quote:Op woensdag 21 december 2016 17:21 schreef Urb het volgende:
#Tijn gaat ook wel hard https://twitter.com/hashtag/Tijn?src=tren
Ik vond hem helemaal niks, maar kan nu wel met hem levenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond Frank al leuk, maar hoe hij het doet in het huis is echt verbazingwekkend goed.
Ik heb 25¤ gedoneerd aan SR en hetzelfde bedrag aan die stichting voor onderzoek naar zijn ziekte.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net gedoneerd, 10 euro, via Tijn's actie. Om met het cliché 'het komt wel erg dicht bij' te spreken, een van m'n beste vriendinnen is de nicht van Tijn's vader. Ze is helemaal niet van de social media dus ik ben haar vandaag een beetje op de hoogte aan het houden hoe ontzettend viral de actie aan het gaan is. Maar het kan je eigenlijk nauwelijks ontgaan lijkt me.Familie is echt overdonderd.
dit ja. topquote:Op woensdag 21 december 2016 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal niks, maar kan nu wel met hem leven.
Heb ook nog geen hoitjes gehoord dus dat is helemaal fijn.
Tijn krijgt wel het podium door SR, is een zelfversterkend effect.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Slim hoor, mensen willen Tijn eigenlijk steunen en SR lift daar verdomd sneaky op mee.
Andersom natuurlijk ook, die crowdfunding haalt vandaag nog die 30.000 euro.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Slim hoor, mensen willen Tijn eigenlijk steunen en SR lift daar verdomd sneaky op mee.
Waar kan ik die crowdfunding vinden?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk ook, die crowdfunding haalt vandaag nog die 30.000 euro.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 25¤ gedoneerd aan SR en hetzelfde bedrag aan die stichting voor onderzoek naar zijn ziekte.
Ik kan het missen dus moet ik er ook iets nuttigs mee doen aan het eind vh jaar.
http://nl.dreamordonate.com/dromen/geef-ze-nog-de-tijd-met-tijn/ ligt er momenteel even uit zie ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar kan ik die crowdfunding vinden?
[..]
Linkje doet het niet of de pagina ligt eruit...quote:Op woensdag 21 december 2016 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nl.dreamordonate.com/dromen/geef-ze-nog-de-tijd-met-tijn/ ligt er momenteel even uit zie ik.
Yup gisteren al The xx met On Hold aangevraagd... Tijn heeft vandaag voor een van de mooiste acties ever gezorgd.. Het neemt Icebucketchallenge-achtige proporties aanquote:Op woensdag 21 december 2016 17:44 schreef MaJo het volgende:
Gedoneerd op Tijn's actie en een nummer aangevraagd. Mijn goede daad voor het jaar ook weer gedaan
Alleen jammer dat ik zelf financieel wat minder zit dus heb flink moeten snijden in de donatie
Hier meer donateurs of enkel luisteraars?
Vandaag voor het eerst echt even meegekregen op mijn vrije dag. Voor de rest hoor ik alleen een uurtje per dag in de auto. Wat is het toch een topactie
Probeer het later nog eens, dit linkje deed het wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje doet het niet of de pagina ligt eruit...
Ja dat vind ik wel cool dat ze gaan "nomineren".quote:Op woensdag 21 december 2016 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup gisteren al The xx met On Hold aangevraagd... Tijn heeft vandaag voor een van de mooiste acties ever gezorgd.. Het neemt Icebucketchallenge-achtige proporties aan
Wtf doet ie daar.quote:
Denk het wel ja.quote:
Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch jammer dat je iemand als Kendrick Lamar alleen op de radio hoort via een nummer van een duizend in een dozijn popster.
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Bubblen, helpt om zn stem nog soort van te redden schijnbaar.
Schuurmuziek voor brugklassers.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bubbling, dat is toch van die foute muziek?
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:30 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hoorde gister ook King Kunta voorbij komen.
Je zag ook maar 3 mensen losgaan ofzo. Terwijl het best een groovy nummer is.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kut dat mis ik dan weer. Nou dan vraag ik wel Swimming Pools aan.
Ik vind het alleen maar enormquote:Op woensdag 21 december 2016 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar kan ik die crowdfunding vinden?
[..]![]()
Normaal doneer ik 50 euro maar kon helaas nu niet meer missen dan 2x 10 euro. Ik vind het ook wel mooi in die spirit van de feestdagen
Keihard blèrenquote:
frank is d'r blij meequote:
Weet je nog in 2011? Was mooi man.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
bloed zweeet rn tranen op je radio
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Three Little Birds is wél leuk overigens. Uccie is dit met mij eens.
quote:Op woensdag 21 december 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schuurmuziek voor brugklassers.
Liefquote:Op woensdag 21 december 2016 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar enormals mensen die het krap hebben dit doen.
Meer dan als je het wel kan missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |