Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch jammer dat je iemand als Kendrick Lamar alleen op de radio hoort via een nummer van een duizend in een dozijn popster.
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Bubblen, helpt om zn stem nog soort van te redden schijnbaar.
Schuurmuziek voor brugklassers.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.
Je zag ook maar 3 mensen losgaan ofzo. Terwijl het best een groovy nummer is.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.
Ik vind het alleen maar enormquote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar kan ik die crowdfunding vinden?
[..]![]()
Normaal doneer ik 50 euro maar kon helaas nu niet meer missen dan 2x 10 euro. Ik vind het ook wel mooi in die spirit van de feestdagen
Keihard blèrenquote:
frank is d'r blij meequote:
Weet je nog in 2011? Was mooi man.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
bloed zweeet rn tranen op je radio
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Three Little Birds is wél leuk overigens. Uccie is dit met mij eens.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schuurmuziek voor brugklassers.
Liefquote:Op woensdag 21 december 2016 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar enormals mensen die het krap hebben dit doen.
Meer dan als je het wel kan missen.
Elke euro is er 1. En als SR niet je doel is dan is er misschien iets anders wat je wil steunen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lief
Als iedereen nou een paar euro doneert wordt de wereld weer een stukje mooier
hollands uurtje met pijltjes smijten erbij, genotsavond. En natuurlijk een HOLLANDSE AVONDquote:Op woensdag 21 december 2016 18:54 schreef DaMook het volgende:
Uurtje of 22 a 23 dan slaap ik al, beetje jammer dan weer
. Liever morgen rond 18 uur
.
Klinkt goed! Behalve de pijltjes...mijn motoriek en zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hollands uurtje met pijltjes smijten erbij, genotsavond. En natuurlijk een HOLLANDSE AVOND
Wel jammer dat niemand hierop reageerdequote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef DaMook het volgende:
Ik denk bij Frank trouwens telkens dat ik michiel hoor.
En Domien is een watje met al zijn hulpmiddeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |