Als Groninger Rotterdam Roffa noemenquote:
Sowieso dat soort kansloze bijnamen geven aan steden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Groninger Rotterdam Roffa noemen
Straattaalquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Agga![]()
Roffa
Damsko
Zoetje
Grunna
Nimma
Utje
Arnhem
Mortaxx.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Agga![]()
Roffa
Damsko
Zoetje
Grunna
Nimma
Utje
Arnhem
Ja maar we gaan het binnenkort maar opdoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow is dit topic nog steeds open.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar we gaan het binnenkort maar opdoeken.
Waar is Inso eigenlijk?
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel goed gaan met zijn vrouw
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel goed gaan met zijn vrouw
Ik heb hem ook op de app, maar is toch wat ongemakkelijk om FOK!kers daarover te appen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JC heeft hem op app geloof ik. Die zou het zo kunnen vragen.
Je stuurde mij niet eens een app toen ik een ban had. Neem ik je kwalijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de app, maar is toch wat ongemakkelijk om FOK!kers daarover te appen.
Ik ben niet iemand die spontaan mensen gaat appen, dus neem het niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stuurde mij niet eens een app toen ik een ban had. Neem ik je kwalijk.
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die spontaan mensen gaat appen, dus neem het niet persoonlijk.
In groepschats praat ik wel veel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
Ik app m'n vader als ik geld nodig hebt en verder zoeken ze het allemaal maar uit!!
Je bent nog steeds niet succesvol met meisjes. Probeer het anders eens zonder foto.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tindermeisjes moesten bij mij ook altijd gaan beginnen met appen anders liep het dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |