twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SecretPret op 19-12-2016 22:58:47 ]Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
We kunnen er rustig van uitgaan. Als het geen moslim is, dan is het een wonder.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef Pielemenneke het volgende:
Zonde van al het off-topic gedoe.
Moslims die de islam en mede moslims verdedigen en, laten we zeggen de NL users die er, niet geheel onterecht, vanuit gaan dat het een aanslag uit de moslimhoek is.
Feit is dat we nog niks weten en dus (misschien alvast toch een klein beetje) geen schuldige kunnen aanwijzen.
Dat aanslagen niets nieuws is?quote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
WTF valt er nog te nuanceren, Eppo?
En we moeten ze ook al niet bestrijden. Jeetje wat een probleem hebben we.quote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
nooit bang zijn, dan winnen 'ze'
quote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Goh wat een kut post. In Nederland is het laatste 20 jaar alleen maar door midden tot rechtse partijen regeert
twitter:alauraschneider twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:21:15Berlin has declared state of terror, security at all airports increased. State of catastrophe declared at biggest Berlin hospital Charité. reageer retweet
Het geduld van de huidige generatie...quote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jawel de zere plek is dat het nu zolang duurt voor er informatie naar buiten komt,dat de kans aanwezig is dat er iets verzwegen wordt.
Wat is lang?quote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jawel de zere plek is dat het nu zolang duurt voor er informatie naar buiten komt,dat de kans aanwezig is dat er iets verzwegen wordt.
Weer zo'n geitenwollensok.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
De D66-meneer bij nieuwsuur heeft de oplossing voor het probleem.
1.We moeten elkaar vasthouden.
2. Niet toegeven aan populisten.
ja en hoe staan daar de extremisten tegen over ??quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
We moeten 'ze' bestrijden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En we moeten ze ook al niet bestrijden. Jeetje wat een probleem hebben we.
[ afbeelding ]
Ja, dat gaat helpen. En nog meer lui met een religiestoornis binnenhalen, natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
we schelen anderhalf jaarquote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het geduld van de huidige generatie...
Ga toch weg man. Je weet geeneens wat links is. Je bedoelt progressivisme, en dat kan zowel links als rechts zijn...quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Allemaal medeplichtig, de NSB'ers van de 21e eeuw.
true het blijft speculeren.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is lang?
"De kans aanwezig is" "dat er iets verzwegen wordt.".
Kortom, dat is nogal een heel dun vingertje.
Betere oplossing:quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
Het is eigenlijk de schuld van de populisten, die sluiten islamieten buiten en dan krijg je dit. D66-logica.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
Dat is misschien/waarschijnlijk ook wel zo.quote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er valt voor die tweet wel wat te zeggen gezien de Duitse autoriteiten al meermalen bepaalde zaken uit de media heeft proberen te houden.
Huillachen ja, dat doe ik wanneer types als Onnoman weer met de term links strooien zonder enig idee te hebben wat het betekent...quote:
Ik hoor het je zeggen. Er zijn dagen dat ik die magazines niet lees.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef justarandomdude het volgende:
Islamitische Staat had in hun magazine in December opgeroepen om meer aanvallen met vrachtwagens uit te voeren, ze hadden ook tips gegeven welke vrachtwagen geschikt is voor zulke aanvallen.
Links: kleine overheid.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Je weet geeneens wat links is. Je bedoelt progressivisme, en dat kan zowel links als rechts zijn...
Links is niets anders als een sterke overheid die garant staat voor het welzijn van diens burgers a.d.h.v. vaste banen, sociale zekerheid en betaalbare zorg.
Echt, door types als jij die denken te weten wat 'links' is en daarom maar rechts blijven stemmen zitten we nu al jaren in die neoliberale rotzooi waarbij flexwerk, dure zorg en erosie van zekerheid steeds meer toeneemt.
Doe mij en toekomstige generaties een lol en stem gewoon NIET als je te beroerd bent je in te lezen.
twitter:alauraschneider twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:21:15Berlin has declared state of terror, security at all airports increased. State of catastrophe declared at biggest Berlin hospital Charité. reageer retweet
... Andersom vriendquote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Links: kleine overheid.
Rechts: Grote overheid
In een notendop, het is allemaal niet zo moeilijk.
Stap 6 en 7 gaan nog vaak gebeuren, vrees ik.quote:
En vooral pvv'ers verketteren! Dat is de oorzaak van alle problemen volgens dat linkse wereldvreemde tuig. Probleem is niet de moslims, zij worden gebruikt voor de waanideeën van dat linkse volk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Confetti het volgende:
Ik gruwel van het VVD-afbraakbeleid en ben tegelijkertijd geen voorstander van ons huidige immigratiebeleid.quote:Op maandag 19 december 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Huillachen ja, dat doe ik wanneer types als Onnoman weer met de term links strooien zonder enig idee te hebben wat het betekent...
Geniet vooral van je 'rechtse' Nederland met diens flex contracten, dure zorg,, wmo en participatiewet.
Nouja dan nog alsof je binnen een paar uur de dader/ het motief/de eventuele organisatie/etc. weet, en ten tweede al wil bekend maken... iedereen snapt dat dat te voorbarig is.quote:
wowquote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wou je even testen.quote:
GAST... je weet niet eens wat LINKS betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En vooral pvv'ers verketteren! Dat is de oorzaak van alle problemen volgens dat linkse wereldvreemde tuig. Probleem is niet de moslims, zij worden gebruikt voor de waanideeën van dat linkse volk.
Dat worden ze wel als ze de juiste moskee bezoeken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Die moslims zijn geradicalisseerd. Dat zijn andere "moslims" dan die mensen voor vrede. Je gaat me toch niet proberen te vertellen dat elke moslims een terrorist is.
Is zo lullig rectificeren als het een verwarde man blijkt te zijn he?quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Onnoman het volgende:
een aanslag is doodnormaal geworden.. de NOS vindt het iig niet nodig om de reguliere uitzending te schrappen
Tsja, weet je... er zijn nog maar 9 bevestigde doden. Niet dat dat niet erg is of zo, maar vergeleken met al die mensen die er op deze aardkloot rondlopen is het simpelweg niet zo heel veel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Onnoman het volgende:
een aanslag is doodnormaal geworden.. de NOS vindt het iig niet nodig om de reguliere uitzending te schrappen
SP, Monasch. Links-conservatief.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gruwel van het VVD-afbraakbeleid en ben tegelijkertijd geen voorstander van ons huidige immigratiebeleid.
Waar zou ik dan vallen op de politieke schaal?
quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is zo lullig rectificeren als het een verwarde man blijkt te zijn he?
fouten toegeven is ook heel moeilijk.. dan moet je zeg maar een soort stapje zetten...quote:Op maandag 19 december 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Huillachen ja, dat doe ik wanneer types als Onnoman weer met de term links strooien zonder enig idee te hebben wat het betekent...
Geniet vooral van je 'rechtse' Nederland met diens flex contracten, dure zorg,, wmo en participatiewet.
NOODPLAN:quote:
volgende stap is dat het strafbaar wordt om na een aanslag te speculeren over afkomst van daders...zelfs als de feiten je nadien gelijk geven.quote:Op maandag 19 december 2016 22:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb hier ZDF aan staan: die lui zijn wel heel voorzichtig/PC: burgertjes moeten vooral geen geruchten en vooroordelen ventileren.
Welke fout? Het was 'fout' vaste banen te hebben? Een ziekenfonds?quote:Op maandag 19 december 2016 22:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
fouten toegeven is ook heel moeilijk.. dan moet je zeg maar een soort stapje zetten...
9 dus incl. de originele chauffeur.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn dus 10 doden als je de originele chauffeur meetelt die is gedood om de truck te kapen.
Juist ja Sitting Ducks zijn we gewoon wachten tot we afgeknald worden...quote:
Eindelijk iemand op Fok die zijn hersens gebruikt. Het lijk hier soms op een stormfront light forum wel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Je weet geeneens wat links is. Je bedoelt progressivisme, en dat kan zowel links als rechts zijn...
Links is niets anders als een sterke overheid die garant staat voor het welzijn van diens burgers a.d.h.v. vaste banen, sociale zekerheid en betaalbare zorg.
Echt, door types als jij die denken te weten wat 'links' is en daarom maar rechts blijven stemmen zitten we nu al jaren in die neoliberale rotzooi waarbij flexwerk, dure zorg en erosie van zekerheid steeds meer toeneemt.
Doe mij en toekomstige generaties een lol en stem gewoon NIET als je te beroerd bent je in te lezen.
Jou uitzetten.quote:
AHA! De Duitse staat doet een beetje de Franse overheid na: false flags plegen en dan de vrijheid inperken!quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft. State of Emergency in Berlijntwitter:alauraschneider twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:21:15Berlin has declared state of terror, security at all airports increased. State of catastrophe declared at biggest Berlin hospital Charité. reageer retweet
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GAST... je weet niet eens wat LINKS betekent.
Jij wordt lid van de ku klux klan als je de juiste club bezoekt. Kan ik ook net zo goed zeggen...quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat worden ze wel als ze de juiste moskee bezoeken.
Niveau is om te janken inderdaad... en dan straks weer zeiken dat er geen werk is.quote:Op maandag 19 december 2016 22:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand op Fok die zijn hersens gebruikt. Het lijk hier soms op een stormfront light forum wel.
Goede timing van Het Nieuwsbladtwitter:Nieuwsblad_be twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:30:07Bezoekje aan de kerstmarkt? Zoveel calorieën zitten er in de klassiekers https://t.co/pE49VwPimi #nieuwsblad https://t.co/vozMOb06A5 reageer retweet
Lid van de PVV na genoeg aanslagenquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jij wordt lid van de ku klux klan als je de juiste club bezoekt. Kan ik ook net zo goed zeggen...
Sure, en zijn ook "mensen voor vrede", en daar zitten ook Moslims tussen. Niet dat de paar overgebleven Christenen in bijv Egypte, Pakistan en Syrie daar veel aan hebben. Niet dat die laatste niet-Moslims in Mosul daar iets aan hadden. Niet dat bijvoorbeeld nu die Ahok in Indonesie daar veel aan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef SecretPret het volgende:
Die moslims zijn geradicalisseerd. Dat zijn andere "moslims" dan die mensen voor vrede. Je gaat me toch niet proberen te vertellen dat elke moslims een terrorist is.
Deze moslim tuig is wel door Rechts naar Nederland toegehaald als goedkoop werktuig.quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?
Ik zat idd aan Monasch te denken. Altijd goed om een en ander bevestigd te zien.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SP, Monasch. Links-conservatief.
Nee, dat is doorgaans de progressieve hoek. En die kan net zo goed rechts zijn. Waarom denk je dat VVD en D'66 zo voor de EU zijn? Open grenzen, minder belasting, flex werken, gunstig voor de economie.quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach. Nederlanders die in andere landen iemand de keel proberen door te snijden halen het nieuws niet eens.quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Onnoman het volgende:
doe een submit danquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef justarandomdude het volgende:
Ik ben op zoek naar ISIS magazine waarin ze oproepen om vrachtwagens in te zetten voor aanslagen. Welke frontpage redacteur leest mee en wil hier een mini-bericht aan besteden op de FP, dan heb je een primeur te pakken.
Op Das erste komen regelmatig regerings en overheidslui aan het woord... Wie zijn die bronnen dan?quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef Greys het volgende:
"Islamitisch gemotiveerde aanslag", zo wordt het door diverse bronnen genoemd aldus de tv verslaggever Nieuwsuur.
Nou rechts heeft letterlijk ook geen antwoord er op.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.
Het is een moslim.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef SecretPret het volgende:
Ik ga straks helemaal tekeer als het gaat om een pool die geen werk kon vinden in polen.
Ja, dat zal de aanslagen stoppen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Wat als we nou dat hele Midden-Oosten, Noord-Afrika en al wat dies meer zij, gewoon met rust laten? Laat ze maar met hun hele flikkerse bende in de sop gaarkoken.
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Deze moslim tuig is wel door Rechts naar Nederland toegehaald als goedkoop werktuig.
... ja en dus stem je maar rechts... die HELEMAAL NIETS aan immigratie gaat doen omdat dat economisch alleen maar beter is voor de werkgevers... nog meer verdringing op de markt en dus nog meer 'hervormingen' die door de strot van Jan Modaal wordt geduwd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.
Om morgen bij alle goed praat shows te horen dat het echt niets met de islam te maken heeftquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef Greys het volgende:
"Islamitisch gemotiveerde aanslag", zo wordt het door diverse bronnen genoemd aldus de tv verslaggever Nieuwsuur.
het europese poppetje klopt niet die moet nog een bijbel hebben...quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef budvar het volgende:
Domme gelul over links en rechts gaat weer nergens over, het gaat over die tyfus moslims die wederom een aanslag hier plegen! Oprotten met die lui, tijd om Europa te bevrijden van het gezwel genaamd islam!
[ afbeelding ]
Is dat al bekend. Bron?quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Greys het volgende:
Kan dat links rechts welles nietes geleuter even in een ander topic?
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef systiepoa het volgende:
Deze kerst naar Parijs, en ook markten daar. Ben ik daar veilig?
Het zal wel weer een 'verwarde man' zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Om morgen bij alle goed praat shows te horen dat het echt niets met de islam te maken heeft
Ik denk dat dat complete schijtgebied compleet kapotnegeren, wel gaat helpen eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dat zal de aanslagen stoppen.
Ik ben 3e generatie turk die op het VWO zit. Ben je trots op mijquote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.
Doe mij zo`n glazen bolquote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef _The_General_ het volgende:
Lekker dan, je gaat 's morgens werken als vrachtwagenchauffeur, je truck wordt gekaapt, je wordt vermoord en dan later ook nog over de hele wereld afgeschilderd als aanslagpleger
Nog steeds blijft rechts Nederland deze mensen binnenhalen puur omdat zij het liefst zo goedkoop mogelijk werktuig willen hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.
Het enige wat ik weet is dat ik PvdA, GroenLinks en D66 nog nooit een kritisch woord heb horen uiten over de islam (niet ''de radicale stroming van de islam'' oftewel het is een klein groepje). VVD is wel eens in de buurt gekomen, maar ook zij durven hun vrijheid niet op te geven. Wilders is de enige die over blijft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is doorgaans de progressieve hoek. En die kan net zo goed rechts zijn. Waarom denk je dat VVD en D'66 zo voor de EU zijn? Open grenzen, minder belasting, flex werken, gunstig voor de economie.
Ja, Trocadero o.a., en enorme mensenmassa's op de been. Dus als er een aanslag komt dan loop je weinig kans.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef systiepoa het volgende:
Zeg, wanneer men hier te pas en te onpas over links praat zonder enig idee te hebben wat het is, moet daar wat van gezegd worden... ik snap dat dat niet helemaal lekker past in die rechtsdraaiende xenofobische circlejerk die NWS is, maar ik vind het van belang.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten ze dit topic dan links, of rechtsom verlaten?
Dat zal weinig uitmaken als er meer dan een miljoen moslims uit die regionen per jaar naar Europa afreizen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat dat complete schijtgebied compleet kapotnegeren, wel gaat helpen eigenlijk.
En jij niet wat progressivisme betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja er wordt zo vaak iemand neergestoken, met een vrachtwagen op een meute mensen inrijden is nog enigszins uniek.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach. Nederlanders die in andere landen iemand de keel proberen door te snijden halen het nieuws niet eens.
Lijkt me vrij evident, Poolse eigenaar krijgt al sinds 16:00 uur geen contact meer met zijn Poolse chauffeur. Polen staan nu over het algemeen niet bekend als militante aanslagplegers!quote:
overal breaking news, ik denk grootste aanslag in tijden in Duitsland, tijdens kerst.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor IS moet die aanslag "mislukt" zijn "maar" 9 doden...
Nice had er 86
Kans dat jij zo aanslag mee gaat maken is zeer klein.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef systiepoa het volgende:
Wel nog 50+ gewonden, je weet niet hoe dat gaat oplopen nog. Maar voorlopig lijkt de schade mee te vallen al is elke dode er 1 teveel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nice had er 86
Heeft goed gewerkt ja. Met als gevolg een aantal vliegtuigen in gebouwen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat dat complete schijtgebied compleet kapotnegeren, wel gaat helpen eigenlijk.
Noem dat maar nicequote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nice had er 86
Mooie tijd om het stop te zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zal weinig uitmaken als er meer dan een miljoen moslims uit die regionen per jaar naar Europa afreizen.
Juist wel... daarom weet ik dat dat zowel rechts als links ingevuld wordt... zie D'66, zie VVD.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En jij niet wat progressivisme betekent.
Ik stem PVV en als mensen eens buiten hun haat om naar de PVV keken zagen ze dat de PVV erg links is, behalve het asielbeleid.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja en dus stem je maar rechts... die HELEMAAL NIETS aan immigratie gaat doen omdat dat economisch alleen maar beter is voor de werkgevers... nog meer verdringing op de markt en dus nog meer 'hervormingen' die door de strot van Jan Modaal wordt geduwd.
En allemaal omdat men boos is op 'de moslims'.
Echt, dit land verdient niet anders.
Waarom ben jij je toch constant aan het verdedigen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist wel... daarom weet ik dat dat zowel rechts als links ingevuld wordt... zie D'66, zie VVD.
En andersom koppel je er geen consequenties aan? Dan ga je gewoon weer vol in op het verdedigen van religie?quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef SecretPret het volgende:
Ik ga straks helemaal tekeer als het gaat om een pool die geen werk kon vinden in polen.
Gast relax.. wat snap je niet aan die twee smileys..?quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg, wanneer men hier te pas en te onpas over links praat zonder enig idee te hebben wat het is, moet daar wat van gezegd worden... ik snap dat dat niet helemaal lekker past in die rechtsdraaiende xenofobische circlejerk die NWS is, maar ik vind het van belang.
+100quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef budvar het volgende:
Domme gelul over links en rechts gaat weer nergens over, het gaat over die tyfus moslims die wederom een aanslag hier plegen! Oprotten met die lui, tijd om Europa te bevrijden van het gezwel genaamd islam!
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik ben 3e generatie turk die op het VWO zit. Ben je trots op mij
Ja, hij zou ook in zijn eentje vertrokken zijn, dus zonder een tweede persoon in de cabine en was op weg naar Italië.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Montelly het volgende:
In de cabine van de Poolse vrachtwagen werd het lijk gevonden van een man, mogelijk de bijrijder, zei de politie. Poolse media meldden echter dat het mogelijk om de oorspronkelijke chauffeur gaat. Vanaf ongeveer 16.00 uur zou er geen contact meer met hem mogelijk zijn geweest, berichtte de Berliner Zeitung. De media speculeerden dat de man mogelijk is overvallen.
Denk dat Poolse vrachtwagen gekaapt is door haatbaard, chauffeur is omgelegd en zodoende in publiek is ingerenden.
Geen idee. De nieuwsuur man had het over "er was hier net een korte geïmproviseerde persconferentie, men kon nog niks bevestigen over de dader maar diverse bronnen hier spreken over een islamitisch gemotiveerde aanslag".quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Op Das erste komen regelmatig regerings en overheidslui aan het woord... Wie zijn die bronnen dan?
Ach wat is 20 of 50 gewonden op de bevolkin'g van berlijn, laat staan Duitsland. Gaat meer om het gevoel van onveiligheid dat het geeft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel nog 50+ gewonden, je weet niet hoe dat gaat oplopen nog. Maar voorlopig lijkt de schade mee te vallen al is elke dode er 1 teveel.
Omdat 'LINKS' steevast in dit soort discussies gebruikt wordt zonder dat men weet waar het over gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom ben jij je toch constant aan het verdedigen?
Mooi.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik ben 3e generatie turk die op het VWO zit. Ben je trots op mij
De VVD is juist pro-jihad. Zij zijn begonnen met het werven uit moslimlanden. Anno 2016 zet het kabinet van de VVD de grenzen met Syrie open.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef ccs het volgende:
Janken over extremistische moslims terwijl het westen zaken doet met Saudi-Arabië en wahabitische rebellen in Syrië militair en financieel ondersteunt. Maar de VVD gaat dat nu echt allemaal veranderen hoor!!!
Je zegt hier nu dus dat je een hypocriet bent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef SecretPret het volgende:
De PVV zit er niet voor jouw belangen. Waarom denk je dat ze door Israël gesponsord worden? Omdat Israël zo begaan is met de modale autochtone Nederlander?quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik PvdA, GroenLinks en D66 nog nooit een kritisch woord heb horen uiten over de islam (niet ''de radicale stroming van de islam'' oftewel het is een klein groepje). VVD is wel eens in de buurt gekomen, maar ook zij durven hun vrijheid niet op te geven. Wilders is de enige die over blijft.
Als dat probleem is opgelost kunnen we het weer een keer over normale dingen als sociale zekerheid hebben.
Hier heb je de link, kun jij of iemand anders een submit doenquote:
Dit dus! Triest dat hij bij voorbaat al als (mede)aanslagpleger wordt neergezet in de media.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij zou ook in zijn eentje vertrokken zijn, dus zonder een tweede persoon in de cabine en was op weg naar Italië.
Dat is helemaal geen primeur en was al lang bekend.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef justarandomdude het volgende:
SUBMIT SNEL!!! dit is een primeur!!! Alle journalisten zitten te slapen!
Nou....misschien nog even een uurtje studeren...quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat 'links' is en ik ben het er nog vaak mee eens ook.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat 'LINKS' steevast in dit soort discussies gebruikt wordt zonder dat men weet waar het over gaat.
Welke aannames?quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat 'links' is en ik ben het er nog vaak mee eens ook.
Maar die aannames man, doe dat gewoon niet.
Gezellig, dankzij Merkel. Wanneer komt Merket voor het Internationale Strafrechthof te Den Haag?quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij zou ook in zijn eentje vertrokken zijn, dus zonder een tweede persoon in de cabine en was op weg naar Italië.
Klopt, al dat gejank over linkse partijen hier. Terwijl de VVD lekker goedkoop werkvolk wil voor de elite en de maatschappelijke kosten op rest van de Nederlanders afschuift.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD is juist pro-jihad. Zij zijn begonnen met het werven uit moslimlanden. Anno 2016 zet het kabinet van de VVD de grenzen met Syrie open.
Juist de VVD is pro-jihad.
ik bedoelde stad Nice in Frankrijkquote:
Zeker weten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben zo verdrietig.. Ga ik nog veel van dit soort ellende zien in mijn leven?
Vooralsnog denk ik persoonlijk dat het zo gegaan moet zijn. Vrachtwagen is gekaapt en beste polski chauffeur is vermoord in vrachtwagen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja want mensen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is dat voor een ziek document zeg..quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Hier heb je de link, kun jij of iemand anders een submit doen
https://azelin.files.wordpress.com/2016/11/rome-magazine-3.pdf
Pagina 9 of 10 is het.
SUBMIT SNEL!!! dit is een primeur!!! Alle journalisten zitten te slapen!
quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat 'LINKS' steevast in dit soort discussies gebruikt wordt zonder dat men weet waar het over gaat.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef NoNickOne het volgende:
Klopt. De VVD verzorgt de jihad. Links beschermt de jihad enkel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef ccs het volgende:
[..]
Klopt, al dat gejank over linkse partijen hier. Terwijl de VVD lekker goedkoop werkvolk wil voor de elite en de maatschappelijke kosten op rest van de Nederlanders afschuift.
Lijkt waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik persoonlijk dat het zo gegaan moet zijn. Vrachtwagen is gekaapt en beste polski chauffeur is vermoord in vrachtwagen.
Israel is inderdaad gebaat bij een minimale inmenging van de Islam in het westen. Onze belangen behartigen zij dus eveneens.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef ccs het volgende:
[..]
De PVV zit er niet voor jouw belangen. Waarom denk je dat ze door Israël gesponsord worden? Omdat Israël zo begaan is met de modale autochtone Nederlander?
Ze dragen het enige correcte standpunt uit over de Islam.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef ccs het volgende:
[..]
De PVV zit er niet voor jouw belangen. Waarom denk je dat ze door Israël gesponsord worden? Omdat Israël zo begaan is met de modale autochtone Nederlander?
Uhm ja?quote:
Hoe kan je nou op een partij stemmen met halve A4 als agendapunten en letterlijk niks voor elkaar gaat krijgen. Een stem op PVV is gewoon een weggegooid.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik stem PVV en als mensen eens buiten hun haat om naar de PVV keken zagen ze dat de PVV erg links is, behalve het asielbeleid.
In principe is het simpel, de grootste uitdaging de komende 25 jaar in Nederland en Europa is de groeiende islamisering en ik stem op de partij welke dit wil aanpakken en de islam wil verbieden in Europa.
Je geschreeuw helpt er niets bij, ik stem gewoon PVV bij gebrek aan beter in maart.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je zegt hier nu dus dat je een hypocriet bent.
Ja, miljarden per jaar aan Israel geven en duizenden soldaten in S-Arabië stationeren is "negeren"...quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heeft goed gewerkt ja. Met als gevolg een aantal vliegtuigen in gebouwen.
Het gaat op das erste inmiddels over allerlei ander nieuws.. dus er is weinig te melden.. ze hebben allemaal directe lijnen naar mensen die bij de bronnen zijn die er iets over kunnen zeggen, niemand schijnt er veel haast mee te hebben..quote:Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. De nieuwsuur man had het over "er was hier net een korte geïmproviseerde persconferentie, men kon nog niks bevestigen over de dader maar diverse bronnen hier spreken over een islamitisch gemotiveerde aanslag".
Nul zekerheid dus. Ben ook benieuwd naar die bronnen.
Klinkt aannemelijk, vond het al raar dat die "bijrijder" dood zou zijn, zou alleen kunnen door schoten van de politie, maar daar is niets over gezegd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Montelly het volgende:
In de cabine van de Poolse vrachtwagen werd het lijk gevonden van een man, mogelijk de bijrijder, zei de politie. Poolse media meldden echter dat het mogelijk om de oorspronkelijke chauffeur gaat. Vanaf ongeveer 16.00 uur zou er geen contact meer met hem mogelijk zijn geweest, berichtte de Berliner Zeitung. De media speculeerden dat de man mogelijk is overvallen.
Denk dat Poolse vrachtwagen gekaapt is door haatbaard, chauffeur is omgelegd en zodoende in publiek is ingerenden.
Ja op papier is de PVV links... maar kijk even naar hun stemgedrag de afgelopen jaren. KNOEPERRECHTS.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik stem PVV en als mensen eens buiten hun haat om naar de PVV keken zagen ze dat de PVV erg links is, behalve het asielbeleid.
In principe is het simpel, de grootste uitdaging de komende 25 jaar in Nederland en Europa is de groeiende islamisering en ik stem op de partij welke dit wil aanpakken en de islam wil verbieden in Europa.
Je geschreeuw helpt er niets bij, ik stem gewoon PVV bij gebrek aan beter in maart.
Amen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even doorheen gelezen, maar behoorlijk ziek jaquote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ziek document zeg..
ISIS magazine issue 3 (van de vier uitgebracht in september, oktober, november en december)quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ziek document zeg..
Waarom is Georgië, Armenië en Rusland rood gekleurd hier?quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef budvar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijgt het huidige kabinet wel voor elkaar dan? Die unanieme stem op het oekraine verdrag was ook niet zo unaniem als ze zeggen, Nederland telt niet eens mee in Europa man.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op een partij stemmen met halve A4 als agendapunten en letterlijk niks voor elkaar gaat krijgen. Een stem op PVV is gewoon een weggegooid.
Hehe, nee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja?
Leg uit: wat heeft politiek links te maken met a) moslims, b) moslims die aanslagen plegen en c) massaimmigratie?
Leg uit.
Komen ze er nu pas achter. Naief volk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
media weet al iets blijkbaar
[ afbeelding ]
Mag dat in POL?quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat krijgt het huidige kabinet wel voor elkaar dan? Die unanieme stem op het oekraine verdrag was ook niet zo unaniem als ze zeggen, Nederland telt niet eens mee in Europa man.
Je mag hier niets van de Volkskrant plaatsen. Is verboden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
media weet al iets blijkbaar
[ afbeelding ]
Ja. Hoort erbij als je veel religekkies importeert.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, vond het al raar dat die "bijrijder" dood zou zijn, zou alleen kunnen door schoten van de politie, maar daar is niets over gezegd.
http://www.morgenpost.de/(...)rmutet-Anschlag.htmlquote:Der zweite Insasse wurde vor Ort von Einsatzkräften der Polizei und Feuerwehr überwältigt. Er soll inzwischen gestorben sein.
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Israel is inderdaad gebaat bij een minimale inmenging van de Islam in het westen. Onze belangen behartigen zij dus eveneens.
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, miljarden per jaar aan Israel geven en duizenden soldaten in S-Arabië stationeren is "negeren"...
Ja, dat zou je kunnen concluderen uit wat nu langzaam bekend wordt idd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik persoonlijk dat het zo gegaan moet zijn. Vrachtwagen is gekaapt en beste polski chauffeur is vermoord in vrachtwagen.
De "oplossingen" die de PVV aandraagt kunnen helemaal niet, tenzij je ons land compleet van de rest van de wereld isoleert en verandert in een politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Man man man....quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Vrouwen zijn links, mannen zijn rechts.
Jawel hoor, antwoorden genoeg alleen staan die sommige mensen niet aan en dan roepen ze dat ze geen oplossingen hebben. Grenzen dicht en deislamisering van de samenleving vind ik goed. Controleer moslims maar meer, gevoelens en politieke correctheid mogen geen belemmering zijn zodra er doden vallen in naam van een sprookjesboek gebaseerd op een oorlogszuchtige ideologie.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nou rechts heeft letterlijk ook geen antwoord er op.
Ja die plaatste ik, die tweets zijn van de echte politie..quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
Er waren toch tweets van de Duitse politie (of waren die niet van hen?) dat de bijrijder door schoten ná de aanslag om het leven was gekomen? En nu is ie ineens dood gevonden in de cabine? Of verzin ik dat van die schoten nu ter plekke?Dacht het gelezen te hebben.
Morgen valt Nederlands uit. Maar ik weet zelf heus wel wat het betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel. Vraag morgen maar aan je lerares Nederlands wat hypocriet betekent.
Nee want die partij bestaat niet. Dat is de politiek in een notendop.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?
tja het hoort er ook een beetje bij als je in het interbellum leeftquote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja. Hoort erbij als je veel religekkies importeert.
Spuit 11.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef SugeLucky het volgende:
Misschien even wachten tot er naar buiten gebracht wordt wie de dader is. Al dat gespeculeer heeft verder niemand wat aan.
Je weet dat het waar is.quote:
Het is een misverstand om te denken dat je met stemmen op de 'gevestigde' partijen je stem niet weggooit.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op een partij stemmen met halve A4 als agendapunten en letterlijk niks voor elkaar gaat krijgen. Een stem op PVV is gewoon een weggegooid.
Ik weet dat het waar is dat jij geen flauw benul hebt wat rechts en links inhouden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is.
Geen idee, maar het zijn zover ik weet geen moslimlanden maar bij Europa horen ze wmb ook niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom is Georgië, Armenië en Rusland rood gekleurd hier?
Ah het AD zoekt het persoonlijke verhaal weer op zoals gebruikelijkquote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)mijn-benen~a7a6e302/
Om kwart voor acht, een half uur voor de truck opdoemde, stonden we nog te genieten op de kerstmarkt. Zo mooi, zo sfeervol. Ik kan niet bevatten wat voor chaos er direct daarna ontstond. Ik sta te trillen op mijn benen. Want alleen doordat de Gedächtniskirche gesloten was, zijn we eerder terug naar het hotel gegaan. Anders waren Stefan en ik daar gewoon geweest.
![]()
Klopt, ik had ook al vrij snel meegekregen dat er wel degelijk schoten zijn gehoord, maar op wie ze dan geschoten hebben is onduidelijk. Als die getuigenis dan op waarheid was gebaseerd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
Er waren toch tweets van de Duitse politie (of waren die niet van hen?) dat de bijrijder door schoten ná de aanslag om het leven was gekomen? En nu is ie ineens dood gevonden in de cabine? Of verzin ik dat van die schoten nu ter plekke?Dacht het gelezen te hebben.
Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk legend voelt nu. Het komt wel erg dichtbij.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Om kwart voor acht, een half uur voor de truck opdoemde, stonden we nog te genieten op de kerstmarkt. Zo mooi, zo sfeervol. Ik kan niet bevatten wat voor chaos er direct daarna ontstond. Ik sta te trillen op mijn benen. Want alleen doordat de Gedächtniskirche gesloten was, zijn we eerder terug naar het hotel gegaan. Anders waren Stefan en ik daar gewoon geweest.
![]()
Ok, het was dus niet de vermoorde Poolse chauffeur.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
http://www.morgenpost.de/(...)rmutet-Anschlag.html
Ah, ja, toch. Dank!quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben weg hier.. hoor het morgen wel..
[..]
Ja die plaatste ik, die tweets zijn van de echte politie..
Lees hier terug..
https://twitter.com/PolizeiBerlin_E
Duitse burgers stemmen op de partijen die dit mogelijk maken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?
Bovendien, is Duitsland daar schuldig aan? Duitse burgers?
Je hebt een compleet onhoudbaar standpunt.
Met IS? Zeg jij nu dat IS met vliegtuigen in het WTC is gevlogen? Moeite om je eigen posts te lezen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?
Bovendien, is Duitsland daar schuldig aan? Duitse burgers?
Je hebt een compleet onhoudbaar standpunt.
Heel de PVV discussie hoort in POL.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag dat in POL?
Past hier niet echt imho.
Jawel, dat stelde ik in de voorgaande post namelijk al. Jij hebt er volgens mij geen benul van.quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat het waar is dat jij geen flauw benul hebt wat rechts en links inhouden.
Ja, dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jawel, dat stelde ik in de voorgaande post namelijk al. Jij hebt er volgens mij geen benul van.
Nee, jij zegt dat het allemaal met elkaar te maken heeft schijnbaar.quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Met IS? Zeg jij nu dat IS met vliegtuigen in het WTC is gevlogen? Moeite om je eigen posts te lezen?
De politie vraagt precies om die reden om niet te speculeren..quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ja, toch. Dank!
Benieuwd waar dat verhaal van dat dood gevonden in cabine dan nou ineens weer vandaan komt.
Zoals DENK?quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?
Speculatie vanuit Polen denk ik. Als de Duitse versie tenminste klopt en de man inderdaad overmeesterd was...quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ja, toch. Dank!
Benieuwd waar dat verhaal van dat dood gevonden in cabine dan nou ineens weer vandaan komt.
Ja, maar om ál die posts te quoten ging me wat ver.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel de PVV discussie hoort in POL.
Ach hier gaan we weer, nog even een interview van iemand die daar vorige week op een Dixie heeft zitten schijten en de vernederlandsing van buitenlands nieuws heeft weer plaatsgevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islam Wilders dat juist verwijten.quote:
Geniaal.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Voor tijdens het journaal zo om 23:10 uur
[ afbeelding ]
Als je niet weet wat Bin Laden's motivatie was, ga je dan eerst eens inlezen...quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het allemaal met elkaar te maken heeft schijnbaar.
De vliegtuigen in New York zijn zeker ook omdat er wat soldaatjes in SA rondliepen?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islamiet dat juist verwijten.
Links
Dat was een lokwoordjequote:
quote:Op maandag 19 december 2016 23:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dat was een lokwoordje
Oftopic vraag.quote:
Oh, dat weet ik heel goed. Daar deed hij helemaal niet moeilijk over. Weet jij ook wat zijn motivatie was voor Bali?quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je niet weet wat Bin Laden's motivatie was, ga je dan eerst eens inlezen...
quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islam Wilders dat juist verwijten.
Links
Behoorlijk... je bent al een geitenwollensok zodra je inlogtquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
Heb jij het gevoel niet dat het hier op FOK langzaam naar stormfront light is veranderd?
dit dus helaas.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
Heb jij het gevoel niet dat het hier op FOK langzaam naar stormfront light is veranderd?
Medelanders die ook de religie van de liefde en vrede aanhangen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er doden vallen en het eerste waar een merendeel aan denkt hoe we het een groep medelanders zo zuur mogelijk kunnen maken, inclusief alle strategiën daartoe. En dan wel een groep medelanders die niets gedaan hebben.
Nee, dat is de gehele samenleving. Heel Europa verrechtst.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Aanslag of ongeluk is nog niet duidelijk...
ZUCHT.... dat is niet rechts...quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, dat is de gehele samenleving. Heel Europa verrechtst.
Het lijkt me niet dat je bij een ongeluk van deze proporties gaat vluchten... je weet dat je een klopjacht krijgt. Maargoed, niets bevestigd nog...quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Lijkt mij niet dat je dood gaat van die aanrijdingen, waarschijnlijk gekaapt die truck en de daadwerkelijke bestuurder van de truck vermoord?quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Politiewoordvoerder nu live:
Nog steeds 9 doden 50 gewonden, ook zwaargewonden dus aantallen kunnen nog veranderen..
Er is een dode uit de cabine gehaald door reddingsmedewerkers, er is ook een verdachte opgepakt, maar niet zeker of hij er iets mee te maken heeft..
Of de inzittende door iets anders dan het ongeluk om het leven is gekomen is niet duidelijk..
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Medelanders die ook de religie van de liefde en vrede aanhangen?
dan is dus jouw antwoord... ja i.p.v. nee. Maar goed.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de diversiteitsmensen. Alsof ze het er om gedaan hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is niet rechts? Vreemdelingenhaat?quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZUCHT.... dat is niet rechts...
...
man man man
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbak. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behoorlijk... je bent al een geitenwollensok zodra je inlogt
Niet gelezenquote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Ik wil even iets mededelen voordat ik ga slapen:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren.
Btw. Ik ben zelf geen moslim
*voor de mensen die zich aangesproken voelen.
Welterusten
Overal waar moslims zich nestelen ontstaat die dikke lijn. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, het is al laat, gaat in uw mand.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren.
Welterusten
Wat naief. Religie is al achterlijk maar de islam al helemaal in onze Westerse cultuurquote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.
Samen met alle goedpraters, ontkenners en ander links gespuis.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.
Toevalquote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef matthijst het volgende:
Ho Ho, dit is geen islam. Dit was 1 gek en heeft echt niks met het geloof te maken.
Ja OK, het was wel een moslim, maar dat is toeval. Bedoel: zeg nou zelf, hoeveel aanslagen worden er nou in het westen gepleegd door moslims...
Toe leg uit...quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is niet rechts? Vreemdelingenhaat?
Euh ok dan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.
Dat is sinds de fantastische 'fortuynistische revolte' al zo; alles de schuld van links..quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbank. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.
Het hele gelul over links en rechts verbaast mij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbank. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.
Het zandbank? Was het een moslim die jou uitschold?quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Klein.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe leg uit...
Je wil een groot sterk leger...
Je wil een grote douane macht...
Wat heb je daar voor nodig, een grote of een kleine overheid?
Uhm, die medelanders schieten meteen in de verdediging als je het vermoeden uit dat de dader een moslim is. Dat mag je niet zeggen, want zij zijn ook moslim en zij vieren ook kerst, dus tsjaquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er doden vallen en het eerste waar een merendeel aan denkt hoe we het een groep medelanders zo zuur mogelijk kunnen maken, inclusief alle strategiën daartoe. En dan wel een groep medelanders die niets gedaan hebben.
watquote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe leg uit...
Je wil een groot sterk leger...
Je wil een grote douane macht...
Wat heb je daar voor nodig, een grote of een kleine overheid?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je bij een ongeluk van deze proporties gaat vluchten... je weet dat je een klopjacht krijgt. Maargoed, niets bevestigd nog...
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je dood gaat van die aanrijdingen, waarschijnlijk gekaapt die truck en de daadwerkelijke bestuurder van de truck vermoord?
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:30:18Bitte helfen Sie uns. Bleiben Sie zu Hause & verbreiten Sie keine Gerüchte. Folgen Sie uns hier für wichtige Infosl. #Breitscheidplatz reageer retweet
Lief jong, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn, zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Welterusten
ah een vrouw met een meningquote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef Revanches het volgende:
Stormfront erbij halen, triest. Kom gewoon met inhoudelijke punten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |