verdien door de foois veeel meer dan supermarktquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'
Ik had me daar ook aangemeld een paar jaar terug maar ze hebben me nooit teruggebeld. Ben ook echt geen fan van dat soort bedrijven want ze geven je maar ene klein percentage terwijl een of andere directeur met zijn vette nek het meeste doet opstrijken.
Wat ik tegenwoordig doe is kaartjes ophangen bij supermarkten en moet zeggen dat het redelijk helpt. Het verdiend niet veel maar ik kan er in ieder geval mijn school van betalen
Wat was het nou Delft toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:06 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je woont niet ver bij mij vandaan toch
altijd handig!
Zou zomaar kunnenquote:
Werken in een supermarkt vind ik sowieso kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
verdien door de foois veeel meer dan supermarkt
Gewoon steeds vaker potten augurk laten vallenquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Werken in een supermarkt vind ik sowieso kwalitatief uitermate teleurstellend
Ik heb het geprobeerd maar het maakt je echt braindead
De dagen voor de kerst hequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komt er een blackout aan ofzo? Druk in de supermarkt
Daar hebben ze 24 december nog voorquote:
Dan wordt het ook drukquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben ze 24 december nog voor
* OscarMopperkont gaat er dit jaar eens proberen rekening mee te houdenquote:
Interessante re-issue op vinylquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:29 schreef DevFreak het volgende:
ik ben dat topic aan het maken
hebben jullie suggesties voor wat er naast nieuwe albums in zou kunnen komen?
Kerstinkopen zijn sowieso irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer deze weken de supermarkten te vermijden. Het inkopen voor de kerst vorig jaar staat me nog helder voor de geest, dat doe ik niet nog een keer, het was ook niet mijn idee.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kerst is sowieso irritant.
fixesquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inkopen zijn sowieso irritant.
goeiequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Interessante re-issue op vinyl
http://www.reggae-vibes.com/top50/top50.htmquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
goeie
heb je een recent voorbeeld van deze maand ofzo?
En dat voor een newbiequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:55 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / Brand New Music: Post hier nieuwe muziek!
Eens kijken wat het gaat doen
Dat plaatje heb ik een paar maanden geleden gemaakt voor de lol. Heb het wat verkleind en aangepast.
er is al een threadquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:55 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / Brand New Music: Post hier nieuwe muziek!
Eens kijken wat het gaat doen
Dat plaatje heb ik een paar maanden geleden gemaakt voor de lol. Heb het wat verkleind en aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |