Jij draait ook al een tijdje mee volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
* DevFreak is stiekem helemaal niet zo nieuw
Sinds 2009 ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij draait ook al een tijdje mee volgens mij
Klopt er is een post hier nieuwe muziek post. Maar die richt zich meer op nieuwe artiesten.quote:
Hah, indeedee.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
MUZ / Tip hier nieuwe nummers #32
Ik zie ook geen georganiseerde lijst, wat mij nogal irriteertquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt er is een post hier nieuwe muziek post. Maar die richt zich meer op nieuwe artiesten.
ik ben geen mod. Gewoon aan het mopperen door ovquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:19 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook geen georganiseerde lijst, wat mij nogal irriteert
oh wat dan? staan in de trein?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben geen mod. Gewoon aan het mopperen door ov
De lijn Den Helder - Schagen ligt eruitquote:
ik ben nog niet thuis. Met de auto zou ik er 1 uur over doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nog niet thuis. Met de auto zou ik er 1 uur over doen.
Nu ben ik om 10 uur vertrokken.
Tyfus
Ja, dat zuigt he? Als ik naar school ga doe ik er ook 1.5 uur over, tenzij ik heel vroeg vertrek, dan is het een uurtje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
Thuis auto pakken en meteen door naar de studio
hopelijk niet zou betekenen dat ik een mic openlaatstaan ;pquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zuigt he? Als ik naar school ga doe ik er ook 1.5 uur over, tenzij ik heel vroeg vertrek, dan is het een uurtje.
ben je straks live te horen ofzo dan?
buiten of een spammer aan de telefoon gehad? xDquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Melting het volgende:
Zo.... net even iemand van de Vriendenloterij een half uur bezig gehouden.
Hij kreeg van zijn baas te horen dat hij het gesprek maar eens moest afronden.
Die hele verbinding naar Den Helder kan er uit toch? Tenminste, volgens mij is dat wat de NS nu regelmatig test.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
De lijn Den Helder - Schagen ligt eruit
Ik heb hun gebeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
buiten of een spammer aan de telefoon gehad? xD
Is dat iets dat het lot bepaald heeft?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hun gebeld.
Heb mijn lot opgezegd.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Is dat iets dat het lot bepaald heeft?
XDquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... door geen prijzen die er toe doen aan te trekken.
Ik vond hem leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
XD
Misschien dat dit zo ongeveer mijn flauwste woordgarp ooit was.
Feest ze.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja ik ga naar een verjaardag.
Laters!
En dan met oudjaar zien dat jouw lot wintquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hun gebeld.
Heb mijn lot opgezegd.
Dit werd iets van 20 jaar geleden al voorgesteld, wordt er blijkbaar "subtiel" doorheengedrukt. Net alsof het een nieuwe vinding zou zijn. Mwoah. Neuquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die hele verbinding naar Den Helder kan er uit toch? Tenminste, volgens mij is dat wat de NS nu regelmatig test.
Ik las er deze week over. Bizar dat de NS het zo vaak laat afweten en reizigers aan hun lot overlaat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit werd iets van 20 jaar geleden al voorgesteld, wordt er blijkbaar "subtiel" doorheengedrukt. Net alsof het een nieuwe vinding zou zijn. Mwoah. Neu
Ja! Tofquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil deel 2 van zijn N-show gaan inplannen.
Wat hebben jullie luistervinkjes liever? Dinsdagavond 20 of woensdagavond 21 december?
ROVER is het er ook niet mee eens. Wat logisch isquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las er deze week over. Bizar dat de NS het zo vaak laat afweten en reizigers aan hun lot overlaat.
Ja maar wat doen ze eraan ? Of wat kunnen ze eraan doen ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
ROVER is het er ook niet mee eens. Wat logisch is
Dat is geen antwoord op de gestelde vraagquote:
maakt mij niets uitquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wat hebben jullie luistervinkjes liever? Dinsdagavond 20 of woensdagavond 21 december?
Een spoorbrug aanleggen van Den Helder naar Texel, zodat Den Helder geen eindstation meer is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar wat doen ze eraan ? Of wat kunnen ze eraan doen ?
Knokkels moet gewoon in de bewoonde wereld gaan wonenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een spoorbrug aanleggen van Den Helder naar Texel, zodat Den Helder geen eindstation meer is.
Hij mag in Den Helder blijven als hij maar regelmatig op Radio 49 draait.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Knokkels moet gewoon in de bewoonde wereld gaan wonen
Den Helder niet zien als een onrendabel stukje spoorlijn, maar een traject waar minder dan gemiddeld maar nog steeds meer dan genoeg mensen met de trein gaan. Dan wel moetenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar wat doen ze eraan ? Of wat kunnen ze eraan doen ?
Dat is ook nog een optie geweest. Onderwater tunnel. Maar die kostenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een spoorbrug aanleggen van Den Helder naar Texel, zodat Den Helder geen eindstation meer is.
Voor mij dinsdag vroeg avonds.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Graag!quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan met oudjaar zien dat jouw lot wint
(nog) niet neequote:Op zaterdag 17 december 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Geen voorprogramma voor Vout vanavond?
Kun jij jezelf inroosteren ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als niemand anders wil, wil ik wel een uur of anderhalf uur vullen.
Ik stuur Melting wel even een DM.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij jezelf inroosteren ?
anders Melting een DM sturen.
Fijn dat je dat wilt doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik stuur Melting wel even een DM.
Je staat ingeroosterd, en kan dus elk gewenst moment beginnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat je dat wilt doen![]()
Vraag hem maar of hij mij inroostert om 19:45 uur. Dan vul ik iets meer dan een uur.
Melting weet vast een leuke showtitel. Zolang er maar DJ11 voor staat.
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Je staat ingeroosterd, en kan dus elk gewenst moment beginnen.
Veel sterkte / plezier*quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
Kan ik toch nog even een half uurtje meepakken
Ik stel voor: met muziek.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nog geen idee hoe ik deze show ga vullen
waarom heb jij geen kerst UI ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik stuur Melting wel even een DM.
quote:
Ik heb die nog geen.quote:
Elf !!!! doe er wat aanquote:
Te druk met zijn vriendinquote:
eind van de week gaat ze alweer terugquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te druk met zijn vriendinSeinabo Sey met Younger, voor de verandering niet in die akelige Kygo-remix, maar gewoon de originele versie.
Het is helaas niet anders. Hopelijk kunnen ze elkaar snel weer zien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
eind van de week gaat ze alweer terug
Geen probleem. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait maar gewoon van alles wat![]()
Er is geen vooropgezet plan voor deze show.
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb het verzoekje maar ingediend.
Het gifje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?
Een gifje, neem ik aan, want ik heb nergens een muzikaal verzoek voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?
* just me zit gewoon te genietenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik jullie ergens een plezier mee kan doen, hoor ik het wel
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zit gewoon te genieten
kerstboom aan, kaarsjes bij het stalletje aan
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zit gewoon te genieten
kerstboom aan, kaarsjes bij het stalletje aan
Is het ookquote:
Ik heb het helaas niet gehoord; ik was niet thuis.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef just me het volgende:
Oh, hoe was de show van onze nieuwe DJ gisteren?
hij is er toch niet dus er kan eerlijk antwoord gegeven worden
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef just me het volgende:
Oh, hoe was de show van onze nieuwe DJ gisteren?
hij is er toch niet dus er kan eerlijk antwoord gegeven worden
Michael Jackson?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een wat minder bekend nummer van een zanger die in de 80s een paar wereldhits had....
Elvis?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, iemand die nog steeds leeft
Nog één weekje werken en dan heb ik 2 weken vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gehoord; ik was niet thuis.![]()
Komende twee weken ben ik trouwens op vrijdagavond wél thuis.
Oei... hopelijk ben je wel voor 21:00 uur klaar dan...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Het is maar goed dat ik mijn draai pc alvast gestart had.
Hij is nu al 10 minuten bezig met updates en het verwerken daarvan.
Nu op 9%.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Nog één weekje werken en dan heb ik 2 weken vakantie![]()
in ieder geval een quality dag met de jongste kabouter
duurde op mijn werk meer dan 'n uurquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... hopelijk ben je wel voor 21:00 uur klaar dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |