quote:
ik lees ict.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar misschien dat het leuker is als je wat met ICT hebt
je werkt als ICT'er naast je studie? wat houdt je werk in dan? op een servicedesk ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben een engineer en werk als icter.
ik fix computer issues bij mensen thuis ;pquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
je werkt als ICT'er naast je studie? wat houdt je werk in dan? op een servicedesk ofzo?
Student aan huis.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik fix computer issues bij mensen thuis ;p
misschienquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Student aan huis.
https://www.studentaanhuis.nl/
Maak er 1quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef DevFreak het volgende:
Wat me trouwens opvalt he... ik zie nergens een topic voor nieuwe platen in MUZ
Mogguh!quote:
quote:
Ik was je al voor.quote:
Poe héquote:
Tommy, ben jij dat?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik fix computer issues bij mensen thuis ;p
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Student aan huis.
https://www.studentaanhuis.nl/
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'quote:
Oh je woont niet ver bij mij vandaan tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'
Ik had me daar ook aangemeld een paar jaar terug maar ze hebben me nooit teruggebeld. Ben ook echt geen fan van dat soort bedrijven want ze geven je maar ene klein percentage terwijl een of andere directeur met zijn vette nek het meeste doet opstrijken.
Wat ik tegenwoordig doe is kaartjes ophangen bij supermarkten en moet zeggen dat het redelijk helpt. Het verdiend niet veel maar ik kan er in ieder geval mijn school van betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |