quote:Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:43:44I have never seen a thin person drinking Diet Coke. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:50:46Many people have said I’m the world’s greatest writer of 140 character sentences. reageer retweet
Ja en Bush en Clinton zijn politici, die denken in 90% van de gevallen aan hun carriere. Of het feit dat ze die media ook weer eens nodig hebben. Volgens mij interesseert dat hem niet. En Twiiert hij zelf wel ik vraag me af of iemand als Trump daar tijd voor heeft terwijl hij er ook iemand voor kan aannemen.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch heel gebruikelijk? Bush heeft ook te maken gehad met hertellingen in Florida, en Hillary ligt al een paar decennia constant onder vuur bij de media.
Oh jawel hoor. Je moet eens in de wereld rondkijken wat (blanke) mannen die geboren worden met miljoenen op hun bankrekening kunnen bereiken zonder veel intelligentie, zelfbeheersing of empathie naar anderen toe. Juist de empathieloze mensen onder ons kunnen keihard misbruik maken van anderen. Trump is sluw. Dat moet je hem nageven. Tientallen jaren in het schimmige vastgoedwereldje en in de wondere wereld van het entertainment.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:47 schreef KrappeAuto het volgende:
Kom op, zeg. Je hebt je een beetje gek laten maken door de linkse media. Iemand als Trump bereikt niet wat hij heeft bereikt zonder goede emotionele balans en zelfbeheersing. Denk dat hij straks veel mensen gaat verrassen.
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Lees een paar boeken over hem en je ziet echter dat hij altijd onder de hoede was van zijn familie en gebruik kon maken van de schimmige netwerkjes, dat het mis ging zodra hij zichzelf met de zaken ging bemoeien en het niet overliet aan zijn CEO's.
En welke boeken zijn dat dan? Die boeken waaraan hij medewerking heeft gegeven of degene zonder zijn medewerking en het moesten doen met '2nd/3rd hand info'? En welke voorbeelden kan jij noemen van die zaken?
Dat hij op een paar juiste beslissingen op het juiste moment na vooral verkeerde beslissingen neemt en hij daardoor failliet ging.
Gezien zijn financial disclosure form die officieel bij de overheid bekend is en publiekelijk te zien is, zijn de juiste beslissingen en het aantal succesvolle projecten/bedrijven nog altijd vele malen groter dan het verhaal van begin jaren 90 nadat de vastgoedwereld een moeilijke tijd had.
Zijn redding is zijn naamsbekendheid geweest en daar teert hij nu op. De tientallen Trump-objecten waaraan hij slechts zijn naam heeft gelicenseerd. En het feit dat ie extreem weinig (of geen) belasting hoeft te betalen dankzij de fiscale truukjes.
Maar je noemde hem toch niet intelligent? Lijkt me geweldig, veel binnenharken, weinig afdragen. Nieuwe gebouwen die al in de steigers staan op dit moment.[i][/b]
Mensen moeten eens beginnen met objectief naar hem te kijken en de interviews te lezen van de mensen die jaren om hem heen zijn geweest (zijn biografen bijv.).
[b][i]Laat me raden. De co-auteur van 'the art of the deal'? De man die royalties nam, een 2e boek met Trump in de pijplijn had en nooit een kik gaf, behalve toen het duidelijk werd dat het zou gaan tussen Hillary en Trump. De man die zijn op-ed in de NYT begon met 'As a Liberal'.
Maar hij is en blijft gewoon een niet al te intelligente doch sluwe impulsieve narcist die geen tegenspraak duldt, weinig tot geen gevoel voor humor heeft (je ziet hem zelden spontaan lachen, bijna altijd is het het truukje, de grimas).
Hij mag dan sluw en een narcist zijn, maar niemand weet wat zijn intelligentie is. Dat is leuk geleuter voor de oppositie, maar vrij zinloos. Humor? Youtube staat er vol mee. De man neemt zichzelf helemaal niet zo serieus, 40 jaar in de spotlights, talloze cameos en momenten.
Natuurlijk is het een slimme truuk om tweets de wereld in te sturen waar ophef over komt zodat dingen die werkelijk ophef verdienen naar de achtergrond verdwijnen, maar je ziet ook dat hij het allemaal meent, zijn eigen gedrag/gedachten projecteert op anderen en vooral liegt. Heel vaak en overal. Waarom? Omdat op dat moment in dat gezelschap de mensen dat willen horen. Sluwheid. En zijn narcistische stoornis: het onvermogen om iets te laten liggen als het aan zijn gevoel voor eigenwaarde komt. Nooit je ongelijk toegeven en daardoor volharden in alles wat je zegt en doet. Of het gewoon negeren.
Ja, of het heeft hem gebracht waar hij nu is. Never change a winning strategy. In zijn boeken heeft ie nog wel leuk advies over hoe je de media moet bespelen. Wat waren de kritieken ook alweer? Ohja, hij krijgt gratis airtime zonder te investeren en journalisten klagen steeds over hoe ze in de maling genomen worden.
twitter:megtirrell twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 18:57:3719 Democratic senators write President-Elect Trump asking for help bringing down drug prices, including allowing HHS to negotiate https://t.co/uctCEJzWXH reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Nou, onder andere was hij docent aan een universiteit, advocaat, lid van de senaat van Illinois, senator in het huis van afgevaardigden en jarenlang organisatorisch actief in de zwarte gemeenschap. Enige politieke ervaring kan je hem dus niet ontzeggen.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:31 schreef SeLang het volgende:
Toch vind ik het bizar dat Trump al is afgefakkeld voordat hij überhaupt als president is ingehuldigd terwijl Obama met minder credentials (wat had die eigenlijk bereikt voordat hij president werd?) als de messias werd binnengehaald en binnen een maand na aantreden een Nobelprijs kreeg op basis van huidskleur. (Het siert hem ook niet dat hij die prijs aannam, maar dat terzijde)
Als je zijn kabinet tot nu toe ziet heb ik daar bijzonder weinig vertrouwen in.quote:Misschien brengt Trump's onorthodoxe manier van werken wel de verfrissende "hope" en "change" die Obama beloofde maar nooit waarmaakte. Je weet het niet... Sowieso is dit gewoon de president voor de komende 4 jaar.
Ik wil ook wel eens wat, maar van een regering waarvan het devies vooral 'meer markt' is zou ik niet teveel verwachten op het gebied van ingrijpen bij de prijsstelling van verzekeraars en farmaceutische bedrijven.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:19 schreef antiderivative het volgende:
twitter:megtirrell twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 18:57:3719 Democratic senators write President-Elect Trump asking for help bringing down drug prices, including allowing HHS to negotiate https://t.co/uctCEJzWXH reageer retweet
Mensen die nog iets dieper denken zien een man met nogal wat kenmerken van iemand met behoorlijke psychische problemen.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:30 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mensen die op niveau 1 denken zien Trump's tweets als frustratie. Mensen die wat dieper en kritischer kunnen denken zien dat hij tweet om te trollen.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Daarnaast is Trump een ruk naar links met zijn protectionisme en verhoogde overheidsuitgaven. Ik zou precies het omgekeerde willen zien.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:38 schreef Ludachrist het volgende:
Als je zijn kabinet tot nu toe ziet heb ik daar bijzonder weinig vertrouwen in.
Ik vind het echt jammer dat ik die verkiezingen niet live heb meegemaakt. Ik zat in een tentje in de jungle zonder telefoon/ internet. Pas ruim een week later (17 nov) toen ik thuiskwam hoorde ik dat Trump had gewonnen. LOLWUTTF!!!quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je kunnen beargumenteren dat Obama zwart is en de GOP voornamelijk bestaat uit blanke kerels.
Dan is de kans op racisme groter dan wanneer een groep blanke kerels van de DNC de plannen van hun blonde president willen dwarsbomen.
Uiteraard is racisme niet de reden dat de GOP Obama zo graag dwarsboomde. Dat komt gewoon omdat ze het niet eens zijn met zijn plannen.
De televisiezenders krijgen geld van dezelfde bedrijven die de politici betalen. Als die sponsors de zenderbaas opbellen en vertellen dat mevrouw X niet meer voor de camera mag verschijnen...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Is toch niet normaal allemaal?
twitter:zerohedge twitterde op woensdag 21-12-2016 om 23:32:02Black Man Arrested In "Vote Trump" Arson Of Mississippi Black Church https://t.co/36uwT3EjM4 reageer retweet
Al die post-election racisme hysterie blijken hoaxes. Graffiti teksten als "VOTE TRUMP KKK NAZI HITLER KILL BLACKS AND JEWS" liggen er ook iets teveel bovenop.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:zerohedge twitterde op woensdag 21-12-2016 om 23:32:02Black Man Arrested In "Vote Trump" Arson Of Mississippi Black Church https://t.co/36uwT3EjM4 reageer retweet
Het mooiste was wel de verkeerd getekende hakenkruizen. Allemaal paniekerige linkse mensjes. Alsof de Pepe brigades niet zouden weten hoe een hakenkruis eruit ziet.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die post-election racisme hysterie blijken hoaxes. Graffiti teksten als "VOTE TRUMP KKK NAZI HITLER KILL BLACKS AND JEWS" liggen er ook iets teveel bovenop.
Nee, sommige racisten zijn zo kankerdom dat ze dat niet weten inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooiste was wel de verkeerd getekende hakenkruizen. Allemaal paniekerige linkse mensjes. Alsof de Pepe brigades niet zouden weten hoe een hakenkruis eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |