Ik stuur Melting wel even een DM.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij jezelf inroosteren ?
anders Melting een DM sturen.
Fijn dat je dat wilt doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik stuur Melting wel even een DM.
Je staat ingeroosterd, en kan dus elk gewenst moment beginnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat je dat wilt doen![]()
Vraag hem maar of hij mij inroostert om 19:45 uur. Dan vul ik iets meer dan een uur.
Melting weet vast een leuke showtitel. Zolang er maar DJ11 voor staat.
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Je staat ingeroosterd, en kan dus elk gewenst moment beginnen.
Veel sterkte / plezier*quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
Kan ik toch nog even een half uurtje meepakken
Ik stel voor: met muziek.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nog geen idee hoe ik deze show ga vullen
waarom heb jij geen kerst UI ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik stuur Melting wel even een DM.
quote:
Ik heb die nog geen.quote:
Elf !!!! doe er wat aanquote:
Te druk met zijn vriendinquote:
eind van de week gaat ze alweer terugquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te druk met zijn vriendinSeinabo Sey met Younger, voor de verandering niet in die akelige Kygo-remix, maar gewoon de originele versie.
Het is helaas niet anders. Hopelijk kunnen ze elkaar snel weer zien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
eind van de week gaat ze alweer terug
Geen probleem. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait maar gewoon van alles wat![]()
Er is geen vooropgezet plan voor deze show.
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb het verzoekje maar ingediend.
Het gifje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?
Een gifje, neem ik aan, want ik heb nergens een muzikaal verzoek voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een muziekje aangevraagd of een gifje ?
* just me zit gewoon te genietenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik jullie ergens een plezier mee kan doen, hoor ik het wel
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zit gewoon te genieten
kerstboom aan, kaarsjes bij het stalletje aan
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zit gewoon te genieten
kerstboom aan, kaarsjes bij het stalletje aan
Is het ookquote:
Ik heb het helaas niet gehoord; ik was niet thuis.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef just me het volgende:
Oh, hoe was de show van onze nieuwe DJ gisteren?
hij is er toch niet dus er kan eerlijk antwoord gegeven worden
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef just me het volgende:
Oh, hoe was de show van onze nieuwe DJ gisteren?
hij is er toch niet dus er kan eerlijk antwoord gegeven worden
Michael Jackson?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een wat minder bekend nummer van een zanger die in de 80s een paar wereldhits had....
Elvis?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, iemand die nog steeds leeft
Nog één weekje werken en dan heb ik 2 weken vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gehoord; ik was niet thuis.![]()
Komende twee weken ben ik trouwens op vrijdagavond wél thuis.
Oei... hopelijk ben je wel voor 21:00 uur klaar dan...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Het is maar goed dat ik mijn draai pc alvast gestart had.
Hij is nu al 10 minuten bezig met updates en het verwerken daarvan.
Nu op 9%.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Nog één weekje werken en dan heb ik 2 weken vakantie![]()
in ieder geval een quality dag met de jongste kabouter
duurde op mijn werk meer dan 'n uurquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... hopelijk ben je wel voor 21:00 uur klaar dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |