ik ben allang door nederland aan het reizenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo vroeg opstaan, zijn jullie wel lekker in je hoofd?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo vroeg opstaan, zijn jullie wel lekker in je hoofd?
nog meer kerstsfeer in huis. Staat de boom nog?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:44 schreef just me het volgende:
[..]zal de schuld van kindeke Jezus wel zijn, die wilde dat ik het stalletje ging opzetten
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goedquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog meer kerstsfeer in huis. Staat de boom nog?
ik ga vannde week maar even een kerstboom solderenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goed
Ik ga maandag zien wat Symph en zijn moeder van de kerstboom gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goed
6:00 hierquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:13 schreef Melting het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg op?
Het is toch zaterdag, of niet?
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
6:00 hierHeb me snel omgedraaid en kom er net uit
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moe
henkelien is mijn vriendin. Ze heet zo niet maar dat is haar fok account die ik haar gegeven hebquote:
Ah jij hebt dus een vriendinquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
henkelien is mijn vriendin. Ze heet zo niet maar dat is haar fok account die ik haar gegeven heb
laat jij je je bed uitschopppenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moe
we hebben nu 8 maanden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ah jij hebt dus een vriendin
Hoelang hebben jullie al? Jullie wonen dus ook samen?
na 3 keer gaf ik het opquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
laat jij je je bed uitschopppen![]()
![]()
mogguh laatkomers
Ze zien er onschuldig uit, maar in het holst van de nacht...quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef tailfox het volgende:
Kleine meisjes schoppen hard in hun slaap
Grote meisjes ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef tailfox het volgende:
Kleine meisjes schoppen hard in hun slaap
Doe er wat aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef DevFreak het volgende:
Wat me trouwens opvalt he... ik zie nergens een topic voor nieuwe platen in MUZ
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
Grote meisjes ook
Ik praat ook in mijn slaap, kan mezelf alleen nooit verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |