Do they Know it's Christmasquote:Op woensdag 21 december 2016 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Driving home for christmas
Geen idee.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:15 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ken dat gezicht ergens van maar wie zijn dit
Jacqueline Govaert wellicht, die is er elk jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:21 schreef Wicky15 het volgende:
Wie zijn hierna nog slaapgasten? Weet alleen Humberto Tan, maar moeten er toch nog meer zijn? Kan het niet vinden.
Dat is mooi kut.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert wellicht, die is er elk jaar.
Van mij kan Dionne nog wel een keerquote:
Nope.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:26 schreef Ingolstadt het volgende:
In de tweede dag nog geen drie ton opgehaald![]()
Ik vind het anders best vermakelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:40 schreef houdjemond het volgende:
Het is het net niet dit jaar, of ligt dat nou aan mij?
Frank,Domien, Mark en Ramon doen hun best, maar verder..ik mis de sfeer.
Denk toch dat jij weer even aan de telefoon moet komen..quote:Op woensdag 21 december 2016 02:40 schreef houdjemond het volgende:
Het is het net niet dit jaar, of ligt dat nou aan mij?
Frank,Domien, Mark en Ramon doen hun best, maar verder..ik mis de sfeer.
Ja nee dat was een succesnummerquote:Op woensdag 21 december 2016 02:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk toch dat jij weer even aan de telefoon moet komen..
Ik heb toen niet goed geluisterd omdat ik pas later las dat jij het was.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nee dat was een succesnummer
Ik waag er een appje aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb toen niet goed geluisterd omdat ik pas later las dat jij het was.
Leven is kut.
Ik gewoon aan alle FOK!kers die nog kijken.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:43 schreef Wicky15 het volgende:
Als jullie maar de groeten doen aan Wicky15
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op woensdag 21 december 2016 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik gewoon aan alle FOK!kers die nog kijken.
Flopbrengst.quote:
Mwah.. ik zeg even niks, ze kennen mij langer dan vandaag :xquote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mwah.. ik zeg even niks, ze kennen mij langer dan vandaag :x
Al die 20 man niet neequote:Op woensdag 21 december 2016 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat iemand buiten het Glazen Huis dit kan waarderen.
Ja vooral SMSjes worden vaak herhaald.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja, Nelson, we weten nu wel dat je NAC BREDA GROET.
NEE, NEE EN NOG EENS NEE!quote:Op woensdag 21 december 2016 02:50 schreef houdjemond het volgende:
Nog even en ik mis snollebollekes
Was het een grap dan? Hij probeerde toch gewoon het publiek een beetje op te swepen.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:51 schreef DonDruiper het volgende:
Breedjeda? Moet dat grappig zijn?
Dat had ik net ook bij een ander nummer, zwaar vervelend is dat. En nu ook bij dit nummer, thanksquote:Op woensdag 21 december 2016 02:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer lijkt zo erg op zo'n ander bekend nummer. Maar ik kan niet op de naam komen.
Ja die van die reclame van ik meen Royale clubquote:Op woensdag 21 december 2016 02:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer lijkt zo erg op zo'n ander bekend nummer. Maar ik kan niet op de naam komen.
Oasisquote:Op woensdag 21 december 2016 02:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer lijkt zo erg op zo'n ander bekend nummer. Maar ik kan niet op de naam komen. Die opbouw.
quote:Op woensdag 21 december 2016 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt al 100x voorbij gekomen.
Omdat hij mag komen opdraven in wegwerpprogramma's van rtl?quote:Op woensdag 21 december 2016 02:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja, kneuzen.
Giel heeft het nu goed voor elkaar hoor
Wat heb ik me geërgerd aan dat idiote binnenvallen van winkels en dan janken als ze er met geweld uit worden gewerkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze doen het op zich wel prima hoor, vind ik
Ik denk dat hij in totaal (youtube, tv & bookings) toch flink boven modaal binnen harkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Omdat hij mag komen opdraven in wegwerpprogramma's van rtl?
Dat doet lil kleine ook. En dan is een nog grotere kneus, ongeacht of het knap is wat ze hebben bereiktquote:Op woensdag 21 december 2016 03:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in totaal (youtube, tv & bookings) toch flink boven modaal binnen harkt.
Dat vind ik wel knap ja.
Ik zeg ook niet dat ik fan ben van Giel, ik vind alleen dat hij het wel goed voor elkaar heeft. Maar goed, meningen verschillenquote:Op woensdag 21 december 2016 03:03 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat doet lil kleine ook. En dan is een nog grotere kneus, ongeacht of het knap is wat ze hebben bereikt
Oh dat heb ik allemaal niet gezien verderquote:Op woensdag 21 december 2016 03:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat heb ik me geërgerd aan dat idiote binnenvallen van winkels en dan janken als ze er met geweld uit worden gewerkt.
Ja tis beetje matig, misschien dat ze filteren op "fok", bad word?quote:Op woensdag 21 december 2016 03:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zie ook nog steeds appjes van een uur geleden langs komen.
Nee vanmiddag was er nog een FOK berichtquote:Op woensdag 21 december 2016 03:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja tis beetje matig, misschien dat ze filteren op "fok", bad word?
quote:Op woensdag 21 december 2016 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die belden ze van stukTV om 1 uur uit bed om de ramen te wassen.
quote:Op woensdag 21 december 2016 03:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja tis beetje matig, misschien dat ze filteren op "fok", bad word?
quote:Op woensdag 21 december 2016 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Als iemand me even een dm of pm stuurt mocht ik nog voorbij schuiven onderin, graag.
Voor nu, thank you and goodnight![]()
Trustuuuuh.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Als iemand me even een dm of pm stuurt mocht ik nog voorbij schuiven onderin, graag.
quote:Op woensdag 21 december 2016 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekkah.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:10 schreef houdjemond het volgende:
quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 03:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar gaan ze die ramen nog zemen ofwa?
Word er vast beter van jaquote:Op woensdag 21 december 2016 03:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Gaat echt heel soepel, dat ramen lappen zonder handen.
Ja maar eeh elke dj doet wat, en Giel gaat op vakantiequote:
Werd 15 jaar geleden ofzo gebruikt door Extince. Gewoon manier om publiek beetje op te willen zwepen.quote:Op woensdag 21 december 2016 02:51 schreef DonDruiper het volgende:
Breedjeda? Moet dat grappig zijn?
Snap ik op zich ook wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 07:48 schreef Bronson het volgende:
Als je dat dan zo leest zou dat gedoe met Giel op zich wel mee kunnen spelen in de "lage" tussenstand.
Mijn gevoel is ook vaak dat die types ook niks doneren aan bv een voedselbank. De kleine niet representatieve steekproef onder mensen die ik ken en het ook riepen bleek van niet in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik op zich ook wel.
Die reacties over dat wij het in Nederland ook zo slecht hebben krijg ik alleen de kriebels van.
Je kan discusseren of het helpen van derde wereld landen een druppel op een gloeiende plaat is, maar om nou onze situatie hier te vergelijken met een gebied waar iedere paar seconden een kind sterft aan iets simpels als een longontsteking is toch wel echt te sneu voor woorden.
dat het volgende jaar nog sneller voorbij gaat?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:19 schreef Againzender het volgende:
The years go by so fast, let's hope the next beats the last.
Laten we het gvd hopen ja
dat het niet zo'n kutjaar wordt als deze. dan mag het van mij veel langer duren.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat het volgende jaar nog sneller voorbij gaat?
zie je ze vliegen?quote:
quote:
nou echt... kolere ik houd het al niet droog terwijl ik die knul niet eens ken.. Laat staan als het mijn kind zou zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Deze komt wel even binnen ja... knap hoe die pa er over kan praten zeg
roeliepoeliequote:
"het kan altijd erger..." *ril*quote:Op woensdag 21 december 2016 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou echt... kolere ik houd het al niet droog terwijl ik die knul niet eens ken.. Laat staan als het mijn kind zou zijn.
ik ben even mijn toetsenbord aan het droogdeppen.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat een verhaal dit, over dat manneke met hersenstamkanker
En dan zeggen "het kan altijd erger, hij is nog in ieder geval 6 jaar geworden"... tering
Copingmechanisme natuurlijk. Wel triest verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat een verhaal dit, over dat manneke met hersenstamkanker
En dan zeggen "het kan altijd erger, hij is nog in ieder geval 6 jaar geworden"... tering
zoals mijn vrouw zei: het kan altijd erger, beter ik dan een van de kinderen.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"het kan altijd erger..." *ril*
quote:Op woensdag 21 december 2016 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals mijn vrouw zei: het kan altijd erger, beter ik dan een van de kinderen.
* ril *
6-jarig jongetje, ongeneeslijk ziek door hersenstamkanker, wil nog één keer SR meemaken en lakt nagels voor het goede doel...quote:Op woensdag 21 december 2016 10:25 schreef Kyran het volgende:
Ik heb het gemist. Wat is er gebeurd? Zit op werk dus kan niet alles goed volgen.
SR / Nieuws over Serious Requestquote:Op woensdag 21 december 2016 10:25 schreef Kyran het volgende:
Ik heb het gemist. Wat is er gebeurd? Zit op werk dus kan niet alles goed volgen.
Wow, dat heb ik net gemist.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
SR / Nieuws over Serious Request
heb even een update en uitleg in het nieuws topic gezet
Als Tijn Roar wil horen dan vind ik ook dat voor Tijn dat direct kan.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ontroerend mooie actie. Alleen dat Domien Roar onder de knop had zit me niet zo lekker.
Volgens de actiesite waren ze eerst gewoon langsgelopen en zijn ze met hun verhaal opgevallen, waarna hij voor de microfoon nog eea mocht toelichten...quote:Op woensdag 21 december 2016 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ontroerend mooie actie. Alleen dat Domien Roar onder de knop had zit me niet zo lekker.
Plausibel.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens de actiesite waren ze eerst gewoon langsgelopen en zijn ze met hun verhaal opgevallen, waarna hij voor de microfoon nog eea mocht toelichten...
Die zal wel open blijven staan, je kunt namelijk ook gewoon geld storten zonder dat je nagels gelakt wordenquote:Op woensdag 21 december 2016 10:40 schreef Kyran het volgende:
Blijft die actie de hele dag? Gooi er vanavond ook even wat tegenaan.
Wauw, wat een kleine grote held zeg!quote:Op woensdag 21 december 2016 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
SR / Nieuws over Serious Request
heb even een update en uitleg in het nieuws topic gezet
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2016 10:51 schreef Bronson het volgende:
Ik neem aan dat Domien van te voren wordt ingelicht wie er binnenkomt? Kan mij nou echt niet voorstellen dat Domien weet wie Dorian is en wat voor sport hij doet.
Als het van R is dan mag ik aannemen dat domien de OS wel gezien heeft.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:51 schreef Bronson het volgende:
Ik neem aan dat Domien van te voren wordt ingelicht wie er binnenkomt? Kan mij nou echt niet voorstellen dat Domien weet wie Dorian is en wat voor sport hij doet.
Nu overschat je Domien.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het van R is dan mag ik aannemen dat domien de OS wel gezien heeft.
duhquote:Op woensdag 21 december 2016 10:51 schreef Bronson het volgende:
Oh ligt dus niet aan mij, wilde even tussenstand weten ;oquote:Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Die site van Tijn ligt er volgens mij uit vanwege overbelasting
Verbaast me niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Die site van Tijn ligt er volgens mij uit vanwege overbelasting
quote:Op woensdag 21 december 2016 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6-jarig jongetje, ongeneeslijk ziek door hersenstamkanker, wil nog één keer SR meemaken en lakt nagels voor het goede doel...
Actie pagina al naar 12000 EUR
Zodat niet iedereen in de auto zich zo kapot schrikt en de vangrail in rijdtquote:Op woensdag 21 december 2016 11:02 schreef Bronson het volgende:
Waarom is dat de opening van het nieuws, dat vrachtwagens gaan toeteren.
Yup: http://www.ed.nl/regio/ke(...)uit-hapert-1.6764976quote:Op woensdag 21 december 2016 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verbaast me niet.
Zullen ook veel nieuwssites nu op meelezen om te vermelden.
Mooiste moment van SR 2016quote:Op woensdag 21 december 2016 11:19 schreef Cee het volgende:
M'n beste vriendin appte net, haar neef was met z'n zoontje in het huis. Heb t niet gehoord/gezien.
Terminale Tijn (6) breekt Serious Request 2016quote:Op woensdag 21 december 2016 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup: http://www.ed.nl/regio/ke(...)uit-hapert-1.6764976
Geen beroerde keusquote:
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:53 schreef Kyran het volgende:
Die mensen die denken dat verhaal van Tijn uit de duim is gezogen of even opgezocht is voor publiciteit .... Ik wil die mensen serieus een nekschot geven ...
Check de reacties op FP maar ... echt geen woorden voor.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.
Ik snap de context maar Let wel ff op woordkeuzequote:Op woensdag 21 december 2016 11:53 schreef Kyran het volgende:
Die mensen die denken dat verhaal van Tijn uit de duim is gezogen of even opgezocht is voor publiciteit .... Ik wil die mensen serieus een nekschot geven ...
Ik ga er m'n tijd niet eens aan besteden aan die randdebielen. 31k wowquote:Op woensdag 21 december 2016 11:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Check de reacties op FP maar ... echt geen woorden voor.
31k and counting!
Ook voor jou... zie bovenstaandequote:Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.
Sowwieh, zit op werk tussendoor dingen te volgen en maak me hier serieus boos overquote:Op woensdag 21 december 2016 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik snap de context maar Let wel ff op woordkeuze
Zoals ik al aangaf. Ik snap de contextquote:Op woensdag 21 december 2016 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowwieh, zit op werk tussendoor dingen te volgen en maak me hier serieus boos overHad het beter kunnen bewoorden
Er zijn er genoeg verwijderd.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie twee wat sceptische reacties op de FP. Niet eens onderbuikjes. Lijkt me niet zoveel mis mee.
Heel wat verwijderde berichten die echt niet zo subtiel waren.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie twee wat sceptische reacties op de FP. Niet eens onderbuikjes. Lijkt me niet zoveel mis mee.
quote:
Die verdienen inderdaad wat al eerder gezegd is.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel wat verwijderde berichten die echt niet zo subtiel waren.
quote:Op woensdag 21 december 2016 12:33 schreef iBenny het volgende:
Ruim 40K en na elke refresh wel een paar honderd erbij
Ik heb wat via de Lak-aan actie van Tijn gedoneerdquote:Op woensdag 21 december 2016 12:34 schreef Apotheose het volgende:
hebben jullie ook gedoneerd? En is dat via een plaatje of gewoon geld storten of iets uit de webshop? #dtv
Nog niet, maar vanavond ga ik een plaatje aanvragen.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:34 schreef Apotheose het volgende:
hebben jullie ook gedoneerd? En is dat via een plaatje of gewoon geld storten of iets uit de webshop? #dtv
Nope, er zat allemaal bizarre shit in. Eigenlijk precies zoals verwacht dus bij een vak wat maar 25% haaltquote:
Statistiek was bij mijn studie ook het struikelblok van veel mensen. Kan inderdaad echt bizarre shit tussen zitten.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, er zat allemaal bizarre shit in. Eigenlijk precies zoals verwacht dus bij een vak wat maar 25% haalt
De kans daarop is niet zo groot.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Statistiek was bij mijn studie ook het struikelblok van veel mensen. Kan inderdaad echt bizarre shit tussen zitten.
Heb zelfs wel eens een 0,9 voor een tentamen statistiek gehaald
Toen ik nog een alfastudie deed haalde ik statistiek in 1x met een 9.5quote:Op woensdag 21 december 2016 12:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Statistiek was bij mijn studie ook het struikelblok van veel mensen. Kan inderdaad echt bizarre shit tussen zitten.
Ligt eraan welke kansverdeling de punten volgen.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kans daarop is niet zo groot.
Oh god, statistiek. Krijg er nog nachtmerries van.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geweldig en hoe triest ook, het geeft het gevoel van de actie ook een Nederlands gezicht, kinderen horen niet te sterven, of het nou aan hersenstamkanker of een longontsteking is.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:05 schreef Nizno het volgende:
54k inmiddels ook voorbij.
Kan helaas niet luisteren of kijken.
Die is dit jaar van haar troon gestoten door Tijn, denk ik.quote:
Knap.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:18 schreef Uccie het volgende:
Enorm respect voor die vader, om nog aan anderen te kunnen denken als je zoiets moet doormaken.
ditquote:Op woensdag 21 december 2016 13:18 schreef Uccie het volgende:
Enorm respect voor die vader, om nog aan anderen te kunnen denken als je zoiets moet doormaken.
Jaquote:Op woensdag 21 december 2016 13:18 schreef Uccie het volgende:
wat is er gaande dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldig en hoe triest ook, het geeft het gevoel van de actie ook een Nederlands gezicht, kinderen horen niet te sterven, of het nou aan hersenstamkanker of een longontsteking is.
Ik zit altijd in jullie hart wolfjerolfje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |