Aan mijn uiterlijk ligt het niet denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet succesvol met meisjes. Probeer het anders eens zonder foto.
Daar oordeel ik niet over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk ligt het niet denk ik
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar oordeel ik niet over.
Geef je vrouw maar op haar donder zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit te poepen. Maar wc papier is op.
We hebben wel, maar het is niet bijgevuld. POTVERDOMME!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je vrouw maar op haar donder zo.
Dat is een groot probleem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben wel, maar het is niet bijgevuld. POTVERDOMME!
Ja, die gast is echt niet goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)nt-zangcarriere.html
wtf man??
Verdient die realityshow trouwens zo goed dat ze kunnen investeren in al deze onzin??quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die gast is echt niet goed
Ze krijgen echt heel veel voor elkaar met rtl. Dat is gewoon belachelijk. Verder doet Michael buiten die show om aan ongure zaakjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Verdient die realityshow trouwens zo goed dat ze kunnen investeren in al deze onzin??
Kan me niet voorstellen dat iemand anders het doet als je al die ellende ziet
Oh ja, was ook al lid van zo'n motorbende toch? Lijkt me wel geinig als die boel eens echt goed in elkaar klapt als ze hem pakken op drugssmokkel ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze krijgen echt heel veel voor elkaar met rtl. Dat is gewoon belachelijk. Verder doet Michael buiten die show om aan ongure zaakjes.
klopt ja. Lijkt mij ook wel genot. Zitten ze ineens in de shit want geloof dat rtl ook plannen heeft om te stoppen met barbie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, was ook al lid van zo'n motorbende toch? Lijkt me wel geinig als die boel eens echt goed in elkaar klapt als ze hem pakken op drugssmokkel ofzo.
gewoon even douchekop erop. Voelt ook echt heerlijk en beter schoonquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit te poepen. Maar wc papier is op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon even douchekop erop. Voelt ook echt heerlijk en beter schoon
Kijkt toch geen hond meer naar, word van dat wijf sowieso een partij depressief. Maar dan kunnen ze nog altijd aankloppen bij SBS, vraag maar aan Roy Donders, Andy en Melisa.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt ja. Lijkt mij ook wel genot. Zitten ze ineens in de shit want geloof dat rtl ook plannen heeft om te stoppen met barbie.
Die staan dan ook maar wat graag te springen inderdaad om ze over te nemen. Zag laatst ergens in de krant ofzo een paar foto's met hoe Barbie in de tijd van uiterlijk is veranderd. tha fuck zegquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kijkt toch geen hond meer naar, word van dat wijf sowieso een partij depressief. Maar dan kunnen ze nog altijd aankloppen bij SBS, vraag maar aan Roy Donders, Andy en Melisa.
Een gemiddelde kankerpatiënt heeft minder operaties gehadquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staan dan ook maar wat graag te springen inderdaad om ze over te nemen. Zag laatst ergens in de krant ofzo een paar foto's met hoe Barbie in de tijd van uiterlijk is veranderd. tha fuck zeg
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Een gemiddelde kankerpatiënt heeft minder operaties gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |