hoogte aan het houden hoe ontzettend viral de actie aan het gaan is. Maar het kan je eigenlijk nauwelijks ontgaan lijkt me.Familie is echt overdonderd.
Ja, vriendin vertelde er afgelopen zomer over, toen ze net te horen hadden gekregen dat het echt niet te genezen was.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heftig, wist je er wel van?*van zijn ziekte, niet van zijn actie
Ik vond Frank al leuk, maar hoe hij het doet in het huis is echt verbazingwekkend goed.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke euro is mooi meegenomen toch? Ik vind het ook goed dat Frank iets zei over iemand die "maar een tientje" had gedoneerd, alle beetjes helpen! In het verleden had ik wel het gevoel dat ze alleen blij waren met de grote bedragen, dat gevoel heb ik nu niet gehad.
quote:Op woensdag 21 december 2016 17:21 schreef Urb het volgende:
#Tijn gaat ook wel hard https://twitter.com/hashtag/Tijn?src=tren
Ik vond hem helemaal niks, maar kan nu wel met hem levenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond Frank al leuk, maar hoe hij het doet in het huis is echt verbazingwekkend goed.
Ik heb 25¤ gedoneerd aan SR en hetzelfde bedrag aan die stichting voor onderzoek naar zijn ziekte.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net gedoneerd, 10 euro, via Tijn's actie. Om met het cliché 'het komt wel erg dicht bij' te spreken, een van m'n beste vriendinnen is de nicht van Tijn's vader. Ze is helemaal niet van de social media dus ik ben haar vandaag een beetje op de hoogte aan het houden hoe ontzettend viral de actie aan het gaan is. Maar het kan je eigenlijk nauwelijks ontgaan lijkt me.Familie is echt overdonderd.
dit ja. topquote:Op woensdag 21 december 2016 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal niks, maar kan nu wel met hem leven.
Heb ook nog geen hoitjes gehoord dus dat is helemaal fijn.
Tijn krijgt wel het podium door SR, is een zelfversterkend effect.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Slim hoor, mensen willen Tijn eigenlijk steunen en SR lift daar verdomd sneaky op mee.
Andersom natuurlijk ook, die crowdfunding haalt vandaag nog die 30.000 euro.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Slim hoor, mensen willen Tijn eigenlijk steunen en SR lift daar verdomd sneaky op mee.
Waar kan ik die crowdfunding vinden?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk ook, die crowdfunding haalt vandaag nog die 30.000 euro.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 25¤ gedoneerd aan SR en hetzelfde bedrag aan die stichting voor onderzoek naar zijn ziekte.
Ik kan het missen dus moet ik er ook iets nuttigs mee doen aan het eind vh jaar.
http://nl.dreamordonate.com/dromen/geef-ze-nog-de-tijd-met-tijn/ ligt er momenteel even uit zie ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar kan ik die crowdfunding vinden?
[..]
Linkje doet het niet of de pagina ligt eruit...quote:Op woensdag 21 december 2016 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nl.dreamordonate.com/dromen/geef-ze-nog-de-tijd-met-tijn/ ligt er momenteel even uit zie ik.
Yup gisteren al The xx met On Hold aangevraagd... Tijn heeft vandaag voor een van de mooiste acties ever gezorgd.. Het neemt Icebucketchallenge-achtige proporties aanquote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef MaJo het volgende:
Probeer het later nog eens, dit linkje deed het wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje doet het niet of de pagina ligt eruit...
Ja dat vind ik wel cool dat ze gaan "nomineren".quote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup gisteren al The xx met On Hold aangevraagd... Tijn heeft vandaag voor een van de mooiste acties ever gezorgd.. Het neemt Icebucketchallenge-achtige proporties aan
Wtf doet ie daar.quote:
Denk het wel ja.quote:
Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch jammer dat je iemand als Kendrick Lamar alleen op de radio hoort via een nummer van een duizend in een dozijn popster.
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Bubblen, helpt om zn stem nog soort van te redden schijnbaar.
Schuurmuziek voor brugklassers.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.
Je zag ook maar 3 mensen losgaan ofzo. Terwijl het best een groovy nummer is.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.
Ik vind het alleen maar enormquote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar kan ik die crowdfunding vinden?
[..]![]()
Normaal doneer ik 50 euro maar kon helaas nu niet meer missen dan 2x 10 euro. Ik vind het ook wel mooi in die spirit van de feestdagen
Keihard blèrenquote:
frank is d'r blij meequote:
Weet je nog in 2011? Was mooi man.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
bloed zweeet rn tranen op je radio
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Three Little Birds is wél leuk overigens. Uccie is dit met mij eens.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schuurmuziek voor brugklassers.
Liefquote:Op woensdag 21 december 2016 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar enormals mensen die het krap hebben dit doen.
Meer dan als je het wel kan missen.
Elke euro is er 1. En als SR niet je doel is dan is er misschien iets anders wat je wil steunen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lief
Als iedereen nou een paar euro doneert wordt de wereld weer een stukje mooier
hollands uurtje met pijltjes smijten erbij, genotsavond. En natuurlijk een HOLLANDSE AVONDquote:Op woensdag 21 december 2016 18:54 schreef DaMook het volgende:
Uurtje of 22 a 23 dan slaap ik al, beetje jammer dan weer
. Liever morgen rond 18 uur
.
Klinkt goed! Behalve de pijltjes...mijn motoriek en zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hollands uurtje met pijltjes smijten erbij, genotsavond. En natuurlijk een HOLLANDSE AVOND
Wel jammer dat niemand hierop reageerdequote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef DaMook het volgende:
Ik denk bij Frank trouwens telkens dat ik michiel hoor.
En Domien is een watje met al zijn hulpmiddeltjes.
zo is het!quote:Op woensdag 21 december 2016 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lief
Als iedereen nou een paar euro doneert wordt de wereld weer een stukje mooier
Ik wil jou wel steunen, je hebt vast wel weer nieuwe schoenen nodig.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elke euro is er 1. En als SR niet je doel is dan is er misschien iets anders wat je wil steunen.
Ach je hoeft alleen maar te kijken..quote:Op woensdag 21 december 2016 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed! Behalve de pijltjes...mijn motoriek en zo.
Nou inderdaad! Of 5 tassen...quote:Op woensdag 21 december 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil jou wel steunen, je hebt vast wel weer nieuwe schoenen nodig.
Ja, alleen jammer dat die site er nu al een uur uit ligt, te druk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog minder dan ¤4000,- en dan zit Tijn gewoon op de 2 ton. Wat een kleine held. Ik hoop alleen dat het mensen ook aanzet voor het storten maar zijn eigen crowdfunding of stichting semmie.
Hij zit al op ruim 203.000,-quote:Op woensdag 21 december 2016 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog minder dan ¤4000,- en dan zit Tijn gewoon op de 2 ton. Wat een kleine held. Ik hoop alleen dat het mensen ook aanzet voor het storten maar zijn eigen crowdfunding of stichting semmie.
Wauw ik had echt net gekeken en meteen gepost.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij zit al op ruim 203.000,-
edit nu al bijna 205.000,-
Ja ik probeer het straks nog wel even.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die site er nu al een uur uit ligt, te druk waarschijnlijk.
Hij is weer in de lucht!quote:Op woensdag 21 december 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die site er nu al een uur uit ligt, te druk waarschijnlijk.
Voor hem waarschijnlijk niet meer, maar deels om hem nog een leuke tijd te geven en om verder onderzoek naar die ziekte te kunnen doen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is weer in de lucht!
Wat willen ze met die 30000 doen eigenlijk, is er nog een mogelijkheid voor hem om te genezen?
Als ik mijn loon binnen heb ga ik wat storten, mooi doelquote:Op woensdag 21 december 2016 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor hem waarschijnlijk niet meer, maar deels om hem nog een leuke tijd te geven en om verder onderzoek naar die ziekte te kunnen doen.
Heb je het dan over die dreamordonate-pagina of de Tijn-pagina op kominactie.3fm.nl? Die laatste zou het volgens mijn test & informatie reeds sinds een uur of 17 zonder enig probleem moeten doen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De eerstequote:Op woensdag 21 december 2016 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je het dan over die dreamordonate-pagina of de Tijn-pagina op kominactie.3fm.nl? Die laatste zou het volgens mijn test & informatie reeds sinds een uur of 17 zonder enig probleem moeten doen.
Mensen die meedoen met "ik nomineer" ketting actiesquote:Op woensdag 21 december 2016 19:25 schreef heloef het volgende:
Geert Wilders? Die man gaat zich toch niet inzetten voor mensen die niet blank zijn.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
Mensen die meedoen met "ik nomineer" ketting acties
Ik ruik de dennennaalden al!quote:
Geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |