Terminale Tijn (6) breekt Serious Request 2016quote:Op woensdag 21 december 2016 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup: http://www.ed.nl/regio/ke(...)uit-hapert-1.6764976
Geen beroerde keusquote:
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:53 schreef Kyran het volgende:
Die mensen die denken dat verhaal van Tijn uit de duim is gezogen of even opgezocht is voor publiciteit .... Ik wil die mensen serieus een nekschot geven ...
Check de reacties op FP maar ... echt geen woorden voor.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.
Ik snap de context maar Let wel ff op woordkeuzequote:Op woensdag 21 december 2016 11:53 schreef Kyran het volgende:
Die mensen die denken dat verhaal van Tijn uit de duim is gezogen of even opgezocht is voor publiciteit .... Ik wil die mensen serieus een nekschot geven ...
Ik ga er m'n tijd niet eens aan besteden aan die randdebielen. 31k wowquote:Op woensdag 21 december 2016 11:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Check de reacties op FP maar ... echt geen woorden voor.
31k and counting!
Ook voor jou... zie bovenstaandequote:Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er echt van die lui? Ik schop ze kapot.
Sowwieh, zit op werk tussendoor dingen te volgen en maak me hier serieus boos overquote:Op woensdag 21 december 2016 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik snap de context maar Let wel ff op woordkeuze
Zoals ik al aangaf. Ik snap de contextquote:Op woensdag 21 december 2016 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowwieh, zit op werk tussendoor dingen te volgen en maak me hier serieus boos overHad het beter kunnen bewoorden
Er zijn er genoeg verwijderd.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie twee wat sceptische reacties op de FP. Niet eens onderbuikjes. Lijkt me niet zoveel mis mee.
Heel wat verwijderde berichten die echt niet zo subtiel waren.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie twee wat sceptische reacties op de FP. Niet eens onderbuikjes. Lijkt me niet zoveel mis mee.
quote:
Die verdienen inderdaad wat al eerder gezegd is.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel wat verwijderde berichten die echt niet zo subtiel waren.
quote:Op woensdag 21 december 2016 12:33 schreef iBenny het volgende:
Ruim 40K en na elke refresh wel een paar honderd erbij
Ik heb wat via de Lak-aan actie van Tijn gedoneerdquote:Op woensdag 21 december 2016 12:34 schreef Apotheose het volgende:
hebben jullie ook gedoneerd? En is dat via een plaatje of gewoon geld storten of iets uit de webshop? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |