Ik kan echt geen uien snijden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef Fer het volgende:
Zonder uitjes, want thuis uit de airfryer en de uitjes horen heel fijn gesneden te worden. Dat vond teveel werk, het fijnsnijden, dus dan maar zonder.
Je moet het kontje (daar waar de wortels zitten) er niet af snijden. Ui blijft dan beter bijeen en je kunt het eerste stuk super fijn snijden (laatste kwart wordt lastiger)quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:39 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
Ik kan echt geen uien snijden.
Uien vind ik sowieso niet lekker, maar soms 'hoort' het erbij, dan moet ik ze maar heel fijnsnijden..
Dat duurt bij mij echt veeel te lang
Je doet wát op je frikandel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
Het is toch wel heel lang geleden dat ik een frikandel speciaal heb gegeten...
Kan het me niet meer herinneren.![]()
Ik pak meestal een normale frikandel, met scherpe mosterd, en maggi.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:33 schreef Hallojo het volgende:
Het ruggetje moet open vóór het frituren.
Dat is een catamaran, in vakjargon.quote:Op maandag 19 december 2016 15:47 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Bij mij waren het er twee met daarbovenop een grote friet!
Ook wel een frietje waterfiets![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 16:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een catamaran, in vakjargon.
Het is natuurlijk sowieso geen frietje, dat weet iedereen. Het zou op zijn best een patatje waterfiets kunnen zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 16:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
![]()
Neen een frietje waterfiets!
Jij bent niet meer te reddenquote:Op maandag 19 december 2016 16:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso geen frietje, dat weet iedereen. Het zou op zijn best een patatje waterfiets kunnen zijn.
quote:Op maandag 19 december 2016 16:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
![]()
Neen een frietje waterfiets!
Kun je wel al zelfstandig poepen of wordt daar nog aan gewerkt? Zou me eerst daarop focussen voor je begint aan uien snijden.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 17:01 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Zelfs de lokale snackturk hier weet hoe het hoort![]()
[ afbeelding ]
Behalve de dure pauperprijs dan. 5 euro voor wat patat met 2 frikandellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |