Dat zie je vanzelf welquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Stijn
Wie gaat de nieuwe VBL mod worden?
Ik ga het niet meteen rewatchenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
Haha ja, alhoewel theorieën bedenken en bespreken wel tof is.
Maar echt, ga de hints terugkijken, zo fucking goed gedaan
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit is zo waar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
We can't define consciousness because consciousness does not exist. Humans fancy that there's something special about the way we perceive the world, and yet we live in loops as tight and as closed as the hosts do, seldom questioning our choices, content, for the most part, to be told what to do next.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Echt een held die man.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is zo waar.
Anthony Hopkins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
JeSuisDroppie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunri4e of hoe die gast ook mag hetenblablablabla
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt een held die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat was er met de muziek dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
JeSuisDroppie natuurlijk.Die heb ik even mooi op zijn plaats gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you know what happened to the neanderthals? We ate them.(she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ohja, 't nummer Reverie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you know what happened to the neanderthals? We ate them.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Volgens mij dezelfde componist die de nummers in de laatste GoT episode componeerde. Wat een GODquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
Sowieso de soundtracks van Westworld waren geniaal.ook al die Radiohead songs bohhhh
Pardon?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde componist die de nummers in de laatste GoT episode componeerde. Wat een GOD
Sunri5equote:Op vrijdag 16 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sunri4e of hoe die gast ook mag heten
Ik zag het, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik even mooi op zijn plaats gezet
Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deedquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon?Je bedoelt natuurlijk ALLE seizoenen van GoT.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
no manquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deed
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?![]()
Dat vind ik zo'n goddelijk nummer, zeker als ik dan denk aan de episode met dezelfde naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Wat ik trouwens echt een prachtig gezicht vondSowieso een bazenacteur, hij kwam me wel erg bekend voor. Maar weet niet waar ik hem nog meer in gezien had, toen ik even op zijn imdb keek kwam ik er nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |