Dat doet Virtual DJ niet in combinatie zonder Shoutcast.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef DevFreak het volgende:
Wel rot dat ie de tags niet netjes doorgeeft he?
Ik kruip zo ook mijn nest in.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
bedankt voor het draaien Mad, maar ik ga slapen. Truste
Trusten Madquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kruip zo ook mijn nest in.
Wekker gaat vroeg af...
Kan wel, hele url handmatig opnemen http://www.radio49.nl/listen.plsquote:Op zaterdag 17 december 2016 07:06 schreef female81 het volgende:
Ik deed een poging de zender in de lijsten van m'n internetradio's te zetten. Dat ging niet zoals het hoort.
Zowel met de 'listen.pls' als 'listen80.xspf' link lukt het niet. Ze kunnen via grundig.radiosetup.com (beiden zijn het Grundig-radio's, waaronder een Cosmopolit, mocht het ertoe doen) wel in de 'my added streams' lijsten gezet worden, en verschijnen daarna gewoon in het menu van m'n radio's. Maar vervolgens spelen ze niet af.
De listen.pls-link blijft eindeloos wachten, de listen80.xspf-link wordt meteen afgewezen.
Lukt het andere bezitters van standalone internetradio's ook niet?
Ja, dat is dus wat ik geprobeerd heb. Bij beide url's.quote:Op zaterdag 17 december 2016 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan wel, hele url handmatig opnemen http://www.radio49.nl/listen.pls
In TuneIn en Xiialive tenminste, wat ik zelf gebruik...
Goedemorgen!
Je hebt gelijk Melting, ik snap ook niet waarom ik al wakker benquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:13 schreef Melting het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg op?
Het is toch zaterdag, of niet?
Gewoon lekker in bed blijven dan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Melting, ik snap ook niet waarom ik al wakker ben
Ik had gisteren met Junior de kerstboom opgezet, ik moest daarna vrij snel weg en het is een grote zooi hier, dat straks maar eerst naar boven brengen, lijstje maken van wat ik wil/moet doen aan boodschappen en dan vanavond misschien naar Vout luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed blijven dan.![]()
Ik ga zo meteen sporten.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had gisteren met Junior de kerstboom opgezet, ik moest daarna vrij snel weg en het is een grote zooi hier, dat straks maar eerst naar boven brengen, lijstje maken van wat ik wil/moet doen aan boodschappen en dan vanavond misschien naar Vout luisteren
sportieveling
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2016 08:27 schreef just me het volgende:
Super goed hoor Melting !!
[ afbeelding ]
ik ben allang door nederland aan het reizenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo vroeg opstaan, zijn jullie wel lekker in je hoofd?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo vroeg opstaan, zijn jullie wel lekker in je hoofd?
nog meer kerstsfeer in huis. Staat de boom nog?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:44 schreef just me het volgende:
[..]zal de schuld van kindeke Jezus wel zijn, die wilde dat ik het stalletje ging opzetten
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goedquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog meer kerstsfeer in huis. Staat de boom nog?
ik ga vannde week maar even een kerstboom solderenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goed
Ik ga maandag zien wat Symph en zijn moeder van de kerstboom gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, als Junior en ik iets doen, doen we het goed
6:00 hierquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:13 schreef Melting het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg op?
Het is toch zaterdag, of niet?
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
6:00 hierHeb me snel omgedraaid en kom er net uit
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moe
henkelien is mijn vriendin. Ze heet zo niet maar dat is haar fok account die ik haar gegeven hebquote:
Ah jij hebt dus een vriendinquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
henkelien is mijn vriendin. Ze heet zo niet maar dat is haar fok account die ik haar gegeven heb
laat jij je je bed uitschopppenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
toen kwam henkelien er achter dat ik op een ander bed ben gaan liggen omdat ze mij er 5 keer uit had geschopt. Dus ik ben moe
we hebben nu 8 maanden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ah jij hebt dus een vriendin
Hoelang hebben jullie al? Jullie wonen dus ook samen?
na 3 keer gaf ik het opquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
laat jij je je bed uitschopppen![]()
![]()
mogguh laatkomers
Ze zien er onschuldig uit, maar in het holst van de nacht...quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef tailfox het volgende:
Kleine meisjes schoppen hard in hun slaap
Grote meisjes ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef tailfox het volgende:
Kleine meisjes schoppen hard in hun slaap
Doe er wat aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef DevFreak het volgende:
Wat me trouwens opvalt he... ik zie nergens een topic voor nieuwe platen in MUZ
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
Grote meisjes ook
Ik praat ook in mijn slaap, kan mezelf alleen nooit verstaan
quote:
ik lees ict.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar misschien dat het leuker is als je wat met ICT hebt
je werkt als ICT'er naast je studie? wat houdt je werk in dan? op een servicedesk ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben een engineer en werk als icter.
ik fix computer issues bij mensen thuis ;pquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
je werkt als ICT'er naast je studie? wat houdt je werk in dan? op een servicedesk ofzo?
Student aan huis.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik fix computer issues bij mensen thuis ;p
misschienquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Student aan huis.
https://www.studentaanhuis.nl/
Maak er 1quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:20 schreef DevFreak het volgende:
Wat me trouwens opvalt he... ik zie nergens een topic voor nieuwe platen in MUZ
Mogguh!quote:
quote:
Ik was je al voor.quote:
Poe héquote:
Tommy, ben jij dat?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik fix computer issues bij mensen thuis ;p
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Student aan huis.
https://www.studentaanhuis.nl/
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'quote:
Oh je woont niet ver bij mij vandaan tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'
Ik had me daar ook aangemeld een paar jaar terug maar ze hebben me nooit teruggebeld. Ben ook echt geen fan van dat soort bedrijven want ze geven je maar ene klein percentage terwijl een of andere directeur met zijn vette nek het meeste doet opstrijken.
Wat ik tegenwoordig doe is kaartjes ophangen bij supermarkten en moet zeggen dat het redelijk helpt. Het verdiend niet veel maar ik kan er in ieder geval mijn school van betalen
verdien door de foois veeel meer dan supermarktquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ik vat dit woord vanaf nu op als een 'ja'
Ik had me daar ook aangemeld een paar jaar terug maar ze hebben me nooit teruggebeld. Ben ook echt geen fan van dat soort bedrijven want ze geven je maar ene klein percentage terwijl een of andere directeur met zijn vette nek het meeste doet opstrijken.
Wat ik tegenwoordig doe is kaartjes ophangen bij supermarkten en moet zeggen dat het redelijk helpt. Het verdiend niet veel maar ik kan er in ieder geval mijn school van betalen
Wat was het nou Delft toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:06 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je woont niet ver bij mij vandaan toch
altijd handig!
Zou zomaar kunnenquote:
Werken in een supermarkt vind ik sowieso kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
verdien door de foois veeel meer dan supermarkt
Gewoon steeds vaker potten augurk laten vallenquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Werken in een supermarkt vind ik sowieso kwalitatief uitermate teleurstellend
Ik heb het geprobeerd maar het maakt je echt braindead
De dagen voor de kerst hequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komt er een blackout aan ofzo? Druk in de supermarkt
Daar hebben ze 24 december nog voorquote:
Dan wordt het ook drukquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar hebben ze 24 december nog voor
* OscarMopperkont gaat er dit jaar eens proberen rekening mee te houdenquote:
Interessante re-issue op vinylquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:29 schreef DevFreak het volgende:
ik ben dat topic aan het maken
hebben jullie suggesties voor wat er naast nieuwe albums in zou kunnen komen?
Kerstinkopen zijn sowieso irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer deze weken de supermarkten te vermijden. Het inkopen voor de kerst vorig jaar staat me nog helder voor de geest, dat doe ik niet nog een keer, het was ook niet mijn idee.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kerst is sowieso irritant.
fixesquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inkopen zijn sowieso irritant.
goeiequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Interessante re-issue op vinyl
http://www.reggae-vibes.com/top50/top50.htmquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
goeie
heb je een recent voorbeeld van deze maand ofzo?
En dat voor een newbiequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:55 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / Brand New Music: Post hier nieuwe muziek!
Eens kijken wat het gaat doen
Dat plaatje heb ik een paar maanden geleden gemaakt voor de lol. Heb het wat verkleind en aangepast.
er is al een threadquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:55 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / Brand New Music: Post hier nieuwe muziek!
Eens kijken wat het gaat doen
Dat plaatje heb ik een paar maanden geleden gemaakt voor de lol. Heb het wat verkleind en aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |