johannes godquote:
Uitstekendquote:Op donderdag 15 december 2016 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
johannes god
hoe gaat het met je liefde?
Aahh wat leuk zegquote:Op donderdag 15 december 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
![]()
Alleen zijn we nu allebei een beetje druk (ik sog nu), dus volgend weekend zien we elkaar niet maar zijn we aan de studie. Maar met kerst weer welDan reizen we het land door zodat we met allebei de families kerst kunnen vieren.
En jij? Ik las iets over daten.
onder anderequote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haten jullie januari ook zo erg
heb jij ooit een foto van jezelf gepost in grtd?quote:
Valt wel mee, vind februari erger.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
dankjewelquote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Aahh wat leuk zegVeel plezier alvast
Ik vind de dagen vanaf nu tot kerst vreselijkquote:Op donderdag 15 december 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb dan tentamens, moet dan stage fixen en een verslag inleveren plus al die kale gedumpte kerstboompjes en kapotte lichtjes verpesten je kerstvibe en de chronische vitamine D tekort maakt het er ook niet beter op
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
Ik vind de dagen vanaf nu tot kerst vreselijk
Januari t/m maart zijn inderdaad enorm kut.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
nopequote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een foto van jezelf gepost in grtd?
Oh dan ben ik in de war met iemand andersquote:
😏😏quote:Op donderdag 15 december 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb dan tentamens, moet dan stage fixen en een verslag inleveren plus al die kale gedumpte kerstboompjes en kapotte lichtjes verpesten je kerstvibe en de chronische vitamine D tekort maakt het er ook niet beter op
lekker danquote:Op donderdag 15 december 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met iemand anders
vond diegene op die foto niet zo lekkerquote:
o dan was ik het sws nietquote:Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
vond diegene op die foto niet zo lekker
hoe heet ben jij dan?quote:
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 21:33 schreef Drug het volgende:
[..]
keer kopje koffie drinken en dan kun je zelf oordelen
Dit zegt veel over de ouders van al die mensen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
Ik vind januari en februari niet erg maar dat komt omdat mijn broertjes en ik dan jarig zijn en veel vriendinnen van me ook
wat dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de ouders van al die mensen.
Dat ze allemaal in dezelfde periode kapot geil waren en kindjes wilden maken.quote:
Hoeft nietquote:Op donderdag 15 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze allemaal in dezelfde periode kapot geil waren en kindjes wilden maken.
ik durf nietquote:
Ik heb er meerdere, maar dit is er een vanquote:Op donderdag 15 december 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien moeten we elkaar eerst online wat beter leren kennen :$
wat is je lievelingsliedje?
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn libraryquote:Op donderdag 15 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar dit is er een van
en die van jou?
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn library
ik ook meerdere maar deze bv
om boos van te wordenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
morgen training omgaan met agressie en ik heb GEEN zin
best chill nummerquote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn library
ik ook meerdere maar deze bv
Ja nogalquote:
waarom volg je die?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
Moet voor schoolquote:
Prima wel. Harde onderhandelingen over oud en nieuw.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogal
Hoe gaat het met jou typje
Goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wel. Harde onderhandelingen over oud en nieuw.
Met u?
Oh, is met vrienden. Zij volgt wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed hoor
Wel lastig lijkt me dat, "gelukkig" ben ik single en hoef ik me daar geen zorgen over te maken
Oh nee hoorquote:
Oh, dat ze dat doet ;squote:Op donderdag 15 december 2016 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, is met vrienden. Zij volgt wel.
sociaal juridische dienstverleningquote:
wist niet dat jij agressie problemen hebtquote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
ja helderquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee hoorIs alleen handig voor mijn werk later
o ja. moet je nog lang?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening
Zal je mij niet meer horen zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
Nu kunnen we met recht zeggen. ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
zit nu in derde jaar van de vier, valt mee dusquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja helder
[..]
o ja. moet je nog lang?
hoezo nietquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je mij niet meer horen zeggen.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo niet
je moet toch posts maken
ja jij wil de 100.000 halen ;squote:
nee kerst mag ook niet meer. Het is nu het winterfeestquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je mij niet meer horen zeggen.
Ga ik niet meer redden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij wil de 100.000 halen ;s
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee kerst mag ook niet meer. Het is nu het winterfeest
Gelukkig gaat Trump een einde maken aan de war on Christmas
kut voor je zegquote:Op donderdag 15 december 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga ik niet meer redden.
bijna werkleefquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
zit nu in derde jaar van de vier, valt mee dus
ja totaal geen zin in, maar het moet maar hequote:
Went snel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja totaal geen zin in, maar het moet maar he
Stage went anders niet echtquote:
had je in ieder geval nog iets bereikt dit jaarquote:Op donderdag 15 december 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Het is maar een getalletje.
Ja leuk, hihaho.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had je in ieder geval nog iets bereikt dit jaar
Waarom?quote:
jaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja totaal geen zin in, maar het moet maar he
Toen ik stage liep vond ik dat wel echt heel anders. Voelde gewoon anders.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom?
Door opdrachten voor school ernaast?
ben jij gelijk gaan werken bij je ouwe?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen ik stage liep vond ik dat wel echt heel anders. Voelde gewoon anders.
Nee. Veel later pas.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ben jij gelijk gaan werken bij je ouwe?
Deed het ook niet met plezier. Vergoeding was vaak ook waardeloos trouwens.quote:
Ja dat is matig ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed het ook niet met plezier. Vergoeding was vaak ook waardeloos trouwens.
Klopt. Ik kreeg destijds 125 ofzo. Moest er ook nog 1,5 uur voor reizen heen en terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
Behalve toen ik
[..]
Ja dat is matig ja.
150 per maand als je geluk hebt als ik het zo hoor, en dan werk je gewoon fulltime
Moest alleen in de tweede van middelbare paar dagen 'snuffelstage' lopen bij de Videotheek. Dat was wel chillquote:
haha nicequote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest alleen in de tweede van middelbare paar dagen 'snuffelstage' lopen bij de Videotheek. Dat was wel chillbeetje dvdtjes en games verzamelen en wegleggen, beetje stiekem langs de 18+ hoek lopen
Ik was vroeger dol op de videotheek. Geen flauw benul wat ik wilde worden maar een baan bij de videotheek leek mij wel wat.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest alleen in de tweede van middelbare paar dagen 'snuffelstage' lopen bij de Videotheek. Dat was wel chillbeetje dvdtjes en games verzamelen en wegleggen, beetje stiekem langs de 18+ hoek lopen
Mij ook ja. Boekenwinkel ook. Nu nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was vroeger dol op de videotheek. Geen flauw benul wat ik wilde worden maar een baan bij de videotheek leek mij wel wat.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook ja. Boekenwinkel ook. Nu nog steeds trouwens.
In Arnhem zit ook niet echt een leuke. Wel jammer.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liep afgelopen zondag sinds lange tijd weer eens in de stad van Den Haag. Daar zat altijd een grote boekwinkel, verbaasde mij toen ik daarheen liep en het nu een winkel is geworden met allemaal van die goedkope prutzooi![]()
![]()
Ja, Donner ken ik. Vind het fascinerendquote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Arnhem zit ook niet echt een leuke. Wel jammer.
Amsterdam heeft Waterstones en Scheltema, Rotterdam Donner. Kan je je wel middagje in vermaken hoor
zit nu in oude abn gebouwquote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, Donner ken ik. Vind het fascinerend
Die in het oude postkantoor was zo vet maar nu is ie wegquote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Arnhem zit ook niet echt een leuke. Wel jammer.
Amsterdam heeft Waterstones en Scheltema, Rotterdam Donner. Kan je je wel middagje in vermaken hoor
Hm die ken ik niet, was voor mijn tijd zeker?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Die in het oude postkantoor was zo vet maar nu is ie weg
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm die ken ik niet, was voor mijn tijd zeker?
waar?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Die in het oude postkantoor was zo vet maar nu is ie weg
Arnhemquote:
Oh ik zie al welke je bedoeltquote:
laat ik nog wel weten. Ga nu slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, ouwe reus. Waarom had je een ban eigenlijk?
inb4 Bans worden niet besproken
Trusten haagsquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laat ik nog wel weten. Ga nu slapen.
Truste
Jaaa hequote:Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey Fylax
Goed serietje dat Westworld koekoek
Die laatste niet neequote:Op vrijdag 16 december 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaaa he
Had je niet verwacht al die plottwists he?
Ja maar er zijn dus wel mensen op Reddit die het ooit zagenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
Denk dat bijna niemand uit t topic uit zichzelf had hoor. Iedereen heeft alles van Reddit af, waar tienduizenden mensen seconde na seconde analyseren.
Bij episode 2/3 hadden ze alle dingen al ontrafeld.
Als je 't nu nog een keer gaat terugkijken met de kennis die je nu hebt zie je allerlei dingetjes zodat je kunt weten hoe en wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat zie je vanzelf welquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Stijn
Wie gaat de nieuwe VBL mod worden?
Ik ga het niet meteen rewatchenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
Haha ja, alhoewel theorieën bedenken en bespreken wel tof is.
Maar echt, ga de hints terugkijken, zo fucking goed gedaan
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit is zo waar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
We can't define consciousness because consciousness does not exist. Humans fancy that there's something special about the way we perceive the world, and yet we live in loops as tight and as closed as the hosts do, seldom questioning our choices, content, for the most part, to be told what to do next.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Echt een held die man.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is zo waar.
Anthony Hopkins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
JeSuisDroppie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunri4e of hoe die gast ook mag hetenblablablabla
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt een held die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat was er met de muziek dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
JeSuisDroppie natuurlijk.Die heb ik even mooi op zijn plaats gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you know what happened to the neanderthals? We ate them.(she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ohja, 't nummer Reverie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you know what happened to the neanderthals? We ate them.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Volgens mij dezelfde componist die de nummers in de laatste GoT episode componeerde. Wat een GODquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
Sowieso de soundtracks van Westworld waren geniaal.ook al die Radiohead songs bohhhh
Pardon?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde componist die de nummers in de laatste GoT episode componeerde. Wat een GOD
Sunri5equote:Op vrijdag 16 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sunri4e of hoe die gast ook mag heten
Ik zag het, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik even mooi op zijn plaats gezet
Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deedquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon?Je bedoelt natuurlijk ALLE seizoenen van GoT.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
no manquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deed
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?![]()
Dat vind ik zo'n goddelijk nummer, zeker als ik dan denk aan de episode met dezelfde naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Wat ik trouwens echt een prachtig gezicht vondSowieso een bazenacteur, hij kwam me wel erg bekend voor. Maar weet niet waar ik hem nog meer in gezien had, toen ik even op zijn imdb keek kwam ik er nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat vond je trouwens van het hele Maeve-plot?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een bazenacteur, hij kwam me wel erg bekend voor. Maar weet niet waar ik hem nog meer in gezien had, toen ik even op zijn imdb keek kwam ik er nog niet uit
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van het hele Maeve-plot?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]Ohja dat had ik wel gelezen, maar er waren meerdere theorieën natuurlijk. Kan best kloppen verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Is geconfirmed door de makers van de serie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat had ik wel gelezen, maar er waren meerdere theorieën natuurlijk. Kan best kloppen verder
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is geconfirmed door de makers van de serie.
Ze zeiden dat, op het moment dat het als handheld gefilmd is, het laat zien dat de host zijn of haar eigen keuzes maakt.
Oh dat weet ik wel zeker, nog twee jaar wachten. Tegen die tijd hebben we het einde van GoT al gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
ik heb echt geen flauw idee, we worden denk ik erg verrast :p
Op imdb zag ik 2018 staan, maar vind het ook vaag als er zolang tussen zit. Als ze GoT in één jaar kunnen opnemen, dan dit ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
het kan ook noy volgend jaar komen toch
Het is maximaal 2018quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op imdb zag ik 2018 staan, maar vind het ook vaag als er zolang tussen zit. Als ze GoT in één jaar kunnen opnemen, dan dit ook.
topshowquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar dan
Er komen wel iets van zes seizoenen GENOT
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sws plan van ford tho(she/her)
Ja dat is wel obviousquote:
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.quote:
Ik merk aan jouw posts wel hoe intellectueel dat programma moet zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merk aan jouw posts wel hoe intellectueel dat programma moet zijn.
Ja daar zal het aan liggen, Mikey.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet.
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen danquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is zo waar.
Anthony Hopkins
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.
Truequote:Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen dan
gewoon uitstellen tot de toekomst voorbij is. doe ik ook en kijk waar het me heeft gebrachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma dilemma
Waarom moet ik nu al belangrijke toekomstkeuzes maken help :s
Maar ik wil niet zoals jou eindigen, sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:26 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon uitstellen tot de toekomst voorbij is. doe ik ook en kijk waar het me heeft gebracht
beter dan het alternatief maar daar kom je dan nog wel achterquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik wil niet zoals jou eindigen, sorry.
Nein, ultieme goal is toch echt wel via hard work pays off toegelaten worden bij de projecten van Yoshinuri Ohsumi, nobelprijswinnaar van autofagiequote:Op vrijdag 16 december 2016 14:28 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan het alternatief maar daar kom je dan nog wel achter
iehll wat een ambitiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein, ultieme goal is toch echt wel via hard work pays off toegelaten worden bij Yoshinuri Ohsumi, nobelprijswinnaar van autofagie
Jazeker, is helemaal niks mis met die serie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen dan
Dat het zijn broer is zegt toch helemaal niets?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, is helemaal niks mis met die serie.
Is ook geschreven door het broertje van Christopher Nolan, dus als je die films leuk vond
Hier doe je geen reet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze SC en de andere SC van dit subforum? Viel me plotseling voor het eerst op.
Helaas helaas.quote:
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar filmsquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het zijn broer is zegt toch helemaal niets?
Vooruit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar films
Weet ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze SC en de andere SC van dit subforum? Viel me plotseling voor het eerst op.
Stahp ik moet al superduidelijk zijn irl, laat me.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, helemaal duidelijk nu. Thx Opso.
Jezus, retard muchquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet ik ook niet![]()
In deze zitten de meeste mafkezen.
Die koffie is rustig.
En die andere .....
quote:
Co-writers jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar films
Vreemd figuur jijquote:
Insomnia is ook kek filmpjequote:
amsterdam is gezelligquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier doe je geen reet.
[..]
Helaas helaas.
Heb 2 research stageplekken gevonden en zij doen ook onderzoek daarnaar gvd jammer dat eentje himmel in Amsterdam is
Als Groninger Rotterdam Roffa noemenquote:
Sowieso dat soort kansloze bijnamen geven aan steden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Groninger Rotterdam Roffa noemen
Straattaalquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Agga![]()
Roffa
Damsko
Zoetje
Grunna
Nimma
Utje
Arnhem
Mortaxx.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Agga![]()
Roffa
Damsko
Zoetje
Grunna
Nimma
Utje
Arnhem
Ja maar we gaan het binnenkort maar opdoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow is dit topic nog steeds open.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar we gaan het binnenkort maar opdoeken.
Waar is Inso eigenlijk?
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel goed gaan met zijn vrouw
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel goed gaan met zijn vrouw
Ik heb hem ook op de app, maar is toch wat ongemakkelijk om FOK!kers daarover te appen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JC heeft hem op app geloof ik. Die zou het zo kunnen vragen.
Je stuurde mij niet eens een app toen ik een ban had. Neem ik je kwalijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de app, maar is toch wat ongemakkelijk om FOK!kers daarover te appen.
Ik ben niet iemand die spontaan mensen gaat appen, dus neem het niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stuurde mij niet eens een app toen ik een ban had. Neem ik je kwalijk.
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die spontaan mensen gaat appen, dus neem het niet persoonlijk.
In groepschats praat ik wel veel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik app m'n vader als ik geld nodig hebt en verder zoeken ze het allemaal maar uit!!
Je bent nog steeds niet succesvol met meisjes. Probeer het anders eens zonder foto.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tindermeisjes moesten bij mij ook altijd gaan beginnen met appen anders liep het dood
Aan mijn uiterlijk ligt het niet denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet succesvol met meisjes. Probeer het anders eens zonder foto.
Daar oordeel ik niet over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk ligt het niet denk ik
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar oordeel ik niet over.
Geef je vrouw maar op haar donder zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit te poepen. Maar wc papier is op.
We hebben wel, maar het is niet bijgevuld. POTVERDOMME!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je vrouw maar op haar donder zo.
Dat is een groot probleem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben wel, maar het is niet bijgevuld. POTVERDOMME!
Ja, die gast is echt niet goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)nt-zangcarriere.html
wtf man??
Verdient die realityshow trouwens zo goed dat ze kunnen investeren in al deze onzin??quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die gast is echt niet goed
Ze krijgen echt heel veel voor elkaar met rtl. Dat is gewoon belachelijk. Verder doet Michael buiten die show om aan ongure zaakjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Verdient die realityshow trouwens zo goed dat ze kunnen investeren in al deze onzin??
Kan me niet voorstellen dat iemand anders het doet als je al die ellende ziet
Oh ja, was ook al lid van zo'n motorbende toch? Lijkt me wel geinig als die boel eens echt goed in elkaar klapt als ze hem pakken op drugssmokkel ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze krijgen echt heel veel voor elkaar met rtl. Dat is gewoon belachelijk. Verder doet Michael buiten die show om aan ongure zaakjes.
klopt ja. Lijkt mij ook wel genot. Zitten ze ineens in de shit want geloof dat rtl ook plannen heeft om te stoppen met barbie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, was ook al lid van zo'n motorbende toch? Lijkt me wel geinig als die boel eens echt goed in elkaar klapt als ze hem pakken op drugssmokkel ofzo.
gewoon even douchekop erop. Voelt ook echt heerlijk en beter schoonquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit te poepen. Maar wc papier is op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon even douchekop erop. Voelt ook echt heerlijk en beter schoon
Kijkt toch geen hond meer naar, word van dat wijf sowieso een partij depressief. Maar dan kunnen ze nog altijd aankloppen bij SBS, vraag maar aan Roy Donders, Andy en Melisa.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt ja. Lijkt mij ook wel genot. Zitten ze ineens in de shit want geloof dat rtl ook plannen heeft om te stoppen met barbie.
Die staan dan ook maar wat graag te springen inderdaad om ze over te nemen. Zag laatst ergens in de krant ofzo een paar foto's met hoe Barbie in de tijd van uiterlijk is veranderd. tha fuck zegquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kijkt toch geen hond meer naar, word van dat wijf sowieso een partij depressief. Maar dan kunnen ze nog altijd aankloppen bij SBS, vraag maar aan Roy Donders, Andy en Melisa.
Een gemiddelde kankerpatiënt heeft minder operaties gehadquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staan dan ook maar wat graag te springen inderdaad om ze over te nemen. Zag laatst ergens in de krant ofzo een paar foto's met hoe Barbie in de tijd van uiterlijk is veranderd. tha fuck zeg
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Een gemiddelde kankerpatiënt heeft minder operaties gehad
Ja, nu komt sbs ook wel in de buurt vind ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
RTL 5 is de allergrootste tumor van de Nederlandse tv
hij beweegt niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
inclusief bewegend poppetje?
Sowieso al die commerciële zenders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu komt sbs ook wel in de buurt vind ik.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso al die commerciële zenders.
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het nou leuk om zo kortaf te doen
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een onzeker tienermeisje joh
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.
VI is mokersaai.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWat Ajax betreft ben ik ook wel blij als het winterstop is
Gelukkig is er nu ook dartsgenot
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.
Ik ging regelmatig naar Dortmund toe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?
Net als die kneusjes op Voetbalzone die als het over Real Madrid gaat of over Chelsea over `wij'' sprekenSadness all over
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daarquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging regelmatig naar Dortmund toe.
Laatste jaar even wat minder. Daarvoor 3-4x per seizoen vanaf 2001.
Dortmund en Bayern zijn vaak nog goedkoper dan kaarten bij Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daar
Was uurtje of 3.5 rijden ja. Maar bleef er dan ook gewoon slapen in goedkoop hotel op 200 mtr van stadion. Tickets had ik voor gemiddeld 40 euro. Viel wel meequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daar
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?
Net als die kneusjes op Voetbalzone die als het over Real Madrid gaat of over Chelsea over `wij'' sprekenSadness all over
Ik vind Dortmund ook gewoon echt leuk en tof. Voel me er altijd welkom. Dat is bijna iedereen daar trouwens. Enorm leuke sfeer, echte voetbalbeleving. Mooie supporters, mooie club. Echt geweldig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?
Gaat te ver om in de "wij" vorm te spreken, maar ik hoop wel dat clubs als Liverpool en Dortmund het altijd goed doen. Lig er niet wakker van als ze verliezen verder
Tuurlijk, maar had het ook over die figuren die dan in wij vorm sprekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?
Gaat te ver om in de "wij" vorm te spreken, maar ik hoop wel dat clubs als Liverpool en Dortmund het altijd goed doen. Lig er niet wakker van als ze verliezen verder
Alleen de stad zelf is niet veel aan toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Dortmund ook gewoon echt leuk en tof. Voel me er altijd welkom. Dat is bijna iedereen daar trouwens. Enorm leuke sfeer, echte voetbalbeleving. Mooie supporters, mooie club. Echt geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |