Jou uitzetten.quote:
AHA! De Duitse staat doet een beetje de Franse overheid na: false flags plegen en dan de vrijheid inperken!quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
Nogmaals voor wie het gemist heeft. State of Emergency in Berlijntwitter:alauraschneider twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:21:15Berlin has declared state of terror, security at all airports increased. State of catastrophe declared at biggest Berlin hospital Charité. reageer retweet
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GAST... je weet niet eens wat LINKS betekent.
Jij wordt lid van de ku klux klan als je de juiste club bezoekt. Kan ik ook net zo goed zeggen...quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat worden ze wel als ze de juiste moskee bezoeken.
Niveau is om te janken inderdaad... en dan straks weer zeiken dat er geen werk is.quote:Op maandag 19 december 2016 22:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand op Fok die zijn hersens gebruikt. Het lijk hier soms op een stormfront light forum wel.
Goede timing van Het Nieuwsbladtwitter:Nieuwsblad_be twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:30:07Bezoekje aan de kerstmarkt? Zoveel calorieën zitten er in de klassiekers https://t.co/pE49VwPimi #nieuwsblad https://t.co/vozMOb06A5 reageer retweet
Lid van de PVV na genoeg aanslagenquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jij wordt lid van de ku klux klan als je de juiste club bezoekt. Kan ik ook net zo goed zeggen...
Sure, en zijn ook "mensen voor vrede", en daar zitten ook Moslims tussen. Niet dat de paar overgebleven Christenen in bijv Egypte, Pakistan en Syrie daar veel aan hebben. Niet dat die laatste niet-Moslims in Mosul daar iets aan hadden. Niet dat bijvoorbeeld nu die Ahok in Indonesie daar veel aan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef SecretPret het volgende:
Die moslims zijn geradicalisseerd. Dat zijn andere "moslims" dan die mensen voor vrede. Je gaat me toch niet proberen te vertellen dat elke moslims een terrorist is.
Deze moslim tuig is wel door Rechts naar Nederland toegehaald als goedkoop werktuig.quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?
Ik zat idd aan Monasch te denken. Altijd goed om een en ander bevestigd te zien.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SP, Monasch. Links-conservatief.
Nee, dat is doorgaans de progressieve hoek. En die kan net zo goed rechts zijn. Waarom denk je dat VVD en D'66 zo voor de EU zijn? Open grenzen, minder belasting, flex werken, gunstig voor de economie.quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Links is toch die groep die de Islam goed praat? Hoeveel meer moet je nog weten alvorens hen af te keuren?
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach. Nederlanders die in andere landen iemand de keel proberen door te snijden halen het nieuws niet eens.quote:Op maandag 19 december 2016 22:42 schreef Onnoman het volgende:
een aanslag is doodnormaal geworden.. de NOS vindt het iig niet nodig om de reguliere uitzending te schrappen
doe een submit danquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef justarandomdude het volgende:
Ik ben op zoek naar ISIS magazine waarin ze oproepen om vrachtwagens in te zetten voor aanslagen. Welke frontpage redacteur leest mee en wil hier een mini-bericht aan besteden op de FP, dan heb je een primeur te pakken.
Op Das erste komen regelmatig regerings en overheidslui aan het woord... Wie zijn die bronnen dan?quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef Greys het volgende:
"Islamitisch gemotiveerde aanslag", zo wordt het door diverse bronnen genoemd aldus de tv verslaggever Nieuwsuur.
Nou rechts heeft letterlijk ook geen antwoord er op.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.
Het is een moslim.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef SecretPret het volgende:
Ik ga straks helemaal tekeer als het gaat om een pool die geen werk kon vinden in polen.
Ja, dat zal de aanslagen stoppen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Wat als we nou dat hele Midden-Oosten, Noord-Afrika en al wat dies meer zij, gewoon met rust laten? Laat ze maar met hun hele flikkerse bende in de sop gaarkoken.
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Deze moslim tuig is wel door Rechts naar Nederland toegehaald als goedkoop werktuig.
... ja en dus stem je maar rechts... die HELEMAAL NIETS aan immigratie gaat doen omdat dat economisch alleen maar beter is voor de werkgevers... nog meer verdringing op de markt en dus nog meer 'hervormingen' die door de strot van Jan Modaal wordt geduwd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jawel, met veel opvattingen ben ik links, als het aankomt op de zorgstaat, ouderen etc. Alleen één van de belangrijkste punten ben ik rechts en dat is het immigratie beleid. Links heeft daar geen oplossingen voor behalve pappen en nathouden.
Om morgen bij alle goed praat shows te horen dat het echt niets met de islam te maken heeftquote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef Greys het volgende:
"Islamitisch gemotiveerde aanslag", zo wordt het door diverse bronnen genoemd aldus de tv verslaggever Nieuwsuur.
het europese poppetje klopt niet die moet nog een bijbel hebben...quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef budvar het volgende:
Domme gelul over links en rechts gaat weer nergens over, het gaat over die tyfus moslims die wederom een aanslag hier plegen! Oprotten met die lui, tijd om Europa te bevrijden van het gezwel genaamd islam!
[ afbeelding ]
Is dat al bekend. Bron?quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Greys het volgende:
Kan dat links rechts welles nietes geleuter even in een ander topic?
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef systiepoa het volgende:
Deze kerst naar Parijs, en ook markten daar. Ben ik daar veilig?
Het zal wel weer een 'verwarde man' zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Om morgen bij alle goed praat shows te horen dat het echt niets met de islam te maken heeft
Ik denk dat dat complete schijtgebied compleet kapotnegeren, wel gaat helpen eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dat zal de aanslagen stoppen.
Ik ben 3e generatie turk die op het VWO zit. Ben je trots op mijquote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.
Doe mij zo`n glazen bolquote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef _The_General_ het volgende:
Lekker dan, je gaat 's morgens werken als vrachtwagenchauffeur, je truck wordt gekaapt, je wordt vermoord en dan later ook nog over de hele wereld afgeschilderd als aanslagpleger
Nog steeds blijft rechts Nederland deze mensen binnenhalen puur omdat zij het liefst zo goedkoop mogelijk werktuig willen hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Oudere generatie Turken zijn niet het probleem. Jongere generatie is stukken radicaler.
Het enige wat ik weet is dat ik PvdA, GroenLinks en D66 nog nooit een kritisch woord heb horen uiten over de islam (niet ''de radicale stroming van de islam'' oftewel het is een klein groepje). VVD is wel eens in de buurt gekomen, maar ook zij durven hun vrijheid niet op te geven. Wilders is de enige die over blijft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is doorgaans de progressieve hoek. En die kan net zo goed rechts zijn. Waarom denk je dat VVD en D'66 zo voor de EU zijn? Open grenzen, minder belasting, flex werken, gunstig voor de economie.
Ja, Trocadero o.a., en enorme mensenmassa's op de been. Dus als er een aanslag komt dan loop je weinig kans.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef systiepoa het volgende:
Deze kerst naar Parijs, en ook markten daar. Ben ik daar veilig?
Zeg, wanneer men hier te pas en te onpas over links praat zonder enig idee te hebben wat het is, moet daar wat van gezegd worden... ik snap dat dat niet helemaal lekker past in die rechtsdraaiende xenofobische circlejerk die NWS is, maar ik vind het van belang.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten ze dit topic dan links, of rechtsom verlaten?
Dat zal weinig uitmaken als er meer dan een miljoen moslims uit die regionen per jaar naar Europa afreizen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat dat complete schijtgebied compleet kapotnegeren, wel gaat helpen eigenlijk.
En jij niet wat progressivisme betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja er wordt zo vaak iemand neergestoken, met een vrachtwagen op een meute mensen inrijden is nog enigszins uniek.quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach. Nederlanders die in andere landen iemand de keel proberen door te snijden halen het nieuws niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |