abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167497813
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zal hem denk ik echt een worst wezen.

Die gaat lekker met zijn vriendjes het land runnen. Kan hem die popular vote nou schelen?

Als het hem niks kon schelen was hij er niet zo mee bezig. Het lijkt wel alsof hij elke keer als er een nieuwbericht over die popular vote verschijnt weer een bericht moet plaatsen over dat hij toch heus wel de beste is. Dit is immers niet zijn enige tweet hierover.

Nintex zal wel verklaren dat Trump een trollmaster 5000 is en in 17 dimensies aan het dammen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 21 december 2016 @ 14:26:22 #202
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167497824
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

:Y
Ja, jij ook?
Ja, dat is dus gewoon één brok frustratie dat meneer de popular vote niet gewonnen heeft. Ik hoop dat hij straks te druk is om zich daarover te gaan lopen ergeren, maar hij zou nu eigenlijk al betere dingen te doen moeten hebben.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167497837
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als het hem niks kon schelen was hij er niet zo mee bezig. Het lijkt wel alsof hij elke keer als er een nieuwbericht over die popular vote verschijnt weer een bericht moet plaatsen over dat hij toch heus wel de beste is. Dit is immers niet zijn enige tweet hierover.

Nintex zal wel verklaren dat Trump een trollmaster 5000 is en in 17 dimensies aan het dammen is.
Ik denk dat het ook gewoon een manier is om te blijven benadrukken dat hij gewonnen heeft en hij het dus goed heeft gedaan.
pi_167497853
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:26 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, dat is dus gewoon één brok frustratie dat meneer de popular vote niet gewonnen heeft. Ik hoop dat hij straks te druk is om zich daarover te gaan lopen ergeren, maar hij zou nu eigenlijk al betere dingen te doen moeten hebben.
Erg frustrerend voor de aankomende president van Amerika ja.
  woensdag 21 december 2016 @ 14:28:46 #205
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167497872
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, hij stuurt al die gefrustreerde tweets toch de wereld in? Ik snap er ook geen kut van dat je daar je prioriteiten legt als je verkozen bent tot president-elect, maar het zijn wel gewoon de feiten.
pi_167497887
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ja. Trump wil graag winnen, met alles, dus dat hij wel-gewonnen-heeft-maar-toch-niet-superhelemaal zal hem wel een beetje dwars zitten vermoed ik. Maar goed, dat is gewoon gebaseerd op wat ik van hem zie op Twitter en tijdens zijn thank you-tour, niet dat ik hem persoonlijk ken ofzo.
pi_167497911
quote:

[..]

Mensen die op niveau 1 denken zien Trump's tweets als frustratie. Mensen die wat dieper en kritischer kunnen denken zien dat hij tweet om te trollen.
pi_167497947
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:28 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, hij stuurt al die gefrustreerde tweets toch de wereld in? Ik snap er ook geen kut van dat je daar je prioriteiten legt als je verkozen bent tot president-elect, maar het zijn wel gewoon de feiten.
Niet zo projecteren.
pi_167497956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:30 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Mensen die op niveau 1 denken zien Trump's tweets als frustratie. Mensen die wat dieper en kritischer kunnen denken zien dat hij tweet om te trollen.
Wie weet. Denken dat hij trollt kan natuurlijk net zo goed projecteren zijn.
pi_167497959
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:30 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het is alleen nog even de vraag wat triester is: gefrustreerd zijn of trollen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 21 december 2016 @ 14:34:41 #211
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167497987
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet zo projecteren.
Wat valt er te projecteren dan? Hij is toch vrij duidelijk?

Of moet ik al zijn tweets dan maar als een grapje zien?
pi_167497990
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wie weet. Denken dat hij trollt kan natuurlijk net zo goed projecteren zijn.
realDonaldTrump twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:43:44 I have never seen a thin person drinking Diet Coke. reageer retweet
pi_167498017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:43:44 I have never seen a thin person drinking Diet Coke. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 11-12-2016 om 14:12:06 Being at the Army - Navy Game was fantastic. There is nothing like the spirit in that stadium. A wonderful experience, and congrats to Army! reageer retweet
pi_167498034
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op zondag 11-12-2016 om 14:12:06 Being at the Army - Navy Game was fantastic. There is nothing like the spirit in that stadium. A wonderful experience, and congrats to Army! reageer retweet
Vrij duidelijk wat trollen en serieus is dus.
pi_167498046
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat valt er te projecteren dan? Hij is toch vrij duidelijk?

Of moet ik al zijn tweets dan maar als een grapje zien?

Ik zie hier niet zoveel frustratie eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen. :+
pi_167498068
Dat boze Tweets de wereld insturen omdat SNL weer een gare sketch aflevert, moet dan wel zo'n beetje de beroerdste troll ooit zijn. Hoe is jezelf gedragen als een lichtgeraakte kleuter precies trollen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167498133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Vrij duidelijk wat trollen en serieus is dus.
Als je dat graag wilt zien kan dat best, ja. Maar wederom, dat kan net zo goed projecteren zijn. Zo kan ik me nog uit een artikel een groepje neo-nazi's herinneren die blij waren met Trump, want hij zou de joodse heerschappij over de wereld tegengaan. Ook die dachten dat op basis van interpretatie van zijn uitspraken.

Ik denk dat die zich inmiddels wel even achter de oren krabben.

Maar goed, hier komen we toch niet uit, want het is allemaal interpretatie. We gaan zien wat er gebeurt als Trump straks daadwerkelijk iets te zeggen heeft. Als hij dan gefrustreerde, boze acties onderneemt als iemand iets gemeens zegt kunnen we wel met terugwerkende kracht concluderen dat er niet zo heel veel diepere lagen in de tweets van Trump zitten. Als hij dat helemaal kwijt is wil ik best toegeven dat hij mij getrolled heeft.
pi_167498167
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie hier niet zoveel frustratie eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen. :+
Als het alleen bij deze tweets was gebleven was had ik je misschien nog wel gelijk gegeven. Als je om de week dit soort dingen plaatst ga ik toch twijfelen.
pi_167498219
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je dat graag wilt zien kan dat best, ja. Maar wederom, dat kan net zo goed projecteren zijn. Zo kan ik me nog uit een artikel een groepje neo-nazi's herinneren die blij waren met Trump, want hij zou de joodse heerschappij over de wereld tegengaan. Ook die dachten dat op basis van interpretatie van zijn uitspraken.
Welke uitspraken? _O-

quote:
Maar goed, hier komen we toch niet uit, want het is allemaal interpretatie. We gaan zien wat er gebeurt als Trump straks daadwerkelijk iets te zeggen heeft. Als hij dan gefrustreerde, boze acties onderneemt als iemand iets gemeens zegt kunnen we wel met terugwerkende kracht concluderen dat er niet zo heel veel diepere lagen in de tweets van Trump zitten. Als hij dat helemaal kwijt is wil ik best toegeven dat hij mij getrolled heeft.
Kom op, zeg. Je hebt je een beetje gek laten maken door de linkse media. Iemand als Trump bereikt niet wat hij heeft bereikt zonder goede emotionele balans en zelfbeheersing. Denk dat hij straks veel mensen gaat verrassen.
pi_167498236
De muur en de moslim ban alweer vergeten?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_167498393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Welke uitspraken? _O-
Ik ben het artikel nog even aan het zoeken, maar het was een uitspraak over bankiers die veel macht hadden (o.i.d.). Dat was een duidelijke wink wink nudge nudge naar de joodse elite, stonden nog een paar twitter-berichten bij waar mensen ook gewoon duidelijk zeiden dat 'Trump zojuist het joodse complot had benoemd'. Kom er op terug!

quote:
Kom op, zeg. Je hebt je een beetje gek laten maken door de linkse media. Iemand als Trump bereikt niet wat hij heeft bereikt zonder goede emotionele balans en zelfbeheersing. Denk dat hij straks veel mensen gaat verrassen.
Dat vraag ik me af, maar laten we hopen dat Trump inderdaad een verrassend normaal presidentschap neer gaat zetten. Daar wordt iedereen alleen maar beter van. Ik heb er echter een bijzonder hard hoofd in.
pi_167498421
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 21-12-2016 om 14:15:14 Campaigning to win the Electoral College is much more difficult & sophisticated than the popular vote. Hillary focused on the wrong states! reageer retweet
Heeft ie zoiets ook niet voor de verkiezingen getwittert
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 21 december 2016 @ 15:03:34 #223
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_167498501
quote:

[..]

Je snapt het niet. Zo proberen zijn presidentschap continu af te schilderen als niet legitiem. Eerst die hertelling, toen die campagne om het Electorale College tegen hem op te zetten. Constant vuilspuiterij in de media. Bill Clinton die geringschattend over hem praat. En dat stomme gewauwel over de Popular Vote staat ook echt bij zowat ieder nieuwsbericht over hem.

''- despite losing the popular vote to Clinton -''

Let maar eens op, de usual suspects qua media hebben die disclaimer echt standaard in de intro of de eerste alinea staan. Vreselijk zielig is het. Ik snap best dat hij het zat wordt en via Twitter nog even fijntjes laat weten dat hij die Popular Vote ook prima had kunnen winnen, als dat de wedstrijd was.
pi_167498608
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Zo proberen zijn presidentschap continu af te schilderen als niet legitiem. Eerst die hertelling, toen die campagne om het Electorale College tegen hem op te zetten.
Wie is 'ze'? Zijn Jill Stein en de Hamilton Electors onderdeel van dezelfde groep?

quote:
Constant vuilspuiterij in de media. Bill Clinton die geringschattend over hem praat.
Vreemd, Trump was altijd zo aardig voor Bill. Zo had hij zelfs wat bekenden van hem uitgenodigd tijdens het debat. Ik kan geen reden bedenken dat Bill Clinton iets vervelends over hem zou zeggen.

quote:
En dat stomme gewauwel over de Popular Vote staat ook echt bij zowat ieder nieuwsbericht over hem.

Let maar eens op, de usual suspects qua media hebben die disclaimer echt standaard in de intro of de eerste alinea staan. Vreselijk zielig is het.
Gewoon een mastertroll van de media.

quote:
Ik snap best dat hij het zat wordt en via Twitter nog even fijntjes laat weten dat hij die Popular Vote ook prima had kunnen winnen, als dat de wedstrijd was.
Ik snap dat jij dat snapt.
  woensdag 21 december 2016 @ 15:09:13 #225
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167498632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Zo proberen zijn presidentschap continu af te schilderen als niet legitiem. Eerst die hertelling, toen die campagne om het Electorale College tegen hem op te zetten. Constant vuilspuiterij in de media. Bill Clinton die geringschattend over hem praat. En dat stomme gewauwel over de Popular Vote staat ook echt bij zowat ieder nieuwsbericht over hem.

Let maar eens op, de usual suspects qua media hebben die disclaimer echt standaard in de intro of de eerste alinea staan. Vreselijk zielig is het. Ik snap best dat hij het zat wordt en via Twitter nog even fijntjes laat weten dat hij die Popular Vote ook prima had kunnen winnen, als dat de wedstrijd was.
Ja, maar dat is toch heel gebruikelijk? Bush heeft ook te maken gehad met hertellingen in Florida, en Hillary ligt al een paar decennia constant onder vuur bij de media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')