Ja, nu komt sbs ook wel in de buurt vind ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
RTL 5 is de allergrootste tumor van de Nederlandse tv
hij beweegt niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
inclusief bewegend poppetje?
Sowieso al die commerciële zenders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu komt sbs ook wel in de buurt vind ik.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso al die commerciële zenders.
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het nou leuk om zo kortaf te doen
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een onzeker tienermeisje joh
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.
VI is mokersaai.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWat Ajax betreft ben ik ook wel blij als het winterstop is
Gelukkig is er nu ook dartsgenot
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met voetbal JR. Als Ado kut gaat, BVB ook nog eens... tsja.... blijft er niet veel over.
Ik ging regelmatig naar Dortmund toe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?
Net als die kneusjes op Voetbalzone die als het over Real Madrid gaat of over Chelsea over `wij'' sprekenSadness all over
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daarquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging regelmatig naar Dortmund toe.
Laatste jaar even wat minder. Daarvoor 3-4x per seizoen vanaf 2001.
Dortmund en Bayern zijn vaak nog goedkoper dan kaarten bij Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daar
Was uurtje of 3.5 rijden ja. Maar bleef er dan ook gewoon slapen in goedkoop hotel op 200 mtr van stadion. Tickets had ik voor gemiddeld 40 euro. Viel wel meequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet duur? Ook nog eindje reizen, zullen geen goedkope tickets zijn daar
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit dat een duitse club niet geod speelt?
Net als die kneusjes op Voetbalzone die als het over Real Madrid gaat of over Chelsea over `wij'' sprekenSadness all over
Ik vind Dortmund ook gewoon echt leuk en tof. Voel me er altijd welkom. Dat is bijna iedereen daar trouwens. Enorm leuke sfeer, echte voetbalbeleving. Mooie supporters, mooie club. Echt geweldig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?
Gaat te ver om in de "wij" vorm te spreken, maar ik hoop wel dat clubs als Liverpool en Dortmund het altijd goed doen. Lig er niet wakker van als ze verliezen verder
Tuurlijk, maar had het ook over die figuren die dan in wij vorm sprekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch best sympathie hebben voor een buitenlandse club?
Gaat te ver om in de "wij" vorm te spreken, maar ik hoop wel dat clubs als Liverpool en Dortmund het altijd goed doen. Lig er niet wakker van als ze verliezen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |