quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef macca728 het volgende:
Van Praag lult nog meer dan Petrovic en Vloet bij elkaar
Ik dacht ook dat hij weg zou gaan, maar volgens mij blijft hij nog wel even. Wilfred wilde nog even de rol van de media besprekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben een monoloog van drie kwartier moeten aanhoren.
Is ie nu naar huis en kan alsjeblieft René aanschuiven?
Ja, ik weet; inhoudelijk en bla maar laat VI alsjeblieft niet zo'n saaie bende worden.
Hopelijk weer zo'n goddelijke penaltyreeks in de finale, ik dacht tenminste dat 't in de finale was.quote:
Dat dacht ik Rickertmanquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
Goede TT, hier moet ik gepost hebben.
Met jou velen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil gewoon de Afrika Cup op het open net
FOX MAFFIAquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil gewoon de Afrika Cup op het open net
Laten we Fox Sports de wacht aanzeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou velen.
Tijd voor een referendum.
Misschien kan Frank Kramer het weer doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we Fox Sports de wacht aanzeggen.
Daar had ik wel op gehoopt jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan Frank Kramer het weer doen.
Omdat René altijd eerst naar de autodealer ging om die Porsche aan te schaffenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het over zaakwaarnemers gaat zegt René nooit wat.
Ik ben er weer, leuk he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou velen.
Tijd voor een referendum.
Bruno SantaneraGODquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit doet me denken aan de BioStabiel (of zoiets).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Roooowwbin heeft ook al jaren mentel kootsjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Met een mental coach op zich is niks mis, daar ben ik het wel mee eens
Mwah. Vind dat dat prima door spelers zelf geregeld kan worden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Met een mental coach op zich is niks mis, daar ben ik het wel mee eens
Zag net dat hij weer een geweldige trainingspartner voor zichzelf had geregeldquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Roooowwbin heeft ook al jaren mentel kootsjes
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Google maps foto van BTSW terrein.wat is de origine van deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger werd je gewoon hard uitgelachen en daar kweekte je een dikke huid voor...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Mental coaching nodig hebben, slappe generatie
vroeger werd het talent ook niet zo eruit gehaaldquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon hard uitgelachen en daar kwwektje je een dikke huid voor...
Nu krijgt iedereen een participatie trophyquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon hard uitgelachen en daar kwwektje je een dikke huid voor...
Noem eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige users op FOK! kunnen wel een mental coach gebruiken.
of een bijbaan mental coachingquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Femke Heemskerk wel 12quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik raad Stijn er eentje aanquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Europacups in 70 71 72 73quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
vroeger werd het talent ook niet zo eruit gehaald
Rens bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Individueel misschien maar niet in teamverband. Waarom doe je dat niet ipv de groep ermee opzadelenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
voor de helft kan het min of meer nuttig zijn
Flashback groepsprojecten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Individueel misschien maar niet in teamverband. Waarom doe je dat niet ipv de groep ermee opzadelen
Vooral van Jeroen Grueterquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds last van demonen?
Kingfloplandquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die verneukte het hele Ajax topic en ging stampvoetend de kamer uit.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Google maps foto van BTSW terrein.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
uhmquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Ingolstadt het volgende:
Schande dat Praag niet aan tafel zit.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
De advocate van meneer Wang.
Dat zat hij wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Ingolstadt het volgende:
sow koekoekquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
De advocate van meneer Wang.
Ik dronk gisteren wijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wijn is voor flikkers.
Hopelijk ziet Kapi deze post.
Maar niet die gast van daarnet. Wat een lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stapte jij maar eens op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb me even ingelezen in de materie, van Breukelen moet z.s.m. opstappen.
Schakel je net in ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef Ingolstadt het volgende:
quote:"Bij Ajax zit bijvoorbeeld ook een kundig man zonder voetbalkennis: Edwin van der Sar"
Voetbal nog net ietsje meer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wijn is voor flikkers.
Hopelijk ziet Kapi deze post.
Halfuurtje geleden.quote:
Edwin zat te poepenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had ze ter voorbereiding de aflevering van Derksen & Van der Sar gezien
Er is zelfs een subforum.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Is het WK darts al begonnen? Wajooow koekoek
Zooooowquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is zelfs een subforum.
En users hebben mij gedwongen een voorspelling in te vullen.
Geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
He Rensie, wat heeft Ajax eigenlijk gedaan?
Ik hoor hem vaak over de Graafschap dus daar zet ik op in.quote:
Je bedoelt de oud-voorzitter van Ajax?quote:
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Voorronde & eerste ronde #8 HOLLANDSE AVONDquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Gaat er nog iemand het Darts topic hier linken?
Bedanktquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Voorronde & eerste ronde #8 HOLLANDSE AVOND
Ik klik nu via jouw linkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
Kan je alsnog via mijn link gaan aub?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Normaal check ik altijd de link. Godverdomme
Gewoon te grazen genomen door mijn maat GGMM.![]()
![]()
Hm.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
Kan je alsnog via mijn link gaan aub?
Dat zou ik zelfs niet doen onlo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha ValentijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De redactie was waarschijnlijk te druk met schijtlollige filmpjes op Facebook en "tag als je medespeler ook wel eens over zijn eigen voeten struikelt".quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:39 schreef ZuidGrens het volgende:
De redactie moet eens snappen dat dit alleen Genee, Valentijn en Derksen iets boeit. De kijker zit hier niet op te wachten. Wat een fiasco.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De redactie was waarschijnlijk te druk met schijtlollige filmpjes op Facebook en "tag als je medespeler ook wel eens over zijn eigen voeten struikelt".
Vraag het in het Ajacieden topicquote:Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand mij de mop van Van Praag uitleggen. Ik snapte hem namelijk niet.
Sam tegen Moos:quote:Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand mij de mop van Van Praag uitleggen. Ik snapte hem namelijk niet.
Heeft Sylvana zich hier nog niet over uitgesproken?!quote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sam tegen Moos:
M'n beste vertegenwoordiger is na plotselinge ziekte overleden.
Moos: Wat had hij?
Sam: Brabant en Limburg.
Twee ajacieden na die aanfluiting van vanmiddag? Uhh oke. Klaassen kan ik nog wel begrijpen, die speelde goed. Maar daar houdt mijn begrip wel opquote:Op zondag 18 december 2016 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Hoezo een aanfluiting? Ze speelden toch gewoon goed.quote:Op zondag 18 december 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Twee ajacieden na die aanfluiting van vanmiddag? Uhh oke. Klaassen kan ik nog wel begrijpen, die speelde goed. Maar daar houdt mijn begrip wel op
Ajax speelde een slechte pot gisteren, net als PSV.quote:Op maandag 19 december 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo een aanfluiting? Ze speelden toch gewoon goed.
Ik hoop het. Gouden duo.quote:Op maandag 19 december 2016 10:22 schreef DrDentz het volgende:
Voetbal inside op reis
19 december 2016, 20:07 - 20:29 uur
Is dat met Glenn Helder en Maxim?
Wat een onzin zeg, Ajax speelde gewoon prima. Ze maken het alleen niet af waardoor ze gelijk spelen.quote:Op maandag 19 december 2016 08:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax speelde een slechte pot gisteren, net als PSV.
Nou nee, Ajax was gister gewoon slecht. Wat timboy zegt.quote:Op maandag 19 december 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Ajax speelde gewoon prima. Ze maken het alleen niet af waardoor ze gelijk spelen.
Dit was een beetje wat Feyenoord overkwam tegen Ajax thuis (alleen dan in nog sterkere mate) en toen riep jij zeker ook nog maandenlang dat Feyenoord fantastisch speelde.
Het was niet perfect en er gingen nog wel wat zaken mis (verdedigende slippertjes en het niet afronden van de kansen) maar ik vond het veldspel prima, we creëerden die kansen en het druk zetten was echt puur genot.quote:Op maandag 19 december 2016 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nee, Ajax was gister gewoon slecht. Wat timboy zegt.
aah is toch werelds ventjequote:Op maandag 19 december 2016 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond weer nieuwe topshow, na VI op reis
Nee, toen riep ik wel daf Feyenoord beter was. Dat mogen jullie ook zeggen. Maar ik vond dit niet bepaald sterk spel. Maar als jij met het getoonde spel tevreden bent, is dat jouw keuze. Ik kijk er alleen anders tegen aanquote:Op maandag 19 december 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Ajax speelde gewoon prima. Ze maken het alleen niet af waardoor ze gelijk spelen.
Dit was een beetje wat Feyenoord overkwam tegen Ajax thuis (alleen dan in nog sterkere mate) en toen riep jij zeker ook nog maandenlang dat Feyenoord fantastisch speelde.
Wat vond jij er niet sterk aan dan?quote:Op maandag 19 december 2016 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, toen riep ik wel daf Feyenoord beter was. Dat mogen jullie ook zeggen. Maar ik vond dit niet bepaald sterk spel. Maar als jij met het getoonde spel tevreden bent, is dat jouw keuze. Ik kijk er alleen anders tegen aan
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 17:47 schreef Evertjan het volgende:
vandaag de laatste aflevering van dit jaar?
Van mij zwelgje met van bommelquote:Op maandag 19 december 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
mijn favo kerstfilm is dan ook Die Hard
Ik doe dat niet.quote:Op maandag 19 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
Om 21:00 schakelen we allemaal naar Everton - Liverpool.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 19 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
Neenquote:Op maandag 19 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
Niemand hecht er waarde aan. Lul toch eens niet zo dom.quote:Op maandag 19 december 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord moet wel de enige club ter wereld zijn die enige waarde hecht aan een winterkampioenschap.
Wat.quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ondertussen rijdt er een truck in op een kerstmarkt in Berlijn.
Gezellig. Verwarde man?quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ondertussen rijdt er een truck in op een kerstmarkt in Berlijn.
Laat gaan man.quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aanslagje tussendoor. Ik denk ik meld het even.
Nouja, aanslag. Dat is nog niet zeker lees ik.quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aanslagje tussendoor. Ik denk ik meld het even.
Russische ambassadeur ook al dood.quote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, aanslag. Dat is nog niet zeker lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |