Ga niet naar de uurwerker, ranzige pizza.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.
[..]
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.
Wat kun je ons aanraden?
Ten eerste al je Groningse fok vrienden tijdig een berichtje te sturenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.
[..]
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.
Wat kun je ons aanraden?
Minder bier drinken danquote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was vet dichtbij tintelier. Raakte er soort van verdwaald
Ik was toen braafjes aan de cola hoor, ben jou nietquote:Op donderdag 15 december 2016 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder bier drinken dan
Ga toch geen pizza halen met Loka.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet naar de uurwerker, ranzige pizza.
Dat eerste moet ik niet vergeten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ten eerste al je Groningse fok vrienden tijdig een berichtje te sturen
Ten tweede kan je gewoon lekker wandelen door het centrum, Martinitoren beklimmen, Groninger Museum bezoeken, ergens lekker wat eten en drinken etc.
Cola waar toevallig bacardi in zat.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was toen braafjes aan de cola hoor, ben jou niet
Ik heb al eens een wijntje gedronken met Loka, erg goede herinneringen natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga toch geen pizza halen met Loka.
[..]
Dat eerste moet ik niet vergeten natuurlijk.
Misschien kunnen we er een sauna uitje van maken.
Ik was jaloers.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cola waar toevallig bacardi in zat.
[..]
Ik heb al eens een wijntje gedronken met Loka, erg goede herinneringen natuurlijk
wat liefquote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er wel begrip voor.
Sof is nou eenmaal een leuke, aantrekkelijke jonge dame.
Ik zou met jou ook wel wijn drinken hoor :s maar liever een shotje wat naar appeltaart smaaktquote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus johannes wat is dit voor gebackstab
Een foto kan ik me niet meer herinneren maar het was ongetwijfeld zwoelquote:Op donderdag 15 december 2016 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was jaloers.
Helemaal na het zien van de foto.
Waar ben je geweest vriend?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi, mijn vakantie was top!
Prosecco plsquote:Op donderdag 15 december 2016 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou met jou ook wel wijn drinken hoor :s maar liever een shotje wat naar appeltaart smaakt
Ik had een ban van 3 dagenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ben je geweest vriend?
Jeetje high maintenancequote:
Dus je kwam weer buiten? Ja, dat is altijd mooi.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een ban van 3 dagen
Ik heb de wereld beter leren kennen. Weet ook ineens weer hoe mijn vriendin heet.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je kwam weer buiten? Ja, dat is altijd mooi.
Premium girlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje high maintenancePremium girl. Toevallig was ik laatst ook in een wijnlokaal in Groningen dus dat komt wel goed.
Ik heb zelfs meegedaan aan een crowdfundactie om dat te realiseren.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Premium girldeezer much.
Mij viel laatst proeflokaal Mout op, ben je daar ook al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |