topshowquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar dan
Er komen wel iets van zes seizoenen GENOT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sws plan van ford tho(she/her)
Ja dat is wel obviousquote:
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.quote:
Ik merk aan jouw posts wel hoe intellectueel dat programma moet zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merk aan jouw posts wel hoe intellectueel dat programma moet zijn.
Ja daar zal het aan liggen, Mikey.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het gaat je allemaal een beetje boven de pet.
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen danquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is zo waar.
Anthony Hopkins
quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Intellectueel programma moet je ook een keer proberen.
Truequote:Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen dan
gewoon uitstellen tot de toekomst voorbij is. doe ik ook en kijk waar het me heeft gebrachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma dilemma
Waarom moet ik nu al belangrijke toekomstkeuzes maken help :s
Maar ik wil niet zoals jou eindigen, sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:26 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon uitstellen tot de toekomst voorbij is. doe ik ook en kijk waar het me heeft gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |