SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.
Deksels?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou Evert roepen als hij klaarkomt?
Denk ik wel.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie zou een waanzinnig goede moderator zijn.
Vriendjespolitiek hier.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ik ga het alleen nooit worden.
Ik bedank je voor de mooie woorden, maar die campagne hoeft nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik wel.
Zodra de volgende mod gezocht wordt (hopelijk vertrekt KingFlopland snel) dan zet ik mij vol in voor Scrummie zijn campagne.
Scrummie heeft een agressieprobleem wanneer Feyenoord slecht draait.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik wel.
Zodra de volgende mod gezocht wordt (hopelijk vertrekt KingFlopland snel) dan zet ik mij vol in voor Scrummie zijn campagne.
Er kan nog prima een moderator bij naast degene die we nu al hebben.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ik wel.
Of wanneer je moeder ongesteld is.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie heeft een agressieprobleem wanneer Feyenoord slecht draait.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of wanneer je moeder ongesteld is.
Sowquote:Op woensdag 14 december 2016 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nondeju zegquote:Op woensdag 14 december 2016 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben vandaag al gespeeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi jongens
wanneer speelt PSV?
Jammer dat je mij niet als collega wilt.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik momenteel niet dat er een extra mod nodig is. Zeker in de livetopics gaat het gewoon prima. Alleen PizzaGeit moet af en toe de GGZ-patiënt acteren.
Wat vind je van PSvCL?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik momenteel niet dat er een extra mod nodig is. Zeker in de livetopics gaat het gewoon prima. Alleen PizzaGeit moet af en toe de GGZ-patiënt acteren.
Tagliano lijkt mij anders een uitstekende mod.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die acteert momenteel dat hij iets van voetbal begrijpt om vervolgens keihard af te gaan. Vermakelijk.quote:
Jij moet geen mod worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet als collega wilt.
Stromen als kampioen pas de volgende ronde in.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi jongens
wanneer speelt PSV?
Godver, begint ie nog op mij te lijken ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die acteert momenteel dat hij iets van voetbal begrijpt om vervolgens keihard af te gaan. Vermakelijk.
Sunri5equote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet geen mod worden.
Met wie moet ik dan trollen?
Dat zullen we morgen wel eens zien.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano lijkt mij anders een uitstekende mod.
wiequote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een vierde mod erbij zou in principe kunnen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen wel eens zien.
Doet me aan een zekere oud-korfballer denkenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die acteert momenteel dat hij iets van voetbal begrijpt om vervolgens keihard af te gaan. Vermakelijk.
Tagliano bestempelen als nobuddy is niet zo slim, waarde.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie
niet weer een nobuddy als kingroland aub
Oja, dan gaan we gezellig rellen in DRT.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen wel eens zien.
waaromquote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tagliano bestempelen als nobuddy is niet zo slim, waarde.
Tagliano niet kennenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie
niet weer een nobuddy als kingroland aub
Sow, dat is een lekkere binnenkomer hierquote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tagliano bestempelen als nobuddy is niet zo slim, waarde.
Dat is logisch als je niet veel post buiten het Feyenoordtopic en de slowchat, maar we vergeven je.quote:
Hij is al dart mod.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
Tagliano is een zeer vriendelijke jongen, denk wel dat hij een goede mod kan worden.
Ah lekkerquote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgenavond 20.00 STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS!!!
is dat een nieuwe real life soap over alcoholisten die willen afkicken?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ook dat zegt mij niksquote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano niet kennen
Hij is trouw PSW-kijker, alleen daar moet iedereen hem al van kennen.
Watte?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano niet kennen
Hij is trouw PSW-kijker, alleen daar moet iedereen hem al van kennen.
Ik verwacht ESF topic taferelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker een uur kansloze woordgrapjes maken met betrekking tot Caven.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gunstig dat SCC dan net Ajax uit heeft geschakeld in de beker.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is wel weinig kritisch op Ajax.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik schaal Tagliano op hetzelfde niveau in als Stijn. Vind het beide wel verstandige jongens.
Ja, maar daar kom ik nooit dus ik kan niet oordelen over zijn prestaties.quote:
Oh ik kijk alleen voetbal op tvquote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzer is een schitterend televisieprogramma.
Dan kende je mij vorig jaar nog nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is wel weinig kritisch op Ajax.
Hij doet het al goed. Ik voorzie een grote toekomst.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik nooit dus ik kan niet oordelen over zijn prestaties.
Als hij het goed doet wordt hij VBL-mod en dan zal ik hem gaan beoordelen.
Het oog wil ook watquote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker een uur kansloze woordgrapjes maken met betrekking tot Caven.
Haha. Zie 'm schrikken. Geen nood maatje.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet geen mod worden.
Met wie moet ik dan trollen?
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn reputatie op het spel zette om Typisch moderator te maken.
Bedankt nog Typisch.
Tsja, op de een of andere manier zijn er op het moment nauwelijks normale PSV users.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:20 schreef Coco98 het volgende:
Sowieso nog een Ajax-mod is uit den boze.
Brabanders zijn dan ook niet goed bij hun paasei.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, op de een of andere manier zijn er op het moment nauwelijks normale PSV users.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zie 'm schrikken. Geen nood maatje.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn reputatie op het spel zette om Typisch moderator te maken.
Bedankt nog Typisch.
Vies dik is Johan daarquote:
hier stond eerst iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Welke provider heb je? (overigens zou het je nu sieren je excuses aan te bieden voor het 'kklul'.)quote:
ziggoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke provider heb je? (overigens zou het je nu sieren je excuses aan te bieden voor het 'kklul'.)
Ik kan hierbij een 'nee' bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
En bij Ziggo heb ik geen idee of het een open zender is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geen dankquote:
nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
En bij Ziggo heb ik geen idee of het een open zender is.
Pics van dochters.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, bij KPN & dochters betaal je tenminste een acceptabel maandbedrag...
Te weinig?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Bazoer echt voor 12 miljoen naar Duitsland?
Stijn, je brengt hem zeker écht op de fiets daarheen?Manmanmanmanman
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft niet in een spoiler, slimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, hoeveel krijgt PSV ervoor?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
180.000 ofzoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, hoeveel krijgt PSV ervoor?
Mexicannobakker is écht dom.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in een spoiler, slimmen.
Nee, veel te veel.quote:
Mijn duiding staat in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens sunrise is de wereld plat.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Vind het wel een prima prijsje, volgens sunrise was hij 60 miljoen waard
Schei eens uit over dat figuurquote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Vind het wel een prima prijsje, volgens sunrise was hij 60 miljoen waard
Die laten ook geen fantastisch spel zien de laatste weken andersquote:
Sorry Tag, ben je klaar voor morgen? Ik overweeg een kratje te halen zodat we goed van start kunnen gaan. Heb nu niks in huisquote:
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?quote:
Hallo Tagliano.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laten ook geen fantastisch spel zien de laatste weken anders
Ik ben altijd overal klaar voor. Zal waarschijnlijk wel de eerste paar potjes missenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry Tag, ben je klaar voor morgen? Ik overweeg een kratje te halen zodat we goed van start kunnen gaan. Heb nu niks in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Een jaar geleden had Overgod een akkoord van 25 miljoen euro + 25 miljoen euro aan bonussen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?
Dat is meer dan Ajax voor Ziyech betaald heeft he.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo ook maar eens een pilsje
Marc Netto kan onderhandelen als de bestequote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?
Waarom staat het plaatje naast de tekst.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren..[ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Omdat ik dat zo heb ingesteld.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat het plaatje naast de tekst.
Dat heeft Stijn gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat het plaatje naast de tekst.
Hij speelde een hele periode heel goed voor Ajax en heeft zich ook laten zien in topwedstrijden. Dus vind het hem wel waard, zeker als we vorig jaar nog 25+25 miljoen konden krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dag GGMMquote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Tagliano.
We hadden het net over jouw prestaties als moderator. (ik was uitermate positief over je)
Kan ik dat ook?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo heb ingesteld.
achja wij hebben ook belachelijke munnies gekregen voor sommige spelers. Maar die jongen is in deze staat misschien 6, 7 mijloen waard.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc Netto kan onderhandelen als de beste
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben altijd overal klaar voor. Zal waarschijnlijk wel de eerste paar potjes missenAch, zal vast gewoon prima gaan. Dartspubliek is op een uitzondering na een gezellig publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er ook eentjequote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
is Ziggo duur danquote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, bij KPN & dochters betaal je tenminste een acceptabel maandbedrag...
Echt?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op je haxball-room ouwe reus
Wat voor pilsjequote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
*mompelt iets over een Feyenoorddoelman*quote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, zal vast gewoon prima gaan. Dartspubliek is op een uitzondering na een gezellig publiek
Absoluut, ik heb zeer veel vertrouwen in mijn welopgevoede usersquote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, zal vast gewoon prima gaan. Dartspubliek is op een uitzondering na een gezellig publiek
Hier wil ik meer van weten.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dag GGMM
Ik zag dat je zei dat ik een goed moderator zou kunnen zijn, wat een compliment. Overigens wel bijzonder dat je account nog bestaat als ik dat zo mag zeggen
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amstel hebben we in huis volgens mij.
Ik heb nog twee Brand Sylvester liggenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amstel hebben we in huis volgens mij.
Kenneth Vermeer, Jones, Hahn, wie hebben ze nog meer?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*mompelt iets over een Feyenoorddoelman*
Die ken ik niet, maar geniet ervanquote:Op woensdag 14 december 2016 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog twee Brand Sylvester liggen
Ook maar minimaal eentje op maken vandaag
25 euro voor compleet, enkel eredivisie kan ik zo niet vinden, maar gok dan op 15 euro.quote:
Vermeer natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer, Jones, Hahn, wie hebben ze nog meer?
Dat is het winter speciaalbiertje van Brand, waar zeer weinig mis mee isquote:Op woensdag 14 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar geniet ervan
dat heb ik allemaal nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
25 euro voor compleet, enkel eredivisie kan ik zo niet vinden, maar gok dan op 15 euro.
[edit]
17,95 dus
rimmengodquote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Scrummie, je moet gewoon [rimg] gebruiken.
Ik zal hem binnenkort eens testen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het winter speciaalbiertje van Brand, waar zeer weinig mis mee is
Zo blij dat ik niet bij die oplichters zit... En dat KPN een fatsoenlijke deal (voor de klanten dan) heeft kunnen regelenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOX Eredivisie bij Ziggo is EUR 18 p/m
Is wel veel eigenlijk voor die onzin.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOX Eredivisie bij Ziggo is EUR 18 p/m
FOX zelf durfde zelfs 150 euro voor een seizoen lang Go te vragen... Maar ondertussen is het Go abo weer eens niet beschikbaarquote:Op woensdag 14 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel veel eigenlijk voor die onzin.
Jups, daarom heb ik het ook niet. Zou toch alleen voor Ajax kijken en incidenteel een andere wedstrijdquote:Op woensdag 14 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel veel eigenlijk voor die onzin.
Okequote:Op woensdag 14 december 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
81' en AZ nog steeds maar 1-0 tegen ASWH.
Dat is wel echt vies veelquote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX zelf durfde zelfs 150 euro voor een seizoen lang Go te vragen... Maar ondertussen is het Go abo weer eens niet beschikbaar
Ik vind het wel chill om Ajax gewoon normaal te kunnen kijken en niet op een brakke stream, maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, daarom heb ik het ook niet. Zou toch alleen voor Ajax kijken en incidenteel een andere wedstrijd
Dat GO ligt er ook altijd uit bij grote wedstrijden.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX zelf durfde zelfs 150 euro voor een seizoen lang Go te vragen... Maar ondertussen is het Go abo weer eens niet beschikbaar
Fox is het met je oneensquote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill om Ajax gewoon normaal te kunnen kijken en niet op een brakke stream, maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal.
Ah, thanksquote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Scrummie, je moet gewoon [rimg] gebruiken.
Dit seizoen nog geen last van gehadquote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat GO ligt er ook altijd uit bij grote wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk gaat dat FOX kapot, en alles naar Ziggo.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, vandaar dat ik nu maandelijks betaal.
KPN
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dit nou niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten het toch nog een beetje verkopenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fox is het met je oneens
SPEKTAKEL PASSIE VUUR STRIJD EMOTIE
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fox is het met je oneens
SPEKTAKEL PASSIE VUUR STRIJD EMOTIE
liever niet, klote provider + kabel is een kutmedium...quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat FOX kapot, en alles naar Ziggo.
quote:
Mja wat je zegt, beter gaat het naar Ziggo. Die benadering spreekt me een stuk meer aanquote:Op woensdag 14 december 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten het toch nog een beetje verkopen
Heb ik allemaal geen verstand van.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
liever niet, klote provider + kabel is een kutmedium...Glasvezel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Daar ben ik het mee eens, helaas heeft FOX nog lang de rechten voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja wat je zegt, beter gaat het naar Ziggo. Die benadering spreekt me een stuk meer aan
Misschien gaat FOX failliet.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, helaas heeft FOX nog lang de rechten voor de Eredivisie.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kunnen afgekocht worden natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, helaas heeft FOX nog lang de rechten voor de Eredivisie.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Je bent echt dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bijzonder dat je met zo'n functie niet gewoon normaal en verantwoordelijk om kan gaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En jij zou hem een goede mod vinden.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat je met zo'n functie niet gewoon normaal en verantwoordelijk om kan gaan.
Kleuter.
Maar dat zou wel veel beter zijn voor de mensheidquote:Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel FOX failliet zie ik niet gebeuren
Geen idee of ze winst maken trouwens, zal wel niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kunnen afgekocht worden natuurlijk
Niet dat dat gaat gebeuren verwacht ik
Dik verlies natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of ze winst maken trouwens, zal wel niet.
Zei ik ook alleen maar om zijn zelfvertrouwen wat omhoog te krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En jij zou hem een goede mod vinden.
Het draait niet allemaal om winst of verlies, maar goed laten we er geen economietopic van makenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of ze winst maken trouwens, zal wel niet.
Dat wist ik niet, derhalve begrijp ik nu je bericht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zei ik ook alleen maar om zijn zelfvertrouwen wat omhoog te krijgen.
Zoals je wellicht weet heeft Scrummie een wijnvlek
Dan zullen heel wat mensen afhaken ben ik bang ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het draait niet allemaal om winst of verlies, maar goed laten we er geen economietopic van maken
Palace - United is ook heel erg slecht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar feyenoord kijken als er PL potjes bezig zijn![]()
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik geloof niet dat dit nog heel boeiend gaat worden verder
Wanneer moet psv?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar feyenoord kijken als er PL potjes bezig zijn![]()
Ja pas toen er al drie minuten was afgefloten. Wel duidelijke pingel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
die bal ging er helelmaal niet in
Het zijn ook allemaal aidsaffiches.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Palace - United is ook heel erg slecht.
Klopt ,maar alsnog beter dan feyenoord - ado .quote:Op woensdag 14 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Palace - United is ook heel erg slecht.
Morgen is ook al niet interessant (Beker dan)quote:Op woensdag 14 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal aidsaffiches.
Heracles - Sparta kan nog wel leuk worden. En Ajaxgodquote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Morgen is ook al niet interessant (Beker dan)
Daarom gaan we massaal naar het darten kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Morgen is ook al niet interessant (Beker dan)
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaan we massaal naar het darten kijken.
De CL ook niet zo te zien xDquote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die nemen de knvb beker al jaren niet meer serieus gelukkig.
ajax moet tegen cambuur, gelopen race. Heracles-Sparta lees ik wel op TT of FOK!quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles - Sparta kan nog wel leuk worden. En Ajaxgod
Deze quoten we voor het nageslacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Ajax vliegt er morgen uit. Als dat niet gebeurt mag GGMM een UI voor mij uitkiezen die ik een maand zal dragen.
Ik kies een UI van je echte gezicht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Ajax vliegt er morgen uit. Als dat niet gebeurt mag GGMM een UI voor mij uitkiezen die ik een maand zal dragen.
Wat een hemeltergend domme weddenschap.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Als ik alcoholisten wil zien, ga ik wel naar het Leger des Heilsquote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaan we massaal naar het darten kijken.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies een UI van je echte gezicht.
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies een UI van je echte gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watje.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.
LAFFE HOND KOMT NU AL ZIJN WEDDENSCHAPPEN NIET NAquote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore, Sinkgraven en Klaassen ontbreken morgen. Cerny en Tete zijn terug.Als Jong Ajax Cambuur al wegspeelde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore, Sinkgraven en Klaassen ontbreken morgen. Cerny en Tete zijn terug.3-0, 3x Barto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En anders maar dartsgodquote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ajax moet tegen cambuur, gelopen race. Heracles-Sparta lees ik wel op TT of FOK!
OP NAAR HET BNW-SC-TOPIC.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
LAFFE HOND KOMT NU AL ZIJN WEDDENSCHAPPEN NIET NA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |